Vierailija

miten onnistuisin pudottamaan sita painoa ja kunnolla, ja pysyvasti??

Kertokaa te jotka olette onnistuneet, mita dieettia seurasitte ja miten onnistui?

Haluan tehda kunnon elamantaparemontin, alooittaa syomaan terveellisesti. MInulla on painonvartijoiden ohjeet, seuraisinko niita, kokeilisinko karppausta, vaiko mita muuta?

Kiitos!

Kommentit (7)

Yritan onnistua talla kertaa! Crash diettiakin on kokeiltu ja paino kylla tippui nopeasti ja reilusti mutta sain kaikki takaisin heti kun lopetin dieetin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

päästä alkuun. Lautasmalli sopii sen kaveriksi hyvin ja ihan tämä nykyään valloilla oleva- ja järkevä- "elämäntapamuutos". Eli ei mitään KIELLETTYÄ eikä yksipuolista ruokaa tai rajoituksia, vaan reilusti lisää kasviksia ruokavalioon, ja vähennä herkkuja.

Säännöllinen ruokarytmi on myös tosi tärkeä, se hillitsee niitä " makeanhimokohtauksia". Lounaalla ja päivällisellä runsaasti salaattia ja kasviksia lautaselle (n.puolet) ja lisäksi sitten lihaa ja pastaa/perunaa/riisiä. Suosi täysjyvätuotteita!

Itse olen sen verran perso herkuille, etten edes yritä kieltäytyä niistä kokonaan. Eli iltapäivisin otan yleensä jotain pientä hyvää kahvin kanssa (täysjyväkeksi, tummaa suklaata muutama pala tms.), se on se mun päivän hemmotteluhetki :) Ja jos hirveästi tekee milei, niin syön sitten sen suklaapatukan, mutta jatkan siitä taas terveellisellä linjalla.

Liikuntaa sitten myös lisää! Itse tykkään kävelystä ja sauvakävelystä eniten, se on helppo toteuttaa!

Tsempit! Itse yritän tässä samaa, olen pitkään taas ollut mässäilylinjalla (pitkä flunssa tekosyynä..ei ole päässyt lenkille jne..) Minäkin haluan tästä ryytyneestä olosta eroon!!

ja ihan tavan kotiruokaa. Annokset pienemmiksi kasviksia, marjoja, hedelmiä suosien, niin saat tuloksia.

Itse pidän karkkipäivän/herkkupäivän kerran viikossa ja olen nyt -8 kg:a kevyempi kuin kesällä! Ja pelkästään että kiinnitin huomiota mityä ja miten paljon syön. Vanha kunnon lautasmalli on edelleen hyvä ohjenuora!

painonvartijat on sulle varmaan ihan hyvä, jos et omin avuin pysty laihduttamaan. Itse en tarvinnut mitään "ohjeita", söin vaan vähemmän ja jätin herkut historiaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat