Hitto että ottaa aivoon nuo saakelin mopopojat!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Täällä ruskeasannalla päristelevät pitkin yötä noilla viritetyillä mopoillaan! Ihan järjetön meteli lähtee!! AAARRRGGHHHH!

Sivut

Kommentit (46)

kyse on myös turvalisuudesta, 70km/h vauhti kävelytiellä ei ole TURVALLISTA! Sitä on ihan syytä pelätäkin, oli sitten nicopetteri tai nicopetterin äiti tai kuka tahansa.

Ei voi olla totta kerta kaikkiaan! En enää ihmettele miksi 90 prossaa tästä ajavista mopoista vetää ylinopeutta.

Ja ihan mammoille tiedoksi: Oli autotien tai kävelytien nopeusrajoitus mikä hyävnäs, niin mopoilla on ylin sallittu nopeus. Joten todellakin 70 km/h ajavat mopot on vaarallisia ja laittomia!

Ja joku valopää vielä kyseenalaisti tuonkin. Nyt viimeistään mun täytyy uskoa, että tällä palstalla on paljon aivan aivottomia idiootteja.

kävelyteillä ei ole nopeusrajoituksia mopoille, vaan " vauhti on sovitettava muuhun liikenteeseen" .

teini-ikäisillä mopoilijoilla on ilmeisesti hyvin eri käsitys siitä, mitä tuo tarkoittaa, kuin meillä pienempien lasten äideillä.

mopoilla ajetaan kävelyteillä paljon lujempaa vauhtia kuin vieressä autot autotiellä - autojen vauhti 50km/h alueella tuossa kohtaa on yleensä 65-70 km/h ja kävelytiellä siis ajetaan vielä tuotakin kovempaa vauhtia. Hirvittää lasten kanssa pyöräillä, pari kertaa on lapsi säikähtänyt ohi viuhahtavaa mopoa ja kaatunut. onneksi ei mopon alle sentään.

Hidastetöyssyt pitäisi saada kävelyteillekin (vaikka nehän ne vasta kivoja hyppyreitä oliskin..)

Öisin aiheutuva meteli on taas asia sinänsä, tuossa viereisen koulun pihalla käyvät pitkin yötä pörräämässä. Voi kun saataisiin meluaita tähän tontin ja tien väliin. Luulin, että kun lapset eivät öisin heräile, saisin nukkua... mutta ei näköjään tässä asunnossa.

Vierailija:

Lainaus:

Asutaan Tuusulassa ja täällä on myös paljon mopoja ja skoottereita lapsilla.

Jalkakäytävillä on lupa ajaa, monessa paikassa. Pelottaa kävellä, kun ne yhtäkkiä tulee takaa kovaa vauhtia, sitä ihan säikähtää. Moni vois edes vauhtia vähän hiljentää.

Muuten mulla ei ole niitä vastaan mitään. Se on täällä kuitenkin ihan hyvä kulkupeli, tosin pääseehän sitä fillarillakin.

aiheuttamaan häiriötä kun kasvavat. Minulla nukkuu pieni ulkona päikkäreitä ja naapurin pihalta kuuluu älytön meteli, lapset leikkivät. Toisella puolella joku leikkaa nurmikkoa. Ei tulisi mieleenkään valittaa! Minua siis häiritsee nyt tuo meteli ja tosiaan jos yöllä on ikkuna auki niin möpöt päristelee myös ohi. Muuta korpeen niin saat ehkä rauhan.

" Miksi sitten et muuta muualle ??????"

Joku komentoi näin mopojen häirinnästä.

Olipa tosi älykästä ! Oletko itse onneton mopopojan äiti joka ei saa otetta mopoa huudattavaan poikaansa???

Mopot kuriin! Jos saadaan kiinni tälläinen mopo niin valtiolle vaan koko vehje. Kunnes " mikset-muuta-muualle" - älypää- ostaa uuden ...!! Mutta kestää se vähän aikaa kummiskin.

Oon jo ajatellut, että on nukahtanut, kun jätskiauton rimputus pamahtaa päälle. Lapsen huoneesta kuuluu silloin iloinen huuto: JÄÄTELÖAUTO! ÄITI MENNÄÄN OSTAAN JÄÄTELÖÖ!

:)

Enkä edes ikinä ole mennyt, kun ei meiltä siihen aikaan ulos lähdetä jäätelön perään yöpuvut päällä. Varmaan on mummonsa kanssa käynyt kun noin hyvin tietää jutun jujun =)

Olen samaa mieltä kuin ap että viritetyn mopon kimeä pärinä etenkin yöaikaan on todella häiritsevää. Asumme kävelytien vieressä eikä ole kiva herätä yöllä mokomaan ääneen.

Laitonta ajaa viritetyillä mopoilla ! Mutta eipä poliisi ehdi päivystää näitä kusipäitä.

Sitäpaitsi - on vanhempien velvollisuus valvoa mitä jälkikasvu puuhaa!!

Nämä viritetyt mopot voi olla tappovehkeitä !!!

ja jätskiautokin on liikkeellä hirmuisen myöhään illalla :)

Koneet on nyt pari päivää nousseet päältä, varmaan johtuu rullaustieremontista, joka vaikuttaa laskeutumis- ja noususuuntiin.

Mä viihdyn Ruskeasannassa kuitenkin oikein hyvin, ja jos joskus alkaa tuo meteli riipimään, niin muutan kyllä sitten maalle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat