Seuraa 

Moi!

Mä edelleen ihmettelen kun mulla tuli vähän vaalean ruskeaa vuotoa

rv 5+3, olin testanut Pregent Stickillä rv 4+5 tumman selkeän plussan.

No tuhruttelu on jatkunut nyt 2vkoa ja 1pv, ihan pientä tuhrua

pyyhittäessä lähinnä. Testasin äsken uudelleen yhtä tummaa plussaa näyttää yhä Pregent Stickillä kuin rv 4+5 ja nyt olis (jos oisin vielä raskaana) rv 7+4. Mutta kun kunnon raskausoireet jotka kerkis jo tulla katosivat hetkellä kun eka vuoto ilmestyi. Jotain raskausoiretta on kuitenkin vielä, vaan uskoa raskauden jatkumiseen mulla ei ole.

Lämmöt mulla koholla koko ajan eli päälle 37c.

Ajattelinkin testata vielä että saan selvyyden haaleneeko viiva.

Onko teillä kellään kokemusta kuinka pian tämmöisen ' ei-kunnollisen' vuodon tullessa testi on näyttänyt haaleampaa plussaa tai negaa.

Tiedän että ultrassa asia selviäisi, mutta en viitti mennä sinne turhaan vaan oottelen vielä pari vkoa jos viel tumma viiva niin sitten on kai pakko käydä ultrassa.

Kommentit (4)

Ei samanlaista kokemusta mut esimerkki hcg:n laskusta.

Mulle tehtiin rv 10 lääkkeellinen tyhjennys, sikiö oli kuollut rv 8+5.

Tämä tapahtui maaliskuussa.

Huhtikuussa jälkitarkastuksessa todettiin että kohtu täysin tyhjä, mutta hcg ei vielä laskenut alle viiden, jolloin raskaustesti näyttäisi negatiivista.

Sanoivat että uuden raskauden yritystä täytyy siirtää niin kauan että hcg normaali.

Labratesteissä kävin useampaankin otteeseen. Nyt kesäkuun alussa hcg laskenut täysin. Eli mulla meni hcg:n laskuun 3 kuukautta, vaikka kaikki oli muuten hyvin, eli kohtu täysin tyhjentynyt.

Edellisessä keskenmenossa hcg laski kahdessa kuukaudessa.

Varaappa ultra, muuten ei voi ihan varma olla. Oireiden häviäminen on tietysti huono merkki, mut kannattaa käydä ultrassa niin saa varman tiedon. Jos on tullut keskenmeno saa tietää senkin et onko kohtu tyhjentynyt kokonaan vai tarviiko kaavintaa.

Tsemppiä!!!

neuvolasta pissanäytteen viemistä tk:n labraan 2-3 viikkoa vuodonloppumisesta. soita neuvolaan ja pyydä lähete niin siellä varmistaavat raskauden. tai kysy mahdollista verikoetta niin siitä ainakin näkee hcg määrän mikä on varmempi kuin pissanäyte. meillä ei ainakaan päässyt neuvolan ultraan. yksityisellä aikasta kallista. toivottavasti teillä kaikki hyvin:) meillä kävi köpelösti:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sain itse keskenmenon tammikuun puolessa välissä.Tyhjennys jouduttiin tekemään. Tyhjennyksestä 5 viikon päästä vein virtsanäytteen labraan ja raskaustesti näytti negatiivistä, eli mulla hcg laski normaalisti alas.

Mulla oli spontaani keskenmeno n. 3 viikkoa sitten ja tänään sain tietää, että hcg oli vihdoin nolla. Piti käydä parikin kertaa tarkistamassa, että on varmasti laskenut tulehdusvaaran takia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat