Vierailija

Mikä saa ihmiset kuvittelemaan että miehet jotka seurustelevat/tapailevat naista joka on lihava olisi jotenkin sairas tai perverssi?

Itse olen reilusti ylipainoinen ja kaikki miehet ovat järjestään olleet miehiä joittenka exät ovat olleet hoikkia ja näitten miesten "ihanne"nainen onkin hoikka/normaalipainoinen. He ovat silti löytäneet minusta mahtavaa seuraa ja hyvän parisuhteen. Itse olen irtisaunoutunut näistä suhteista kumminkin aikanaan syystä jos toisesta(ronkeli). Nykyään minulla on mies jolla on naisihanteena sellainen normaalivartaloinen, pienirintainen nainen. Silti pitää minua kovin kauniina ja haluttavana. Rakastaa minua siksi koska kemiat kohtaa. Voi olla kaunis miehen silmissä vaikkei vastaakkaan sitä unelmiennaista. Harva mies sellaista saakaan. Minä olen läskeistä huolimatta aina saanut komeita, urheilullisia miehiä. Valloitan rehellisella itseluottamusella ja sädehtivällä kauneudella, EN LÄSKEILLÄ.

Silti kukaan miehistäni ei ole koskaan vaatinut minua laihduttamaan, sanoneet kaikki että se on oma asiani, mutta terveyssyistä toki haluavat kannustaa minua kun jos siihen ryhdyn.

Lihava nainen seksikumppani voi olla loistava silloin kun naisella on itseluottamuskohdallaan ja miehellä on ITSELUOTTAMUSTA rakastaa naista joka ei vastaa yhteiskunnan määrittelemää ihannanaista. ;)

Sivut

Kommentit (71)

Naisilla on suhteellisesti enemmän rasvaa ja miehillä lihasmassaa. Jos on geneettisesti tai treenaten paljon lihasmassaa, painoindeksillä saa pyyhkiä persettä. Se on vain suuntaa-antava, tavallisen kuikelon ja rimppakintun apuväline.

Olet kuitenkin poikkeava n.178 cm pitkien miesten joukossa. Treenaatko voimanostoa?

Lainaus:

MItä se tuo bmi oikein ihmisen läskeistä kertoo? Piti oikein googlettaa bmi testi ja sain tulokseksi 29,4. Olen siis läski. Mies, 40+ ja 93 kiloa. Jos otan paidan pois ja kysyn joltakin että olenko lihava niin se sanoo todennäköisesti että pelaan lätkää. Vatsassa on ehkä 1-2 kiloa liikaa jos mallin töihin pitäisi mennä.

Ja on epäeettisesti kuvottavaa että tuollainen ihmishirviö voi elää tällä planeetalla meidän kanssa ja saastuttaa ihmisten mieliä ja tartuttaa tuollainen sairas ajattelumaailma myös lapsiin. Toivon sydämestäni ettei sinulla on ole lapsia ja varsinkin ettei heistä tule lihavia koska joskus he kärsivät sitten siitä että sinä pilkkaat heitä ja kiellät heiltä seksin/rakkauden koska he ovat lihavia. Tule sanomaan tuo päin naamaa niin tiedät sanoneesi.

kertoi näin käyttäen sanaa "normaali" nainen? Eikö itselläsi ole lainkaan mielipidettä siitä, voiko liikuntaa aktiivisesti harrastava olla "normaali"?

En ole missään vaiheessa antanut ymmärtää, että normaalipainoinen olisi läski. Läski on huomattavasti ylipainoinen. Ruma voi olla vaikka olisi fitness-ammattilainen tai missimitat täyttävä. Normaalipaino/ylipaino ei ole minulle kauhistus eikä oma vaimonikaan tällainen ole. Ärsyttää vain se, että joku läski tulee tänne hakemaan hyväksyntää, ja sitten kun palaute ei ole toivottua, niin aletaan puolustelemaan, että ylipainoisilla "tavallisilla" naisilla on jotain erityisominaisuuksia(sinut kilojensa kanssa? Oma rehevä itsensä, kurvikas ja muodokas naisellinen nainen?) paremman itsekurin omaaviin, hoikassa kehossa viihtyviin naisiin verrattuna. Loppupäätelmänä voisi kai sanoa, että jos kysytään "kelpaako tällainen 15 kg ylipainoinen mamma" niin ei kannata edes yrittää perustella, miksei kelpaa, koska se on väärä vastaus ja mamman on vain kelvattava.

Lainaus:

Enhän minä ole mitään väittänyt, vaam kerroin vain sen, mitä tämä ns. pukkiystäväni kertoi naiskokemuksistaan. Ja onkos sinun mielestäsi sitten hoikka nainen aina urheilullinen ja kaunis? Ja normaalipainoinen on ruma ja läski? Kova tarve sinulla on kategorisoida ihmisiä tiettyyn muottiin ja tuo normaalipaino/ylipaino tuntuu olevan sinulle kauhistus (oletan, että olet se tämän palstan "läskivihaaja").

MItä se tuo bmi oikein ihmisen läskeistä kertoo? Piti oikein googlettaa bmi testi ja sain tulokseksi 29,4. Olen siis läski. Mies, 40+ ja 93 kiloa. Jos otan paidan pois ja kysyn joltakin että olenko lihava niin se sanoo todennäköisesti että pelaan lätkää. Vatsassa on ehkä 1-2 kiloa liikaa jos mallin töihin pitäisi mennä.

Meillä seksielämä heräsi kuolleista kun pudotin painoa 5kg ja BMI on nyt alle 25

Ei enää miestä väsytä pitkät työpäivät samaan malliin,

Väitti kyllä ennenkin että olen hyvä juuri sellaisena kuin olen,mutta näytti totuus olevan toista. Vielä on tavoitteena pudottaa toinen mokoma, saapa nähdä mikä vaikutus sillä on.

raa'asti mitä täällä moni tuntuu tuumaavaan ylipainoisista naisista.

tai onneksi ei ole ainakaan sanonut niin päin naamaa, se vasta söisikin minua.

minulla kun on valitettavasti sairaus joka aiheutti yllättäen hallitsemattoman painonnousun, kivempi kai kuitenkin kamppailla sitä vastaan jos toinenkin kannustaa hieman eritavalla kuin jatkuvasti tuomitsemalla minut sitten saamattomaksi laiskaksi sairauden takia...

Lainaus:

Se vaan on eri asia miten siihen suhtautuu ja miten sen mielipiteensä tuo julki. Joskus vaan on fiksun ihmisen merkki pitää suuremat mölyt mahassa.

J atarkoitan tässä nyt nimenomaan sellaisia fyysisiä ominaisuuksia joille ihminen ei juurikaan voi mitään itse.

Ei meinaan anna kovin järejenjättiläisen kuvaa ihmisestä, jos huutelee kovaan ääneen että "En sitten muuten harrastaisi seksiä mistään hinnasta kuuron, mustaihoisen, yli 30-kymppisen, pienimunaisen, sairauden takia ylipainoisen, alle 170-senttisen, halvaantuneen, sokeritautisen, allergisen enkä keliaakikon kanssa!!!"

Ei voi olla parisuhde kiinni ulkonaköseikoista. En ikinä jättäisi miestäni, vaikka tulisi kiloja lisää 20. Terve parisuhde syntyy kyllä voimakkaasta henkisestä yhteydestä ja sitoutumisesta. Jos nämä puolet on kunnossa, suhde kestää vastoinkäymiset, sairaudet ja vuosien tuomat kilot. Ja ennen kuin joku haukkuu jo tunnustan, että olen normaalipainoinen ja ihan hyvän näköinen. Tämä lynkkausmeininki on karseaa ja toistuu joka ketjussa. :(

onko isokokoinen tai roikkuvaa läskiä. Olen nainen enkä voi sietää rimpuloita miehiä tai siis ulkonäöllisesti pieni ja laiha mies ei kiihota minua. Miehen kokoinen on mieleeni- mutta ei missään nimessä kunnon läski. Eli onhan läskeissäkin eroja, jotkut ovat viehättävästi pyöreitä ja se sopii heille ja jos on kasvoista kaunis tai komea niin se pelastaa paljon. Mutta kauneus ja komeus on todella kasvojan silmissä- yksi tykkää äidistä toinen tyttärestä. Ihanteet myös monesti muuttuvat iän mukaan. Silti hoikkaa ja urheilullisa kroppaa on aina kiva katsoa ja himoita mutta se ei pelkästään riitä. Pidän silti itse itsestäni huolta ja pysyn hoikkana ja urheilullisena- se vaan sopii minun mamaani. En haluaisi olla ylipainoinen.

Ei voi kun nauraa väitteelle. Minulla on monta hoikkaa todella laiskaa naista, tuskin eväänsä liikauttavat sängyssä. Itse taas mielellään vaihdan asentoja ja harrastan seksi eripaikoissa. mm. yleisillä paikoilla. ;) Nämä on näitä luuloja joille ei voi kun nauraa.

Ottakaa selvää ennenkun tulette jotain väittämään. Itse en koe millään tavalla olevani laiska tai jäykkä. Taivun hyvinkin eri asioihin, saan jaloistani kiinni kun ne ovat pystysuoraan ylöspäin, voin heittää jalkani mieheni ympärille jne. jne. Kysymys kuuluukin pystyykö tähän kaikki hoikat naiset ja haluavatko he yleensäkkään tehdä mitään sängyssä. Eli näin juurikin, hoikka nainen voi olla hyvin laiska ja saamaton sängyssä kuin myös elämässä.. Voi olla hoikka ilman että hoitaa itseään mitenkään(kokemusta on). Voi taas olla hyvinkin lihava, mutta hyvin aktiivinen ja hoitaa kuntoaan ja ulkonäköään.

Hirveitä ennakkoluuloja läskejä kohtaan osalla. Pyrin kyllä jatkossakin tuomaan esiin sitä että iso nainen on kaunis siinä missä hoikka ja huoliteltukin. Moni omista miehistä onkin yllättynyt siitä miten on ihanaa koskea naiseen joka on pehmeä, takaapäin naintikin tuntuu hyvältä kun on lihaa perseessä, ei kolise luut.

Liian lihava ei saa olla, mutta parempi muodokas ja hieman pulska nainen, kuin viimeiseen asti treenattu vartalo.

Muodokkaat naiset ovat sängyssäkin parempia ja kiihkeämpiä.

mutta ei todellakaan parempia kuin normaalipainoiset, liikuntaa säännöllisesti harrastavat.

Lainaus:

Muodokkaat naiset ovat sängyssäkin parempia ja kiihkeämpiä.

"Tuntuu olevan melko yleistä täällä.

Yhtä yleistä kuin liika syöminen. Tilastollisesti melko erikoista"

Masennus on taas yksi yleisimmistä sairauksista. Ja se on ihan tottavie sairaus, ei mikään muoti-ilmiö.

Kaikilla ei ole asiat niin hyvin/käynyt niin hyvä säkä, että puoliso on hengenheimolainen. Jos silti näkee enemmän positiivista kuin negatiivista suhteessa ja on vielä lapsiakin, pitäisikö erota, koska ei ole voimakasta henkistä yhteyttä? Itse olen ainakin niin poikkeava mies luonteeltani, että en usko parempaa naista ikinä saavani kuin nykyinen. Suurin osa naisista on niin vieraantuneita elämän realiteeteista ja maailman tapahtumista, että olisi vaikeaa löytää sopiva nainen.

Jos henkisellä puolella on vajaata, niin kylläpä se fyysinen puoli on silloin varmasti tärkeämpi. Varsinkin kun fyysisyys, voima ja kehonhallinta on itselle elämäntapa, melkeinpä uskonto, koska en usko mihinkään jumalaan yms. yliluonnolliseen shittiin.

Lainaus:

Terve parisuhde syntyy kyllä voimakkaasta henkisestä yhteydestä ja sitoutumisesta.

mitä kukin pitää normaalina. Toisille normaalia seksiä voi olla se, että nainen pystyy vaihtamaan asentoa vaivattomast ja ähkimättä. Tai se, että voi ottaa naisen syliin ja naida tätä seisaaltaan. Tai se, että nainen pystyy ratsastamaan vaivattomasti siten, että nautinto ei peity fyysisestä liikarasituksesta. On suunnattoman epäkiihottavaa, että jotkut hyvin tavanomaisetkin asennot pitää jättää väliin siksi, kun läski ei siihen pysty. Enkä tarkoita sitä, että "akrobatiaa" pitäisi harrastaa jokaisessa aktissa. Pelkkä lähetyssaarnaaja voi olla uskomattoman kiihottavaa toisinaan. Takaapäin on tosiaan helppo asento naiselle. Ei tarvitse kuin olla polvillaan ja ottaa mitä annetaan.

Luulot ja kuvitelmat eivät mene lainkaan pieleen. Minulla on kotona vaimo, jonka bmi taitaa olla 25, siis normaalipainoinen. Ei ole notkeutta, ei lihaksia, ei kestävyyttä. Tämäkin rajoittaa paljon seksielämää. Ja se tieto, että itse on otettava vastuu naisen kannattelemisesta esim ratsastuksessa, ettei paukut lopu kesken. Ei aktiivisena osapuolena olemisessa mitään vikaa ole, mutta usein kaipaisi vaihtelua ja kroppansa hallitsevaa naista. Hirvittää ajatellakin, millaista seksi olisi huomattavasti ylipainoisen, voimattoman ja jäykän naisen kanssa.

Ei sovi vähätellä myöskään, että kauneusihanteet(syystä tai toisesta yksilöllisesti muodostuneet) eivät voi olla vaikuttamatta siihen, ihaileeko mies läskiä vai hoikkaa ja urheilullista. Visuaalinen kiihoke on miehille tärkeää. Joku tuossa mainitsi, että pelkkä kauneus ja hoikkuus yms. eivät riitä. Varmaan tarkoitettiin henkisiä ominaisuuksia. En vain ymmärrä, mikä tekee normaalipainoisesta, fiksusta naisesta huonomman vaihtoehdon kuin läskistä ja fiksusta. En tosin ymmärrä monia muitakaan asioita.

Lainaus:

Ihan normaalisti onnistuu seksi minun ja mieheni välillä vaikka miehellä ei ole pitkä kalu ollenkaan. Joka asento sopii ja takaapäin on paras asento. Ei siinä mitkään poimut eteen tule kyllä. Eikä tarvitse alapäätä etsiä mitenkään. :D Minullakin painoindeksi hipoo 50 luokkaa.

Ihmisillä on omituisia luuloja ja kuvitelmia. Sinänsä hauska lukea miten pieleen ne voi mennä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat