Seuraa 

Aloitettasko meille kuitenkin uusi viikko.. Ketä osaa ja viitsii niin saa laittaa linkin.. :)

Sivut

Kommentit (21)

NEUVOLA:

Tänään oli, sain kotiin sokerimittarin kun ekassa oli se raskausdiabetes... Terkka ei edelleenkään mun mieleinen,eikä pisteet nousseet kun oli hämmästynyt siitä,ettei mun arvot olleet nyt koholla....?? Ei kai se mikään 100% oo et toisessakin raskaudessa on se r.diabetes vaikka ekassa on ollutkin?!

(eikä silloinkaan ollut kuin sokerirasitustestissä 1 arvo hieman koholla,meni ruokavaliohoidolla ja kaikissa seurannoissa oli kaikki paremmin kuin hyvin)

Painoa oli tullut 3kg... se on ilmeisesti ihan ok,vaikka itsellä tulikin possu-olo :D

Ainakin opusten (ja raskauskiekon) mukaan nyt on hyvinkin voinut jo tulla tuon verran,joten enpä stressaa :)

Kaikki arvot oli paremmin kuin hyvin myös ja sydänäänet kuului loistavasti!! Kone ilmoitti sykkeeksi 160 :D Ihanaa oli kuulla,sehän oli mun eka kerta "virallisesti" jossa tästä raskaudesta kuulin :)

PAPA: multa otettin rv12 ja kaikki meni hyvin,ei tullut ees sitä tihkuvuotoa.

Mulla onkin seuraava raskauteen liittyvä seuranta se rakenneultra 3.11 ja neuvola sit oliko se 21.11,että hyyyyyvin kaukana tuo neuvola ainakin,huh!! Ei turhan usein käydä...

Edelleen harkinnassa se yksityinen 4D,haluttais mut toisaalta mietityttää se kallis hinta :(

Oliko kukaan käynyt? Kokemuksia? Siis vaikka aiemmista raskauksista :)??

keyes rv18+3 (rv20 lähenee,IHANAA,jotenkin odotan sitä kovasti,puoliväliä!!)

Tänään tosiaan oltiin ja poikahan se siellä... Tyttöä miehen kanssa odotettiin, poikamme toivoi poikaa, joten hyvinhän se sit meni. Tulee 6,5v ikäeroa. Sama ku ekassa ultrassa, pari päivää "jäljessä" lasketusta ajasta. Toinen jalka näytti ensin epämudostuneelta, mutta johtui sit ilmeisesti vaan asennosta, koska kun sitten pitkän tökkimisen jälkeen vauva suostui ojentamaan jalkansa, tulivat varpaat kaikki samaan riviin. Vähän jo säikäytti siinä maatessa, sinne menee jotenkin asenteella "kivaa, kaikki hyvin", en ainakaan itse ollut ajatellut että, mitä jos... Ja istukka edessä = maha ISO. Liikkeitä tunsin ekan kerran rv 16, sohvalla maatessa selällään pari potkua hyvin selvänä. Sellaisia on sit aina välillä tuntunut. Kätilö sanoi, että etuseinämäistukka on syynä, että näin alussa tuntuu vain vähän. Edessä oli viimeksikin ja liikkeet alko tuntua vasta rv 20.

Talvitakeista: mulla on miesten S kokoa oleva untuvatakki joka on tosi iso, joten toivon sen mahtuvan kovilla pakkasilla. Äitiysvaateliikkeestä ostin villakankaisen takin, joka oli siis yllättävän edullinen ottaen huomioon että oli erikoisliikkeestä, 69eur. Siinä on nappi takana jolla halkion saa auki, ja takki suurenee. Mukana myös vyö, joten sitä voi käyttää hyvin vaikka ei olis raskaanakaan, kiristää vaan vyön vyötärölle!

Painonnoususta: Viimeksi nousi yhteensä 20kg, joka kyllä tippui alle lähtöpainon imettäessä. Nyt olin kuitekin luvannut itselleni, että ei noin paljon nouse. No, ihan samassa mennään kuin viimeksi, 5kg tullut tässä vaiheessa... Aloitin sinnikkäästi lenkkelyn alussa joka sit lopahti ihan täysin selkäkipujen vuoksi...

Hyvää vointia vaan kaikille. Näyttää nuo selkäkivut olevan melko yleisiä, koittakaa kestää, enää puolet jäljellä...

Onsku76+masuvauva rv 19+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olipas kylmä aamu,paljonkohan lie ollut pakkasta yöllä.Tultiin just ulkoilemasta.

Meidän neuvolassa ei ole nykysin alkuraskauden lääkärin tarkastusta,eli ei ole papaa otettu.Viimeksi ottivat vajaa kaks vuotta sitten kun kävin ehkäisyasioita hoitamassa,eri neuvolassa kylläkin.Ensimmäinen lekuri meillä on viikoilla 26-27,että ottaisivatkohan sitten?

Mun ihmeelliset unet jatkuu.Nyt olen jo polttanu tupakkaa raskaana ollessa(vaikka oikeessa elämässä lopettamisesta on puoltoista vuotta aikaa),ollut sairaalassa synnytysreissulla ja imettänyt.Ja nää unet on nyt niinku eri öiltä.En mä esikkoa odottaessa nähny tämmösiä unia...

Tyttö eilen sanoi että vauvan nimeksi pitää laittaa Maija:)

Nyt pitää lähteä rakentamaan sen kanssa tornia ja sitten onkin jo päiväunien aika.

Sunny ja "Maija" 18+6

Ja ihanan aurinkoista sunnuntaita! Allekirjoittaneella on ollut sama vika kuin näköjään aika monella muullakin, mitään jutunaihetta ei ole juuri ollut, mutta muiden pulinoita on tullut luettua. Olo on aika seesteinen, mahakaan ei ole kasvanut juuri ollenkaan. Välillä tuntuu pieniä muiluamisia, jotka periaatteessa voisi olla liikkeitä, mutta en ole vielä ihan varma. Kohtua on vihlonut vähemmän kuin esikkoa odottaessa, joten johtuisko se siitä, että paikat ovat venyneet jo kerran..?

Nasse rv 17+0

Jospa kirjoittelis näin lauantai-illan kunniaksi, niin pinokin nousis vähän korkeammalle eikä häviä vallan kauaksi.

Maha tuntuu ottaneen pienen kasvuspurtin viimeisen viikon aikana, ja ilmeisesti se alkaa näkyä ulkopuolisillekin, sillä tänään multa kysyttiin ekan kerran , että oonko raskaana. Ihanaa, en pane ollenkaan pahakseni tuota mahan näkymistä! Sitä vaan odotan pienellä pelolla ja jännityksellä, alkaako tuo selkä nyt taas vaivaamaan kuten kävi ekassa raskaudessa mahan pullahdettua esiin (silloin viikon 22 tienoilla). Oon ollut lapsesta asti huonoselkäinen ja raskausajan vatsan kasvaminen pahensi ongelmaa entisestään ja aiheutti aikamoista kipuilua. Noh, turha sairastaa etukäteen, voihan olla että tällä kertaa säästytään tuolta vaivalta, kun tää raskaus on muutenkin tuntunut olevan aika erilainen kuin ensimmäinen.

Tänään on ollut eka päivä ilman minkäänlaista pahoinvointia!!! Jihuu! Johan tätä on odotettukin.:) Vaikka se pahin oksentaminen loppuikin jossain 12-13 raskausviikoilla ja etominenkin on viikko viikolta helpottanut niin ettei viime viikolla oksettava olo vaivannut enää kuin ruokailujen (lämpimän aterian) jälkeen, niin silti se on ollut aika kuluttavaa. Sentään viikolta 6 asti tässä jo oltu enemmän ja vähemmän huonovointisia, joten tämä päivä on tuntunut tosi auvoiselta.:)

Liikkeiden tuntemisesta en ole ihan varma. Parin viikon ajan on satunnaisesti tuntunut sellaisia yksittäisiä jumpsahduksia, joiden arvelen olleen sikiön tekosia, mutta vannomaan en mene. Ehkä odottelen vielä selvempiä merkkejä...

Tuli hyvin omanapainen kirjoitus, pahoittelen.

Lauantai-illan jatkoja vaan kaikille!

Nasuliini ja Skepi rv 16+4

Tuleepahan vähän harvakseltaan kirjoiteltua, mutta ei kai se haittaa.

Täälläkin liikkeita on kuulosteltu, mutta en vieläkään ihan 100% varmuudella sano niitä tuntevani. Tuntuu kyllä silloin tällöin että niitä olisi.

Viime viikolla kävin neuvolassa ja kaikki oli ok. Äänet kuului hyvin joten sekin huoli poistui sillä erää. Painoa tullut 2 kg alusta joka on ihan liikaa, mutta jotenkin vaan herkut maistuu... Päänsärky vaivaa melkein joka päivä, johtuu varmaan jumissa olevista hartioista. Täytyy kai käydä työpaikka lääkärillä jos saisi lähetteen fysikaaliseen tai edes jotain lääkettä. Tuon päänsäryn ja väsymyksen takia on vähän liikkuminen jäänyt.

Tervetuloa uudet munkin puolesta!

Mä varmaan otan rahan enkä pakkausta. Tein niin myös edellisen kanssa kun ekasta on niin paljon tarvikkeita jäljellä.

Mun raskauteen pomot suhtautuivat ihan hyvin ja onnittelut heti sain. Kolmas raskaus saman työnantajan palveluksessa...

Onko keltään otettu papa-koetta raskauden aikana? Mulle tuli kutsu kontrollikäynnille kun vuosi sitten oli HPV positiivinen. Kun varasin aikaa ja kysyin haittaako raskaus, pyysivät kysymään neuvolasta saako mennä. Terkka oli vähän epävarma ja lupasi tarkastaa lekurilta. Katsotaan mitä sanoo.

Rakenneultra täälläkin viikolla 20+1, eli lokakuun lopussa. Toisaalta haluaisin tietää sukupuolen, meillä on aika selkeästi vaan poikavaatteita ja jos tyttö olisi tulossa olisi kiva hommata valmiiksi jotain tyttömäisempää. Viime kerralla ei haluttu tietää mutta loppuraskaudessa kävin rd:n takia ultrassa ja lääkäri sanoi että tuossa on pippeli :-/. Molemmilla kerroilla olen "tiennyt" että tulossa on poika, nyt on vähän tunne että tyttö voisi olla, mutta saattaa olla vaan toiveajattelua. Tyttö olisi toisaalta kiva, en jäisi ihan ukkovallan alle :-) Mutta on poika ihan yhtä tervetullut!

t. Mirabella ja Hilma 17+3

Olen kuluttanut housun takamusta kurssilla ja sama homma jatkuu ensi viikon.

Liikkeitä ei edelleenkään tunnu. Viikon päästä neuvola.

Kirppareilta olen ostellut vauvan vaatteita jo, college puvut tuntuvat olevan kiven alla muutwn löytynyt kivasti. Osa on kavereiltakin.

Kohta tarttisin itselleni isommat ulkoiluhousut ja myöhemmin ehkä talvitakin.

Ranteet ja sormet vaivaat edelleen erit. oik. kädessä ja käsin muistiinpanojern tekeminen ei ole asiaa helpottanut. Salilla treenaamisesta ei tullut mitään. Kohtaloa uhmaten ajattelin lähtä kokeilemaan haravointia pihalle kun on hyvä keli. Taidan soittaa asiasta neuvolaan huomenna.

T:Vacsuli ja papu 17+4

Täällä sitä maataan sängyssä...vatsaa nipistelee, vihloo ja tuntuu välillä reisissä saakka...tänään olen ollu wc:tä ja ruokailuja laskemata pitkällään. olo on kyllä parempi... Esikoinen 7v ei enää tykkää lainkaan että vauva on tulossa...käyttäytyy huonosti ym...voimat aika loppu, mutta kai tää tästä!

Torstaina lääkäriin..

terv. Särki ja rv 16+2

mulla otettiin papa ekassa lääkärineuvolassa rv. 10 mutta se voidaan ottaa myös myöhemmin raskauden aikana. Pientä tihkuvuotoa sen jälkeen voi tulla, mikä on täysin vaaratonta.

Vai jokohan meille oli uuskin pino, tuo viime viikkoinen alkaa käydä taas jo aika pitkäks..

Mutta kommentteja ja kuulumisa :) Meillä rakenneultra vkolla 20, ja ite menen kyllä 20+1, jihuu enää 3 vko sinne.. laskinkohan oikein.. Meillä kun en välitä neuvolan terkasta niin onkin mun seur käynti, ja sit taas 4 vkoa ennen neuvolaa, eli täällä mulla käynnit nyt 8, 12 ultra, 16, 20 ultra ja 24 viikolla. Enpä vielä enempiä kaipaa, ääniä on kerran välissä kuunneltu kun tahdoin. Joku muukin on painoaan saanu alaspäin, mulla tuolta ekasta neuvolasta tullut niitten vaakan mukaan -2,6kg ja sanoi ettei sais, mutta en ymmärrä kun ei nyt tosiaan missään alipainossa mennä, ja todellakin kyllä syön :) Mullahan oli ekassa neuvolassa painoindeksi 27, joten ihan ylimääräistäkin löytyy.. :)

Multa ei ole vielä kukaan kysynyt vauvasta, vaikka itestä mäsu pömpöttää, mutta kun sitä on aina hiukan niin ehkeivät uskalla :) Ja töissä onpi sellaiset työvaatteet ettei niis kyl heti näe..monet omat housut olen kyllä joutunut hyvästeleen kun painavat just alamasua inhasti enkä halua isompia normivaatteita kun ei nyt toistaseks oo levinny perä tai jalat, jos näin suora ilmaus sallitaan..

Edelleen huutelen että jos ees joku tietää missä punkalaidun on ja mihin sielt sännätään ens vuonna synnyttään niin kertomuksia otetaan vastaan, ilmeisesti vammala tai tampere??? Mutta hyvää tätä viikkoa kaikille, mielessä oli taas vaikka mitä, mutta nyt pää täys tyhjää ja likat huutaa ja mies töissä.. Parasta ruveta iltatoimiin, hullu oon huomen lähdös vapaan kunniaks lasten kanssa ikeaan..

terkuin tanja rv 16+5 ja tytöt

Huomaatteko, että työmotivaatio hieman hukassa.. Aina täällä.. Loman alkuun 4 tuntia!!!!!

Meillä tyttö sanoo, että tytön nimeksi tulee Aino ja pojan nimeksi Aapo. Saattaa kyllä joutua pettymään.

On ollu aika rankka viikko töissä. Huh! Illalla ei oo paljon unta tarvinnu houkutella. Mut sen kyllä huomaa, että se alkuraskauden väsymys on helpottanut. Tää on sellasta "tervettä" väsymystä.

Musta tuntuu et liikkeitä on tuntunu nyt jotenkin hervemmin ku aiemmin. En oo kauheesti alkanu panikoimaan asian kanssa. Musta tuntuu et saattais johtua siitä, ku oon siirtyny äippähousuihin, jotka ei purista masua.. aiemmin ne liikkeet tuntu just sillon ku istuin ja masu oli lytyssä..

Selkä on edelleen tosi kipeä. Eipä se varmasti helpota ennen synnytystä.. Mä oon alkanu miettimään et jos jäisin kotiin joulukuun jälkeen, kun nykyinen työsopimus loppuu. Nytkin oon koko ajan kiikunkaakun, pystynkö oleen töissä selän takia. olis ihanaa jäädä kotiin, jos sais vaikka jotain tehtyä sielläkin joskus. Nyt ku meen kotiin, teen pakolliset hommat ja lopun illan makaan ja kärvistelen selkäkivuissa. Aamulla ei meinaa sängystä ylös päästä..

On se kyllä kiva,kun on tällanen paikka, jossa voi käydä kattelemassa, mitä muille samassa jamassa oleville kuuluu ja purkaa tuntojaan..

Iloisin terveisin lomatunnelmissa iiiik ja pikkuinen 16+2

Uutena ilmoittaudun, tähän asti olen lähinnä lukenut ja kirjoitellut tuolla taaperoiden puolella. Meille siis tulossa toinen lapsi, tyttö 11/05. Olen 29v ja Porissa asustellaan. La näillä näkymin 28.2 / 1.3.

Tää on kolmas raskaus, eka oli tuulimuna aikoinaan, vatsa on sen kokoinen mitä edellisessä raskaudessa viikolla 30+ tai ainakin siltä tuntuu, olen kulkenut mamma housuissa viikosta 9 lähtien.

Tässä toisessa raskaudessa enemmän vaivoja kuin ensimmäisessä. Ensin huonoa oloa ja väsymystä viikolle 16-17 asti. Esikko herättänyt lähes joka yö, joten yöt risaisia.

Nyt pari viikkoa järkyttävä painontunne häpyluulla ja sisäreisissä, tuntuu erityisesti kävellessä. Ei hääviä, onko muilla tälläistä?

Rakenneultraan menossa ensi viikon perjantaina.

Muljahduksia tuntuu vähän, varsinaisia potkuja ei.

Touko

pieni flunssa täälläkin.

Uusia raskausoireita vanhojen väistyttyä.Elikkä finnit.Näyttää vaan enempi tulevan mitä pitemälle odotuksessa mennään...aaaargh.....no ei niitä nyt onneksi koko naamassa ole että eikun vaan meikkivoidetta ja puuteria naamaa niin kyllä se siitä.

Ja tuo selkä.Eilenkin kun hieman enempi " rehkin" eli siivosin kämpän ja tiskasin kamalan tiskivuoren niin jo oli tuo alaselkä niin kipee että en saanut housuja vaihdettua kun ei jalka noussut ylös!Ja se ei todellakaan noussut vaikka miten yritin.Ei se sitten pitemmän levon jälkeen oo kipee vähään aikaan,esim aamulla.Onneks en oo töissä enää,en kyllä pystyis käymään..Ja tuokin vaiva näköjään vaan pahenee.Viime raskaudessa tuo selkä alko LOPPUvaiheessa VÄHÄN vaivata,mut ei se oikeastaan haitannut.

Elikkä valitusta täältäkin suunnalta.Masuasukilla oli toissapäivänä joku energisyyden huipentuma,koko päivän potkia jyskytti eikä millään asettunut.Nyt sitten on pitänyt rauhallisempaa tahtia pari päivää.Ihan hyvä,kun jatkuvaan potkimiseenkin väsyy.Suo siellä vetelä täällä,jos se ei potki niin huolestuu ja jos potkii liian kanssa niin ei oo kiva...

Sunny ja kääryle 18+4

tulee tässä [http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p_...

Masukki elää hiljaiseloa, välillä potkii niin että silmälläkin näkee, nyt ollut taas eilisen ja yön ihan hissukseen. Heti tekee mieli töniä, että antaisi jonkun merkin itsestään. Lepäilkööt rauhassa, näin se oli esikonkin kanssa, että välillä meuhtoi hurjasti ja sitten otti pari päivää levon kannalta. Enää viikko neuvolaan ja sit kaksi rakenneultraan. Sen jälkeen kyllä kerrotaan viimeistään isovanhemmille ym, elleivät tosiaan enne huomaa. Anoppi tosin on niin hienotunteinenkin, ettei varmasti kehtaa mitään sanoa vaikka jotain aavistelisi. Työnantajalle on kohta jo pakkorako kertoa, kun pitäisi tehdä ensi kevättä koskevia päätöksiä enkä tiedä palkataanko minulle sijaista. Viime viikolla eräs toinen työkaveri paljasti olevansa raskaana, laskettu aika niinikään maaliskuussa. Pomolta voi olla huumori vähissä kun näitä tulee lisää... Esikon odotuksesta kun kerroin, kommentti oli "pitihän tuo arvata" mihin oli pakko vastata takaisin että eikös näin yleensä vajaa 30 v. parisuhteessa elävien saatika lähiaikoina vihille astuneiden kanssa käy :-) Tähän hänkin jo naurahti että näinhän se on ja osasi kyllä onnitellakin. Onko muut saaneet "surkuhupaisia" kommentteja?

Töiden pariin,

äippä + JuusoJosefiina 16+5

ikäeroa esikoiseen tulee 2v 1kk ja hänelle on kaikki tarpeellinen hankittu eli en tiedä mitään hankintoja kun pitäisi tehdä. Kierrän paljon kirpputoreja ja sieltä jää aina jotain mukaan. Esikoinen on tyttö, mutta hänelläkin on paljon serkkupoikien vaatteita ja itsekin suosin unisex-värejä, joten olipa vauveli kumpaa sukupuolta tahansa, vaatteitakaan ei varmaan tarvitse ostaa. En edes nauti shoppailusta, joten ihan hyvä näin. Esikko on melkein heti kävelemään opittuaan keikkunut välillä myös seisomalaudalla vaunuissa joten tuplillekaan en usko tulevan tarvetta. Korkeintaan matkoja varten tullaan joskus tarvitsemaan tuplamatkikset tms, mutta se on ajankohtaista vasta vuoden päästä. Esikoinen käveleekin jo tosi reippaasti, joten vaunut on lähinnä nukkumiskäytössä (koisaa edelleen pihalla sekä hoidossa että kotona). Näistä syistä myös tosiaan otetaan varmaan raha eikä pakkausta - tavaraa on jo liikaakin.

äippä + JuusoJosefiina rv 17 tasan.

Enpäs ole pitkiin aikoihin kirjoitellutkaan mitään mutta on aika mennyt täällä niiskuttaessa ja pikkuisia hoitaessa kun nuhaa koko perheessä ja kaikilla kuudella lapsella :( Eilen alkoi sit itselläkin kurkkuun sattumaan ja tänään nenäkin jo valuu, tylsää!

Muuten raskaus kyllä sujuu oikein hienosti :) Ems tiistaina olis se kauan odotettu rakenneultrakin.

Joku kyseli 4d ultrasta... Minä kävin Brunolla viime raskaudessa viime vuonna ja musta se oli kyllä rahan arvoinen juttu. Sukupuolikin selvisi ja piti paikkansa :)

Nyt meinataan kysyä ens tiistaina josko sukupuolikin selviäisi ihan vaan sen takia kun meillä on tyttövauvojen vaaleenpunasia ja muita hempeenvärisiä vaatteita kaappi täynnä niin jos poika olisi nyt tulossa niin vaatevarasto menee ihan uusiksi. Meillä kun on 5 tyttöä ja yksi poika vm 1995 niin eipä ole poikien vaatteita säästynyt :)

Mites te muut, ootteko kovasti jo hankkinu tarvikkeita vauvalle?

Me ostettiin Emmaljungan twin city crossit, sit ostin Mamas&Papas kehdon ja kaikki muutkin tarvikkeet on jo hankittu että vaatteita sitten vaan enää :) Ja mikäs sen mukavampaa kuin käydä hypisteleen pienen pieniä vaatteita.

Mutta nyt pikkusten kanssa suihkuun, illanjatkoja kaikille :)

Minni kera kuusikon ja rv 18+6

Itselläni alkuraskaudessa oli vaikeuksia ja kotdopplerin avulla vältyin turhilta ultrauskäynneiltä. Nytkin vaikka viikkoja hyvin kasassa, jos pikkuinen ei ole kunnolla liikkunut päivän mittaan, on helpottavaa illalla kuunnella, että masussa on kaikki kunnossa!! Käykääpä kurkkaamassa tuolta Osta&Myy-palstalta, jossa on yksi myynnissä.

Meillä on aika paljon tarvikkeita ennestään. En oo vielä uskaltanu kauheasti suunnitella mitään..

Lomaa odotan ihan hulluna! Huomenna kylpylään miehen kans kahdestaan!!!!

Nyt kahville..

Kivaa päivää koko poppoolle!

t. iiiik ja pikkuinen 16+1

Joillakin paino laskenut.. Mulla nousee ihan hulluna. Yli 5kg jo noussut.. Alussa oli niin järkky nälkä enkä jaksanu liikkua väsymyksen takia. Nyt liikkuminen hankalaa noiden kipujen takia.. Enkä millään osaa syödä riittävän vähän..

Nyt on sit lonkka ja alaselkä vasemmalta puolelta tosi kipeet. Otin äsken 2panadolia, mut eihän se mitään auta. Ja istumatyö kun on ni ei auta muu ku kärsiä.. Saas nähdä kuin kauan kykenen töitä tekemään.. En haluis kyl luovuttaa, mut eihän siitäkään mitään tuu et koko ajan kärvistelee. Mulla on muuten pakaralihakset ihan jumissa. Sekin varmaan tota kipua tekee. Hieronta tekis kyl terää.. Perjantaina on luvassa lyhyt hieronta kylpylässä,jospa siellä sais hieman helpotusta.

Valivali! Musta tuntuu et aina vaan valita.. Sori..

Miehen kanssa on nyt onneks asiat taas kunnossa ja tosi ihanaa. Uskomattoman ihanaa.. Ja viikonloppuna vielä tosiaan päästään kahdestaan sinne kylpylään.. Ai että!

Kai mun pitäis pikkuhiljaa alkaa varailemaan aikaa sinne rakenneultraan, jos meinaan käydä..

Liikkeet on alkanu tuntumaan vähän voimakkaammin välillä. On se ihanaa!

Mä oon sijaisena ja vuoden loppuun on luvattu töitä. Eilen kokouksessa oli puhetta et tuolla syrjäkylällä tarvittais sijaista loppuvuodesta eteenpäin.. On kuulemma se pomo suunnitellut soittavansa mulle.. Mua ei yhtään kiinnostais lähteä sinne matkan takia eikä muutenkaan, kun pitäis opetella taas ihan uusi homma.. Mietin täällä kuumeisesti mitä sanon, jos kysyy mua töihin.. Siinä olis kyl se et se saattais tehdä pitemmän sopimuksen ja sais sit äitiysloman alussa palkkaa.. Ei oo helppoja juttuja. Onkin ollu niin helppoa, kun tää sopimus on ollu maaliskuusta asti.. Paikat on kyl vaihtunu, mut kaikki on jo tuttuja.. Helpointa olis, jos se ei soittais..

Ihanaa, kun kohta pääsee kahville.. Tuli taas valvottua liian myöhään.. Se on kyl kumma juttu,kun aina se väsymys pitää jotenkin hankkia. Hetki sitten väsytti aina vaikka kuinka nukkui.. Nyt ei enää väsyttäis, kun nukkuin riittävästi ni sit pitää vaan valvoa liian myöhään.. Ei millään malta mennä nukkumaan..

Jokohan tuli riittävästi vuodatusta tälle aamulle.. ;)

Iloista syyspäivää! t. iiiik ja pikkuinen 15+6

Tämä viikko lähti kyllä nyt vähän huonosti liikkeelle... Aamulla heräsin kurkkukipuun ja viluun. Taitaa mennä vapaapäivä kotioloissa levätessä. Eilen töissä kattelin ku työkaverit niin iloisesti pärski ja ihmettelin ettei mulla oo ollu mitään. No, nyt on X-( Ajattelin vielä tällä viikolla ottaa itseä niskasta kiinni ja alkaa liikkumaan. Viime viikon vaan laiskottelin ja otin rennosti, jäi jumpat ja uinnit kokonaan välistä. Tästä päästäänki sopivasti tuohon painonnousuun. Mulla ensimmäisen kolmen kuukauden aikana tippu paino kolmisen kiloa, mutta nyt on kyllä kaikki ihan varmasti tullu takas :) Maistuu ruoka nykyään niin ihanalle ja tuntuuki että oon koko ajan jotain syömässä.

Tuosta pomon kommentista... Itse kun pomolleni kerroin asiasta niin en saanut edes onnitteluja. Pomon kylläkin sain pahalle päälle, eikä sen jälkeen ole minua kovin ystävällisesti puhutellut. Ymmärrän kyllä, että lähden pahimpaan kiireeseen äitiyslomalle mutta minkäpä sille voi. Sopimus on tällä hetkellä vuoden loppuun asti ja luulenpa ettei sitä enää tammikuun ajalle jatketa. No, tiedänpä ainaki ettiä uuden työpaikan äitiysloman aikana.

Sitten potkuasioihin... :) Nyt minäkin taidan jo tuntea liikkeitä. Tuntuu hassulta ettei voi ihan varmaksi sanoa, mutta kun aikaisempaa kokemusta ei ole. Sohvalla pötkötellessä tai nukkumaan mentäessä tuntuu sellasia jänniä "sykähdyksiä". Tosin niiden tuntemisessa saattaa olla montaki päivää välissä. Koko ajan ne aina tuntuu selvemmin, että kai ne niitä odotettuja potkuja sitten on. En oikein muutakaan niille tuntemuksille keksi. Vai odotanko niitä potkuja jo niin paljon että kuvittelen? :)

Mä taidan siirtyä nyt peiton alle niiskuttaa. Toivottavasti viikonloppuun mennessä paranen ku miehen kanssa pitkästä aikaa ollaan molemmat vapaalla. Ehdin jo suunnitella kaikkea kivaa yhteistä tekemistä :)

Parempaa alkuviikkoa muille ja hyviä vointeja!

Lilliputti ja tiitiäinen 18+2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat