Seuraa 

Viestissähän tuo asia jo tulikin ;)

Eli onko lastenvaateliikkeissä välikausivaatteet(kin) alessa? Vai vaan kesävaatteet? Täällä meillä päin on tasan kansi lastenvaateliikettä, joissa toisessa olleet -20% jo pitkään, muista vaatteista nyt suuremmat alet, mutta noista ei. Toisessa ei ole vieläkään välikausivaatteita alennettu...

Joten mietin, kannattaisko lähteä katsastamaan muualta, tarvekin olisi vasta kevääksi. Pääkaupunkiseudun vinkit tervetulleita!

Kommentit (11)

ja siellä tulee asioitua muutenkin, joten oli vain pieni koukkaus mennä Jesperin kautta ja tarkistaa aleprossat. Nyt sitten vaan kovempia alennuksia odottelemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Prismoista saattaa löytyä vielä jotain - kaikki ulkoilu vähintään -50%. Tämä alennus tosin ollut jo toista viikkoa.

Stockalla vielä hyvinkin Reimatec-, Remu- ja Travalle-haalareita -40%.

liinastiina:

Lainaus:

SEllon Jesperissä ja silloin alennus oli 20 %. Ihan varta vasten haalareita lähdin katsomaan, kun joku mainosti 30 prossan alea, joten olen itse varma näkemästäni. Katsoin nimittäin tarkkaan ja kummastelin.

Liinastiina, en tiedä, tarkoititko minun viestiäni ja kävitkö sen takia turhaan reissun JJ:ssä. Asia jäi vaivaamaan, joten soittelin äsken JJ:een. Sieltä kerrottiin, että heillä oli ollut jonkin aikaa aleprosentti vahingossa jo sen 30, mutta se oli muutettu takaisin 20:een, jossa se nyt on. Eli satuin käymään kaupassa silloin, kun prosentti oli ollut vähän aikaa tuon " liian iso" .

Hyviä alelöytöjä ja ostoksia vain kaikille!

Iituli

Ostin tänään mummolan (Savonlinnan) Sokokselta omenanvihre-harmaa BONGO välikausitakin alennuksesta, -30% mutta saan vielä henkilökunta-alen ;) ja kysyisinkin mikä on tilanne Tapiolan ja Helsingin keskustan sokoksilla, mitä malleja takkeja ja värejä ja kokoja on jäljellä ?

Tarvitsisin:

OKAPI omenan(limen) vihreän takin (jotain palloja) 122cm (ehkä jopa 128cm)

jonkun kivan tytön/unisex takin 116cm (sokoksen vaal.pun Gazelle ei ainakaan miellytä niinkään)

Tytön / unisex takin 80cm

Pojan haalarin 74cm, mielellään se Reimatec baby mallin Wallaby juuri turkoosi-ruskea-valko-vihreänä....

eipä enempää, kun " vaan" 4:lle lapselle jo ostaa!

Terkuin, tuusis ja ei enää masuvauva Joonatan 6päivää vanha =))

SEllon Jesperissä ja silloin alennus oli 20 %. Ihan varta vasten haalareita lähdin katsomaan, kun joku mainosti 30 prossan alea, joten olen itse varma näkemästäni. Katsoin nimittäin tarkkaan ja kummastelin.

Jos oikein muistan, alessa olivat shokkipinkki ja pojille sellainen vihertävä/beige, jossa oli valkoista... Pirautahan sinne, niin saat tietää tilanteen! Stockan aleprosentti on noin 40.

Ai niin, kävin eilen myös Tapiolan Sokoksella. Sielläkin olivat Reimatecit alessa (joko 20 tai 30 %). Travallen Remuakin siellä oli jonkin verran - 30 %.

Jesper Junioreiden aleprosentti ainakin viime viikolla oli vielä 20 prossaa.

:-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat