Seuraa 

Suositelkaa parasta. Meillä on kaikenikäistä väkee. 11-v, 9-v. 3-v ja kohta 7 kk.

Sit jos jotakin edullista majotuspakettisysteemiä joku tietää olisi hieno saada kuulla.

Netistä olen yrittäny hakee, tuloksetta.

Kommentit (2)

Meilläkin viihtyvät niin murkut kuin taapero. Siljalla on aina otettu lapset huomioon hienosti, eikä tilanne ole muuttunut vaikka " isäntä" muuttuikin. Laivat ovat siistejä ja palvelu pelaa vanhaan malliin. Vikingillä olen käynyt vain työ- ja muuten aikuisporukassa, enkä vain halua mennä sinne lasten kanssa, jotenkin se porukka on rymyhakuisempaa (älkööt nyt Vikingistä tykkäävät riehaantuko: tämä on ihan vain minun mielepiteeni). Lisäksi Sere ja Symppi ovat ehdottomasti hienoimmat laivat Itämerellä!

Kaikista Tallink-sotkuista huolimatta Siljan Serenade ja Symphony ovat lasten kanssa parhaat vaihtoehdot. Teidän kannattaa varata perhehytti. Noin isolle porukalle ei varmaan kovin edullista majoitusta löydy, joudutte ottamaan kaksi hotellihuonetta. Varmaan edullisimmaksi tulee ottaa laivayhtiön hotellipaketti, mutta edullista se ei kyllä tule olemaan. Ja sitten Junibackeniin ja Gröna Lundiin ja Vasa-laivalle, ja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat