Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mahtaako uusi Flora kevyt-margariini olla lapsille sopivaa ns. hyvää rasvaa. Paketissa sanotaan kyllä, että sisältää välttämättömiä rasvoja ja "osaksi koko perheen ... ruokavaliota", mutta jossain ohjelmassa joku ravintoterapeutti teilas kaikki kevyt rasvat lapsilla..

Jos joku pystyy auttamaan, niin kiitos kovasti etukäteen.

Kommentit (6)

Lainaus:

Mutta lapsille leivälle siis mahd. luonnollista Floraa, eli täysrasvasta.

En osaa mieltää Floraa luonnolliseksi - minusta luonnolliselle ruualle ei ole tehty mitään. Jollain keinolla Florassa kasviöljy on kuitenkin saatu kiinteään muotoon.

Voisitko siis perustella, miksi mielestäsi Flora on luonnollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse ehkä antaisin lapsille tavallista Floraa (siis rasvaa 80%, ainakin melkein), vaikka itse kyllä syönkin juuri sitä kevyttä (40%).

Taapero ei siis vielä syö voileipää, koska olisi yhtä sotkemista. Syö leipää paljaaltaan ja juuston kanssa, ja kasviöljyt lisään ruokaan. Tai joskus annan lusikalla suoraan kylmäpuristettua luomurypsiä, se on kaikkein terveellisin rasva!

Lainaus:

Itse ehkä antaisin lapsille tavallista Floraa (siis rasvaa 80%, ainakin melkein), vaikka itse kyllä syönkin juuri sitä kevyttä (40%).

Taapero ei siis vielä syö voileipää, koska olisi yhtä sotkemista. Syö leipää paljaaltaan ja juuston kanssa, ja kasviöljyt lisään ruokaan. Tai joskus annan lusikalla suoraan kylmäpuristettua luomurypsiä, se on kaikkein terveellisin rasva!

Ja siis Floran rasvat on hyviä, ja uudistuksen jälkeen vielä parempia (parempi 0mega 3 ja 6 suhde). Mutta lapsille leivälle siis mahd. luonnollista Floraa, eli täysrasvasta.

päätettävä mitä tekee. Ei mediasta tuleva tieto ole aina sitä oikeaa. Ja miksi uskoa tuotteen valmistajaa? Tottakai he kehuvat omaansa.

Itse vedän sitä linjaa, että mitä enemmän käsittelemätöntä ruokaa, sen parempi. Kuten esim. rasvoissa. Oliiviöljyä, kylmäpuristettua rypsiöljyä ja voita käytän. Kevytrasvoilla en edes saranoita voitele.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat