Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko muualla kuin Päivänsäteessä kaupan kestovaippoja ja tarvikkeita? Pitäisi tulevalle vauvalle ostaa harsoja vaipoiksi, enkä raaski tilata nettikaupoista postikulujen takia. Päivänsäteessä oli Ruskovillan harsoja ja jotain kuviollisia. Tuntuivat olevan aika hintavia. Onko nuo Ruskovillan harsot kuitenkin hintansa veroisia? Entä onko noista kuviollisista vaipoiksi.

Onko jotain muuta paikkaa, mistä voisi ostaa harsoja, joilla hyvä hinta-laatusuhde. Lisäksi pitäisi ostaa semmoista maitokakkapaperia, jota Ruohonjuuri myy. Päivänsäteessä en nähnyt kuin riisipaperia.

Onko Joensuussa jotain kestovaippojen esittelyä syksyllä, jossa voisi ehkä tavata kestoilevia äitejä ja ostaa heiltä käytettyjä vaippoja? Jatkossa pitäisi hankkia varmaan sisävaippoja ja lisäimuja. Ilmoitteletko vaikka tähän ketjuun, jos sinulla olisi semmoisia kierrätykseen tulossa.

Kommentit (2)

Osoitteni on asaisa@hytti.uku.fi, jos viitsit joskus laittaa minulle viestiä, niin voisin tarkemmin kysellä, jos sinulla on niitä kestovaippoja myytäväksi. Liekun sivuihin jo tutustuinkin.

Päätin nyt alkuun laittaa äitini ostamaan tuon paperin ja hyvät harsot Helsingistä Ruohonjuuresta, koska niin se tulee kaikkein halvimmaksi. Tuota paperia on tosiaan aika tyhmä tilata nettikaupasta, kun postimaksuille tulee enemmän hintaa, kuin itse paperille. Pitää sitten myöhemmin selvitellä tarkemmin Lastenmaailmasta tai Päivänsäteestä, että minkälaisia papereita heiltä saa. Kunhan nyt ensin tieteäis itsekkin mitä tarvitsee.

Joensuussa myy ainakin Lastenmaailma kestovaippoja mm. babyidean maahantuomia.

Itse ostin Anttilasta pikku piian harsopaketin esikoiselle vuonna 2004, maksoi muistaakseni jotain 10 ¿ ja siinä oli jotain 10 kpl aika mukavan ohkasia harsoja pienelle vauvalle.

Kannattaa vierailla www.liekku.net

Se on joensuussa toimiva yhdistys, itse liityin vasta tänä keväänä. liekkulaiset järjestää kestovaippatilaisuuksia ja heiltä saa neuvoja kestovaippa-, kantoliina- ym. asioissa.

P.s Meillä saattais olla jotain vaippoja ylimääräsiä myytäväksi, kun on noita aika lailla kerääntynyt ;) ilmoittele

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat