Vierailija

Kommentit (6)

kojelauta naksuu ja narisee (monissa sama ongelma)

itse ei voi edes lamppua vaihtaa, vaan se pitää roudata merkkihuoltoon, joiden pitää purkaa puoli autoa vaihtaakseen lampun. ja laskun sen mukainen.

eipä ole ollut ikävä :-)

Mä olen joskus koeajanut ja koeajoksi jäikin vain, sillä mä en löytänyt siitä ajoasentoa, jossa ei olisi penkki painanut jalkaa. Pelkäsin veritulpan puolesta. Ja mä en nyt edes ole kovin pieni, vain sentin lyhyempi keskivertonaista.

Sitä jaksan ihmetellä, että autoja saa vaikka kuinka monen moisia ja minkälaisilla varusteilla, mutta tuohon istuimeen ei tahdo olla juuri missään mitään vaihtoehtoja, ei luulisi olevan niin vaikea tehdä vaikka kahta eri istuinvaihtoehtoa, että ei karsiutuisi ostajat penkin perusteella pois. Mun vanhempien autovalinnoissa on kans useampi jäänyt ostamatta, kun penkit ovat olleet sellaiset, ettei niillä yhtään pidempää matkaa voi istua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siis vilkku tai ajovalo. en muista tarkkaan. kysy ihmeessä ennenkuin ostat.

hanskalokero meni jumiin niin ettei enää auennut MILLÄÄN eikä sitä saaneet huollossakaan avattua kuin rikkomalla. sen jälkeen se toimi huonosti. voi tietty olla ettei ole mikään tyyppivika, niinkuin tuo kojelaudan nariseminen on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat