Vierailija

Olen 30-kympin suuremmalle puolelle siirtynyt nainen, jolla on ihana ja rakastava mies kotona ja seksin saralla olen ollut tyytyväinen. Lukiessani täällä juttuja olen kuitenkin tullut uteliaaksi orgasmin voimakkuudesta jos kumppanina on " paremmin" varusteltu mies. Omalla miehellä on n 15 cm pituinen ja orgasmeja mitä olen kokenut on ollut hyviä. Kysymykseni kuuluukin että voiko voimakkaampia orgasmeja kokea jos olisi käytössä isompi kokoinen dildo tai jokin vastaava ? Onko kenellekään kokemuksia voiko sillä tavalla " keinotekoisesti" kokea voimakkaampia orgasmeja? Olen tyytyväinen mieheeni ja mulle ei tulisi mielenkään pettää häntä joten ajattelin jos tällä tavalla sitä " isoa" ja samallaa voimakkaampaa orgasmia voisi kokea;)

N31

Kommentit (4)

Vierailija:

Lainaus:

Olen hankkinut leikkeihimme 25 cm(vartta n. 20 cm) pitkän ja 5,3 cm paksun pehmeästä jelly-materiaalista tehdyn aidon peniksen näköisen dildon. Silminnähden vaimo nauttii enemmän penetraatiosta tällä paksulla dildolla. Pituus ei ole niin merkittävää, koska se uppoaa pilluun arviolta 16 cm. Se on kuitenkin yli sentin paksumpi kuin oma kaluni, joten sanomattakin lienee selvää, että toivoisin kaluni olevan paksumpi. Tällä dildolla on nimittäin todella helppo saada aikaa ns. emätinorgasmi. No, onhan se kiihottavan näköistä nähdä naisensa nauttivan. Voin suositella. Ja dildohan on Real one jelly 10" . (Löytyy Googlella) Saman tyyppistä saa myös 6,3 cm paksuna. En taida pystyä vastustamaan kiusausta ostaa sellaista... ;)

Kiitos mielettömästi vastauksesta, ajatukset lähtivät jo nyt hyrräämään..;)

Olisi myös kiva kuulla naisen näkökulmasta, tuntuuko se orgasmi voimakkaamalta vai onko se tuo tilanne itsessään kun oma mies katsoo. Niin tai näin uskon että olen nyt lähempänä sitä voimaakaampaa orgasmia, kiitokset myös tulevista vastauksista:)

Olen hankkinut leikkeihimme 25 cm(vartta n. 20 cm) pitkän ja 5,3 cm paksun pehmeästä jelly-materiaalista tehdyn aidon peniksen näköisen dildon. Silminnähden vaimo nauttii enemmän penetraatiosta tällä paksulla dildolla. Pituus ei ole niin merkittävää, koska se uppoaa pilluun arviolta 16 cm. Se on kuitenkin yli sentin paksumpi kuin oma kaluni, joten sanomattakin lienee selvää, että toivoisin kaluni olevan paksumpi. Tällä dildolla on nimittäin todella helppo saada aikaa ns. emätinorgasmi. No, onhan se kiihottavan näköistä nähdä naisensa nauttivan. Voin suositella. Ja dildohan on Real one jelly 10" . (Löytyy Googlella) Saman tyyppistä saa myös 6,3 cm paksuna. En taida pystyä vastustamaan kiusausta ostaa sellaista... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Me olemme käyttäneet  peniksen päälle rullattavaa pehmeää mutta jämäkkää tekopenistä, fat jack penis sleeve. 15 cm penikseni saa mittaa lähes 22 cm ja paksuutta  on enimmillään juuressa 6,3 cm. Vaimoni nauttii suuresti ja emätinorkut tulevat hetkessä. Myös itse nautin suunnattomasti. Loppuvaiheessa otan paksukaisen pos ja nautiskelen turvonneesta emättimestä ja saan mielettömän orgasmin. Suosittelen varauksetta! 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat