Vierailija

Budjetti vaivaset 3000 e, häät jossain koululla, sulhanen ei osannut pukeutua jne., muutenkin nukkavierun oloiset häät. Ei tainnut olla edes oikeaa shampanjaa niillä siellä autossa...

Sivut

Kommentit (91)

Jos oikeasti jotain tietäisi kyseisestä juomasta ja olisi sivistynyt, tietäisi että suomalainen kirjoitusasu on samppanja, ei shampanja.

Vierailija:

Lainaus:

Budjetti vaivaset 3000 e, häät jossain koululla, sulhanen ei osannut pukeutua jne., muutenkin nukkavierun oloiset häät. Ei tainnut olla edes oikeaa shampanjaa niillä siellä autossa...

e kovinkaan varakas, mutta en silti usko että kalliista häistä pitävät olis sitten onnettomia. Ei kai kukaan voi ajatella noin mustavalkosesti?? Niin paitsi sinä.

Vierailija:

Lainaus:

Se kun ei takaa pitkää avioliittoa ja onnellista sellaista vaikka häihin laittaisi omaisuuden!!!! Jokaisella on oma tyyliinsä ja tapansa juhlistaa eri asioita. Ja jos rahaa ei ole paljoa käytettävissä niin mitä sitten?! Eikö se ole pääasia että hyvät ja rakkaat ihmiset ovat lähellä ja juhlistamassa hääpäivää? Mitä ihmeen virkaa on sillä että mitä merkkiä jotkut vaatteet ovat taikka juomat on? En ole koskaan ymmärtänyt näitä ihmisiä jotka pätevät jollain ulkoisella ja materialla elämässään :( Jollain tavalla kyllä käy sääliksi, he eivät osaa arvostaa itse elämää ja arvot ovat päälaellaan!

Minä ja mieheni menimme naimisiin useita vuosia sitten. Maksoimme lähes kaiken itse vaikka vanhemmat olisivat halunneet antaa suuriakin summia rahaa... Eihän sitä nyt aikuisena kehtaa vanhempien rahoilla rällästää ;) No, meillä ei ollut mitään " luksusta" häissä. Vieraitakin oli vain 50. Kutsuimme vain läheisimmät ihmiset paikanpäälle ja söimme vatsamme täyteen päivän aikana. Ei juotu alkoholia eikä järjestetty mitään suuria ohjelmanumeroita yms. Mutta oikein onnistuneet juhlat kuitenkin olivat! Kun ihmiset tunsivat toisensa ja tunnelma oli vapautunut niin kaikilla oli mukavaa!

Olemme olleet mieheni kanssa 15 onnellista vuotta yhdessä eikä elämämme olisi yhtään sen parempaa vaikka olisimme pistäneet suuria summia rahaa hääjuhlaan! Kukin tavallaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

jos jonkun mielestä shampanja on törkeän makuista niin vika on maistajan kehittymättömässä ja jsivistymättömässä maussa, ei shampanjassa.

Juu-u, voi luojan kiitos etten tunne ko. asiantuntijaa enkä hänen vaimoaan! Mä olen todella sivistymätön sitten kun en pidä mistään käyneistä juomista, en edes simasta, ja käyneen haju ällöttää minua todellakin... Toisekseen en pidä kuplivista juomista. Olen TOSI sivistymätön!! :DD

Sen sijaan säälittävät on prinsessahäät, jotka maksetaan velkarahalla tai laitetaan pienituloiset vanhemmat maksamaan. Ja sitten tietysti erotaan parin vuoden sisällä.

Huoh. Mutta suomalaiset on vielä suureksi osaksi junttia metsäläiskansaa, turha heille on mitään koittaa opettaa... Se olisi kuin helmiä sioille. Häihimme meni toki paljon rahaa, mutta meidän ja vanhempiemme tuloilla se ei tuntunut juuri missään. Meilläpäin osataan arvostaa hienoja juhlia ja niihin laitettua rahaa ei pidetä rahan tuhlauksena, toisin kuten joissain junttipiireissä. :)

Jotkut ei ilmeisesti tiedä miksi naimisiin mennään. Juhlathan ovat siinä vain sivuseikka, ja jokainen järjestää tai on järjestämättä juuri sellaiset juhlat kuin haluaa. Minusta on melkoisen idioottimaista arvostella toisten häitä.

Hääpari vaikutti fiksulta, mukavalta ja rakastuneelta, jotka menivät oikeista syistä naimisiin.

Ja tuohon shamppanja juttuun. Täällä nämä ' asiantuntijat' tai heidän vaimonsa eivät ilmeisesti todellakaan tiedä, että shamppanja on kuohuviiniä, jota ei muista kuohuviineistä eroteta minkään valmistusmenetelmän tai ominaisuuden vuoksi vaan vain ja ainoastaan valmistusmaakunnan mukaan.

Vierailija:

Lainaus:

Häämme pidettiin Kaivopuiston edustalla sijaitsevalla Klippanilla. Vieraita oli 120 ja häät kustansimme itse vanhempiemme avustuksella. Olimme naimisiin mennessämme molemmat 25-vuotiaita, minä juuri valmistumassa, mies ollut vuoden työelämässä. Tervetuliaisjuomana oli shampanjaa, ruokajuomana tyylikkäitä viinejä, snapsia, vuosikertakonjakkia ja laadukasta likööriä. Illallinen oli 5 ruokalajin sellainen ja meillä oli pöytiintarjoilu. Häät olivat frakkihäät, eli vieraat olivat tosi tyylikkäästi pukeutuneita. Mieheni osasi pukeutua omaan frakkiinsa (huom. ei vuokra!) ihan itse ja aivan oikein. Oma pukuni oli upea Spose di Gio. Häissämme oli todella tasokkaita esiintyjiä ja ihana, lämmin tunnelma. Vieraat kiittelevät häitämme vieläkin aina jos puhe tulee häistä yleisesti, vaikka niistä on jo pari vuotta aikaa. :)

Kuulostaa TODELLA säälittävältä!!!

ja rahalla voi saada kauniita asioita, mutta kuka pitää mitäkin tärkeimpänä. me valittiin myös kuohari ja alkon myyjä sitä meille suosittelikin maultaan. ois sen samppapullonki voinu ostaa mutta eipä ollu nii väliä.

nii ja mihin ammattiin valmistuu 25v missä on aivan mahtavat tulot? ja miehesikin vuoden työrupeaman jälkeen oli rikastunu. sano vain et äitis makso ne häät. mitäpä sitä häpeileen. ois meilläki maksanu mitä vaan mulle mut sanon et ei kiitos.

mä en mistään hinnasta suostuisi tuollaisiin häihin! niin jotenki etovaa! annas kun arvaan, päästitte kesykyyhkyjä tai perhosia vapaaksi tms. juhlien huipennokseksi ja pöytäkoristeina oli jääveistos kaulailevat joutsenet tms. kliseetä kliseen perään.

Parhaat häät missä itse olen ollut, pidettiin hääparin toisen osapuolen vanhempien kesämökillä. Rantaan oli laitettu tuoleja vieraille ja pappi tuli paikalle jne. Vieraita oli n. 50. Tunnelma oli rento ja hääpari rakastunut. Ruoka oli kursailematonta ja sitä oli tarpeeksi.

Se kun ei takaa pitkää avioliittoa ja onnellista sellaista vaikka häihin laittaisi omaisuuden!!!! Jokaisella on oma tyyliinsä ja tapansa juhlistaa eri asioita. Ja jos rahaa ei ole paljoa käytettävissä niin mitä sitten?! Eikö se ole pääasia että hyvät ja rakkaat ihmiset ovat lähellä ja juhlistamassa hääpäivää? Mitä ihmeen virkaa on sillä että mitä merkkiä jotkut vaatteet ovat taikka juomat on? En ole koskaan ymmärtänyt näitä ihmisiä jotka pätevät jollain ulkoisella ja materialla elämässään :( Jollain tavalla kyllä käy sääliksi, he eivät osaa arvostaa itse elämää ja arvot ovat päälaellaan!

Minä ja mieheni menimme naimisiin useita vuosia sitten. Maksoimme lähes kaiken itse vaikka vanhemmat olisivat halunneet antaa suuriakin summia rahaa... Eihän sitä nyt aikuisena kehtaa vanhempien rahoilla rällästää ;) No, meillä ei ollut mitään " luksusta" häissä. Vieraitakin oli vain 50. Kutsuimme vain läheisimmät ihmiset paikanpäälle ja söimme vatsamme täyteen päivän aikana. Ei juotu alkoholia eikä järjestetty mitään suuria ohjelmanumeroita yms. Mutta oikein onnistuneet juhlat kuitenkin olivat! Kun ihmiset tunsivat toisensa ja tunnelma oli vapautunut niin kaikilla oli mukavaa!

Olemme olleet mieheni kanssa 15 onnellista vuotta yhdessä eikä elämämme olisi yhtään sen parempaa vaikka olisimme pistäneet suuria summia rahaa hääjuhlaan! Kukin tavallaan...

teemavärien suunnittelua, ja hääpalstoilla nipoilua vähintään puolta vuotta aikaisemmin.

Tylsimmät häät missä olen ikinä ollut, oli ne kalleimmat ja suunnitelluimmat. Kaikki oli viimeistä piirtoa myötä täydellistä, paitsi että tunnelma oli vaivautunut ja tuskainen koko seurueella

Mutta nyt jälkeenpäin tekisin kaiken toisin. Useimmat " hääparin näköisetkin" häät on näytelmä, jossa on tarkka ja tiukka käsikirjoitus. Nyt järjestäisin kavereille juhlat jossakin mökillä tai sitten karkaisimme miehen kanssa kahdestaan jonnekin yltiöromanttiseen paikkaan. Mutta ei enää perinteitä, teemavärejä, eikä pienistä asioista välittämistä, kiitos!

kyllä minäkin olen erinäisen pullon juonut molempia. Ei ole shampanjan voittanutta. Maku voi olla molemmissa " samantasoinen" , mutta shampanjan kuplat ovat ikuiset!

Milloin morsian on liian lihava, sulhanen ruma, häät junttimaiset, morsiamen puku ei ole riittävän peittävä (kun on kerran uskova morsian, niin pitää olla peittävä!), rahaa käytetty liian vähän tai sitten tasoon nähden liikaa...

Eilinen pari oli mielestäni mukava, tavallinen, eivätkä yrittäneet tehdä mitään huippuspektaakkelia juhlastaan. Morsiankin otti ihan rennosti eikä alkanut riehua, vaikka huomasi vihkimisen jakuvausten jälkeen, että sulhasen pukeutuminen oli mennyt vähän vikaan.

Pidin näistä häistä, samoin kuin sen uskovan nuoren parin juhlista. Molemmista näkyis aitous ja rakkaus. Juhla ei ollut mikään näytös.

Käytiin miehen kanssa kahdestaan masitraatissa sanomassa tahdon, todistajatkin oli maistraatin puolesta. Mitään siunauksia tai muita bileitä ei ole tulossa. Ollaankohan me ollenkaan naimisissa kun ei tuhlattu tuhansia euroja yhteen päivään...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat