Vierailija

Koska haku-toiminto on paska tällä uudella palstalle, en onnistunut hakemaan eilistä aloittamaani ketjua. Siinä kyselin, että testataanko anestesia-aineet pyynnöstäni ennen lapsen nukutusta.

Tänään anestesialääkäri soitti minulle ja lupasi, että lapsen mahan tähystystä varten tehtävä humautusnukutus tehdään ilman lihasrentouttajia, jotka yleensä ovat nukutusaineista niitä, jotka aiheuttavat allergiaa.

Eli aineita ei testata, mutta allergiapelkoni on otettu huomioon.

Kommentit (8)

Luulin että täällä saa kysellä mitä nyt haluaa ja katsoo tarpeelliseksi. Sen lisäksi että olen allerginen uniaineille olen allerginen jus tommoselle mitä sanoit, Että muka hankala äiti. Minä olen samanlainen kysyn aina ja jos joku ei tajua väännän ns rautalangasta.

Parempi ennakoida kun katua;) Terveisiä vaan toiselle LEIJONAÄIDILLE!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pitämää lihakset velttoina. Nukkuessa lihakset nykivät tahdosta huolimatta. Tämä voi tietyissä leikkauksissa olla kohtalokasta.

Allergia voi ilmetä nukutuksen jälkeisinä voimakkain ravistuksina tai vaikka aivojen kuumenemisena. Ja paljon varmasti muitakin oireita on.

annan nukutuksen jälkeen. Nyt jaksan taas uskoa siihen, että lapseni on hengissä operaation jälkeenkin. Kunnallisesta terveydenhuollosta huolimatta. ap

Meillä oli sama. MInä olen allerginen nukutusaineille ja kun lapseni piti nukuttaa leikkausta varten hänelle ei käytetty tuota lihasten rentouttajaa.

Mistä tuo uho "siita saitte"...?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat