Seuraa 

Jee, pääsin pitkästä aikaa aloittamaan uuden pinon!! =)

Sivut

Kommentit (28)

Reissusta palattu, ja hienosti meni. Noi matkat vaan oli Lumin taholta välillä huutoa kurkkusuorana ku tylsyys iski... No, tänään 7 tuntia autossa, pistää väsyksi ja tylsistyneeksi kenet vaan, varsinkin meidän ikiliikkujan, joka ei muutenkaan tykkää olla missään paikallaan, saati sit sidottuna turvakaukaloon!!

Miilukka: mä oon kade, haluttais kaksin ukon kanssa jonnekkii.. ei tarviis välttämättä ulkomaille, mut jonnekkii... Vaikka mä oon juurtunu Lumiin kiinni ja Lumi minuun (tai ainakin tisseihin), et ei onnistu ihan heti.

Matkalla tuli vaikka mitä uutta: kahtena aamuna on Lumi saanu maistaa kaurapuuroa (ihan norm. pikakaurahiutaleista). Uutena ruokavaliona neiti sai itse maistaa ruhoa ja maata, viltin päällä makoillessa matkusti kokoajan ruohoa repimään ja maistamaan... No, me vanhempina kyllä yritetään et toi ruoho ei jäis jokapäiväiseen ruokavalioon!!

Ja sit toi neidin liike: aivan uutta ulottuvuutta: neiti nousee kaikkea vasten pystyyn: ihmisiä, patjaa, rottinkikoria ym. ja lattialla mallailee istumisasentoa, nousikin 2 kertaa jo istumaan pitäen varmistuksena patjasta kiinni ja sit hallitusti peruutti istumaan. Istuminen ilman et neiti pitää jostain kiinni ei vielä oo onnistunu, mut yritystä on kovasti. Neiti on nyt päättäny et lattialla oleminen on historiaa ja ylöspäin on päästävä. Kauhulla kattelen vieressä neidin kiipeilyjä et kunhan ei pää kalahtas maahan korkeelta... Mut lennelly neiti on ja hienosti on kyllä päätään jo suojannu pitämällä niskat, eikä pää oo sit kalahtanu.

Juu, omaa napaa on... En oo kerenny lukee teidän kuulumisia ku pintapuolisesti, jospa huomenna kerkeis!!

Leenu ja Lumi

Mäkin olin tulossa valittamaan kamalaa yötä (Venla valvotti 3h) ja päänsärkyäni, mutta empäs valita mäkään kun luin PikkuPojusta :(( Ei tunnu missään nää huonot yöt tuollaiseen verrattuna :( Onneks kaikki kuitenkin jo reilassa, ja jälkitauti pian vain enää paha muisto. Pitää kyllä laittaa vesirokkorokote harkintaan todellakin!!!

Mulla oli jotain muutakin asiaa mutta lahopäänä unohdin nyt sit kaiken. Argh. Mitähän se oli. Näillä nukkumisilla (tai lähinnä nukkumattomuuksilla :D) ei pysy enää mitään päässä. Nojoo en muista niin en, mutta tuli toinen juttu mieleen; [b]oiskos kellään vinkkiä mistä vois löytyä valkoinen pitsimekko neidille meidän häihin[/b]? Haluisin välttämättä just puhtaanvalkoisen, mutta kun löytyy vaan vaaleenpunaisia..

Nyt iski taas häästressi. Palaan myöhemmin jos mahdollista :D

-panikoiva nesselia & sikeitä vetelevä Venla (ilmankos ny nukuttaa ku yöllä kukutaan...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Me käytiin tänään vähän ostoksilla,lähdettiin vasta yhden jälkeen ja tultiin tuossa ennen seitsemää.Hyvin reissu meni vaikka kaikki lapset olivat mukana. :) Ei osata jättää kenellekään hoitoon,kun on totuttu heitä aina kuljettamaan mukana kaupunkireissulilla,vaikka anoppi on nyt lomalla.. ei sen puoleen eipä meillä anopin ja appiukon lisäks ookkaan hoitajia täällä päin lapsille,tai on miehen sisko mutta hänki on nyt kesätöissä.

Pimmille: kyllä mä Lassin huoletta jättäisin isovanhemmillensa hoitoon,tuttuja kun ovat ja hyvin tulevat keskenään juttuun. Eka yö se eniten kirpaisee..

Mä muistan miten kauhee paikka mulle oli eka yö olla erossa esikoisesta..hän oli kyllä silloin jo juuri täyttänyt 1v,kun olin synnyttämässä meidän keskimmäistä,ja tosi pahalta se silloin tuntu.Mutta hyvin oli pärjänny anopin kanssa päivät ja isä " hoiti" sitten yöt kun silloin appivanhemmilla oli vielä navetassa lehmät. Meillä oli nuo kaks vanhinta usein appivanhempien hoidossa,kun asuttiin samaa taloa.. monesti jätettiin kun käytiin Oulussa ostosreissuilla jne... Siten saatiin kahdenkeskistä aikaa,mutta nyt se aika on aika minimissä:(

tintti ja Johanna 5,5kk

Kirjoitin jo pitkän viestin heti pinon avaamisen jälkeen, mutta kun piti välillä käydä antamassa aamupuuro neidille niin viesti vanheni ja hävis. =( Yritän nyt sit uudestaan muistaa mitä kirjoitin, neiti kun ottaa pienet torkut tossa sohvalla mun vieressä.

Juhannus tuli ja meni. Käytiin tuttavien mökillä ja perjantaina join jopa 3 siideriä. Ensimmäinen piti korkata heti kun olin saanu neidin imetettyä. =) Siellä syötiin, juotiin, saunottiin, uitiin ja juoruttiin. Ite en käyny saunassa, kun olin jo ehtiny käydä suihkussa ennen kuin mentiin. Lauantai aamuna nukuttiin peräti klo 11 asti!! Neiti heräs kyllä jo 08 aikoihin, mutta otin hänet väliimme ja nukahdettiin kaikki uudestaan. =)

Neidillä on jo [b] 6 hammasta [/b] suussa! Neljä ylhällä ja kaksi alhalla. Oikein pepsodent-hymy. Alas on myös tulossa lisää.

Täällä maistuu myös omatekoinen ruoka. Äiti teki eilen isot satsit meille pakkaseen valmiiksi. Sieltä saa nyt vaan sit sulattaa.

Mitähän muuta piti kirjoittaa?! Ihan laho pää...

G: Koska voi lopettaa yöimetyksen? Ja miten? Neiti on ens viikolla 7kk.

Meillä neiti on nyt parina viime yönä syönyt kaksi kertaa kun kauan aikaa meni että söi kerran vaan siinä klo 04-06 aikoihin. Mistä voi johtua? Mä voisin kyllä ruveta nukkumaan koko yön ilman heräämisiä. Viime yönä neiti on saanut jonku ihmeen itkukohtauksen, onneksi mies sai hänet nukutettua uudestaan, mut silti on väsy.

Nyt ei ajatus kulje enää.. Aamupalalle siis ennen kuin neiti herää.

[b] Iituli [/b] Käyttekö Tukholmassa ostoksilla myös? Miten onnistuu pienen kanssa? Mä oon kans vähän ajatellu että loppukesästä olis kiva käydä risteilyllä. Mut haluaisin tietysti myös Tukholmaan ostoksille enkä tiedä onko sit järkevää ottaa neiti mukaan.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

rusina & M 6kk 3vkoa

Meillä oli kauhujen juhannus.

Kuten jo kerroin, PikkuPojulle tuli vesirokko. Samoin sitten sairastuivat muutkin lapsemme, esikoista lukuunottamatta (hän on jo rokosta tervehtynyt, sairasti sen vajaa 3 viikkoa sitten)

Ei tuossa vesikokossa mitää, vaikka se olikin rankkaa kun kolme lasta itki kellojaan, jokaiselle kun tuli tosi hurjana.. Rakkuloita jokaisella satoja...

...mutta: PikkuPouju sai jälkitaudin. Onneksi vein hänet lääkäriin heti kun kuume nousi, se nousi hetkessä 40 asteeseen, ja todettiin alkava keuhkokuume!! HUIH!

Nyt kotihoidossa lääkekuurin turvin (on jo antibiootit suoneen saanut ym..)

Meillä meni siis juhannus sairaalassa antibioottitiputuksessa. Nyt jos koskaan voin kenellekään sanoa niin: [color=deeppink] ROKOTTAKAA LAPSENNE VESIROKKOA VASTAAN!!! [/color]

Onhan nää jälkitaudit suht harvinaisia, mutta näköjään se VOI kohdalle kolahtaa! Ja on ihan hirveää katsoa kun oma pieni kultamussukka on sairaalassa letkuissa! (no ok, nyt vähän ylidramatisoin, mutta letkujahan ne antibioottitippa ja nestetippakin on, eiks je?..)

vesirokko sinänsä on varmaan ihan suht helppo tauti jos sen saa lievänä, keten monet tuttumme, mutta se voi tulla tosi hurjanakin -kuten meille- ja siitä voi seurata hyvin vakavia jälkitauteja!

Nyt siis PikkuPoju on jo toipumassa hyvin, tänään jatkui jo konttausharjoitukset ja jaksoi jo naureskella isoille sisaruksilleenkin.

Luen pinon huomenna, ja lupaan tulla höpöttelemään jotain muutakin kuin minun ja PikkuPojun navan ympärillä pyöriviä asioita!

-mm- ja rakas PikkuPoju vajaa 6kk

Hmm, nyt taisi kesäsää vaihtua " tyypillisempään" eli ei paista enää aurinko täydeltä terältä. Alpikin on nukkunut jo kaksi tuntia aamupäiväunia, mitä ei tapahdu kuin harvoin, yleensä sadesäällä...

Pullat kohoamassa, siis tosielämässä, ei vertauskuvallisesti :DDD Ei todellakaan ole uusi raskaus suunnitelmissa eikä edes haaveissa :P Että onnea vaan heille, jotka jo haaveilevat seuraavasta vauvasta, haikara lentäkööt sinne :)! Toisaalta tuntuu kamalan haikealta ajatella, että Alpi olisi se viimeinen vauva... Hypistelin jo pikkuisia bodyja Exitin mymälässä... No, ei nyt oikein tunnu siltä, että kolmas lapsi " laitettaisiin tilaukseen" . Never say never ;)

[b]Pimmilläkin[/b] olivat kuukautiset alkaneet. Esikoisen jälkeen ensimmäiset tulivat vasta kun hän täytti 2 vuotta, enkä nytkään kaipaile kuukautisia :P Tämän vauvan jälkeen on hormonitoiminta kyllä tuntunut jo käynnistelevän aikaisemmin, saapa nähdä, kauanko kestää ennenkuin alkavat. Kuukautiskuppi saa rauhassa odotella kaapissa :D

[b]nesselia[/b], onnea Venlan löytyneelle pakille :)! Ja hauskaa kuulla, että Alpin ikätoverittarella on ollut vedenmaisteluharjoituksia taikamukista, niin meilläkin :)

[b]rusina[/b], WAU mikä määrä hampaita tytöllä jo on! Meillä ei pilkota vielä ensimmäinenkään, vaikkakin tänä aamuna olin tuntevinani sormella, että ien olisi aavistuksen turvoksissa alhaalta (vasemmalta puolelta, esikoisellekin tulivat vasemmanpuoleiset parista ensin esiin :))

[b]Kirsikkkakos[/b] oli jo käynyt fiilistelemässä töissä? Miltä se tuntui? Itsekin välillä jo kaipaisin ns. normaalimaailmaa, mutta luulen, että alan katsella töitä vasta kun Alpi on parivuotias... Jollemme tuskastu täysin tähän köyhyyteen ennen sitä! Miehellä ei ole ainakaan näköpiirissä huimaa palkankorotusta :P, joten katsellaan.

Ja nyt pullat uuniin!

Tinuri ja Alpi ♥

Meiltä löytyy mekkoja joka lähtöön... vähän käyttetty kelpaa? Mun kummit aikoinaa toi ihanuuksia joka ulkomaan reissusta ja Aatulle ne ei oikeen passaa. Ei takuulla tule toista samanlaista vastaan.. voi kyllä olla et on liian isoja..hmmm.. pitää kaivaa esiin.

nefili

Äää-äk, ihan täsmälleen samanikäisenä kuin isosiskonsa kampeutui Alpi tukea vasten seisoskelemaan eilen. Saapa nähdä, käveleekö kuukauden kuluttua niinkuin sisko aikoinaan :P!? Ei kyllä tarvitsisi vielä; oli melkoista pään kopinaa siskollakin kun seisoi ja käveli jo ennen kuin osasi istua :/

Hurjuuksien hurjuus, [b]PikkuPojulle[/b] oikein paljon terveisiä. On teillä [b]m-m[/b] ollut kurja juhannus, onneksi pääsitte hyvään hoitoon nopeasti. Niinpä, " lastentaudit" ovat kaikkea muuta kuin vaarattomia :( Itsekin luulin eilen, että meille on vesirokko iskenyt kun Alpilla oli pari vesikelloa, mutta taisivat sittenkin olla hyttysen tai jonkun muun öttiäisen tekoja kun ei tullut enempää näppyjä. Täytyypä pyytää resepti esikoiselle vesirokkorokotteeseen, nyt kun muistan. Hän on atoopikko ja riski saada taudin vaikeampi muoto näin ollen suurempi...

[b]nefilin katraalle[/b] myös paranemisia :)

[b]nesselia[/b], Tampereelta sellaista ihanuusmekkoa voisi metsästää vaikka täältä: http://www.princeprincess.info/1.html , taisin eilen bongata liikkeen ikkunasta yhden valkoisen mekon, mutta en katsonut tarkemmin kun meillä ei Alpi ole potentiaalista käyttäjäkuntaa :D Miraakkelissakin voisi olla jotain valkoisia puuvilla/pellavamekkoja?

Ja nyt kokkaamaan :)

Tinuri ja hurjaa vauhtia kehittyvä Alpi 14.12.

Näissä sadepäivissä on jotain ihanaa?! Voi hyvällä syyllä olla vaan kotona, vauvakin nukkuu sateessa hyvin. Tosin tänään oli aamulla pakkomeno keskus-sairaalaan, Akselilla oli kontrolli liittyen saamaansa glugoositiputukseen syntymänsä jälkeen. Lääkäri totesi tutkittuaan, että: " Teillä on täydellinen poika!" Äiti on NIIN samaa mieltä tohtorin kanssa. Aika pienellä kastumisella päästiin, nyt ollaankin neljän seinän sisällä sitten loppupäivä.

Mua vaivaa todellinen laiskuus tällä hetkellä. Tekemistä olisi vaikka ja kuinka, mutta en saa mitään aikaiseksi. Ei edes kuukautisraivoa tullut? Tosin viikko oli väliä vuodossa joten olishan se epäreilua että viikon välein siivotuttaisi.

Meillä aukeni Akselin ja tytsyn kanssa ihan uusi elämä kun saimme auton käyttöömme. Mies sai töistä auton, joten oma auto jää meille hurvitteluun. Tänään hämeenlinna, huomenna joku muu kaupunki?

Pimmi: Poika hoitoon vaan ja mamma radalle. Vauvat sopeutuvat hyvin ja luulen että heistäkin on piristävää päästä muihin ympyröihin.

Nefili: Pikaista paranemista. Lenssux5 ei ole kivaa.

MrsCruiser: Onnea haastatteluun! Meitsi menee myös, mutta vasta reilun kuukauden päästä.

Töistä puheenollen... Olin lauantaina kuuden tunnin vuoron ja hyvin se vanhasta muistista meni. Tosin katsoin kelloa vähän väliä ja ajattelin, että vielä sen ja sen verran aikaa... 14 000 askelta tuli 6h:n aikana, joten ihan kiirettä piti. Kuukauden päästä vasta uudestaan.

Voih, luin äsken uutisista, että poliisi tutkii kaksosten kotisynnytystä, missä molemmat vauvat kuolivat. Ei mitään järkeä yrittää synnyttää kaksosia kotona!!! Yleensäkään kotisynnytys ei minulta sympatioita saa. Pääseehän nykyään vaikka heti synnytyksen jälkeen kotiin jos haluaa. En ymmärrä en.

Pakko on kai mennä jotain tekemään. Kiinnostus 0%.

Kirsikka laiskamato ja täydellinen herra A, viikon päästä 6kk.

Eli hehkutusta, kun Mikki nousi tänään ekaa kertaa itte seisomaan. Onhan sitä ollu ilmassa pitkään, mutta voi että, oli pojulla sitten onnistuneen miehen hymy, kun homma onnistu. Ja uutta yritystä putkeen. Vielä on taito vähän hakusessa ja jalat makaroonia, mutta siittä se sitten lähtee... Luin hätsyn pikaa päivällä pinoja ja huomasin, että joku muukin jo kertoi seisomaan noususta - oli sitten ittekin pakko hehkuttaa!!!

Mutta nyt nukkumaan, taisi nukkumatti käydä jo aikaa sitten - on niiiiin väsyneet silmät;-)

t. päivikki

Meidän tytteli on kipeänä, ollut varmaan jo kuukauden. Korvatulehdus, nuhaa, yskää. Ei nuku ei. Huomenna jälleen lääkäriin kun tuntuu, ettei tuo lääkekuuri auttanut edes. Korvia hiuttaa taas oikein tosissaan ja saattaa yht' äkkiä alkaa huutamaan :(

Yökyläilystä: meillä ei ole paikkaa edes mihin viedä, eipä sen puoleen, ei tuo lapsukainen edes nukahda muutakuin minun kanssani, mielellään pitäisi olla tissikin suussa, mutta olen nyt opettanut siihen, että niin ei nukahdeta, vaan pitää nukahtaa pupu kainalossa... nyt kun on kipeänä niin heräilee jatkuvasti ja nukkuu tosi huonosti. Myös päiväunet sujuu huonosti. Esikoinen aikoinaan alkoi nukkumaan hyvin vasta 1,5 vuotiaana, joten hän ei ollutkaan yökylässä ennen kahta vuotta, kun ei viitsitty viedä. Käytiin kyllä iltasella tanssimassa, mutta vasta kun poitsu oli nukahtanut ja tultiin takas ennenkuin heräsi..

Syömisen kanssa on myös ongelmia, ruoka ei maistu, pelkkä rintamaito vain.... ja nyt kuuluu huutoa pitää mennä, sori valitus.

tulen vaan pikaisesti sanomaan, että kyllä se Lassi hyvin yhden yön pärjää ilman äitiä! Taitaa usein olla niin että se ensimmäinen yöhoito on äidille kovempi paikka kuin lapselle... Niin myös meillä oli. Ihan vieraalle en lasta vielä näin pienenä jättäisi mutta tutuille isovanhemmille ihan hyvin.

Nemo on ollu hoidossa vaikka kuinka monta kertaa, kun on niin paljon sukulaisia lähellä ja kaikki tahtoo vuorollaan lapsen yökylään. Eka kerta otti tosi koville, mutta hyvin poika pärjäsi ja mäkin sain hillittyä itseni enkä soittanut kertaakaan perään. On kyllä ihanaa välillä päästä ihan itsekseen (tai siis kahdestaan miehen kanssa) jonnekin, kun muuten on niin kiinni vauvassa.

Hyvin voit jättää Lassin hoitoon, onhan ne isovanhemmat sinutkin kasvattaneet ja hyvä susta on tullut!

Juhannukset vietetty! Oltiin Pohjanmaalla pe-su, saunottiin, grillattiin ja uitiin. Venlakin keksi että ei sitä about kolmen tunnin automatkaa kyllä nukkua viiti.. Mennessä oli hereillä 1.5h ja tullessa 2h :D Mutta eipä se mitään haitannu kun neiti viihty vallan mainiosti lelujen kanssa. Aika hieno suoritus könöttää kaukalossa 2h hereillä eikä yhtään hermostunut! :)) Kerran pysähyttiin sen verran että kaupassa käytiin.

Kiinteitä menee jo peruna, porkkana (nyt sekin uppoaa), maissi, kukkakaali ja mango. Sekä itetekemät että valmissoseet maistuu ihan yhtä hyvin, eikä haittaa vaikka äidin tekemät ois vähän kokkareisempia o:) Hihkuminen alkaa kun hoksaa että sosetta ois tulossa! Varmaan jokunen hedelmä/kasvis/marja vielä otetaan ennenkuin aletaan puuroa kokeilla. Taikamukista on muuten harjoteltu (veden) juomista ja sekin alkaa sujua. Ainiin, ja näyttää siltä että Venla taitaa jättää nuo kääntymiset vähän kuin välistä ja rupeaa ryömimään ensteks. Hoksas juhannuksena taaksepäin ryömimisen alkeet ;), ja pääsee pikkiriikkisen etenemään silleen. Eteenpäinkin yrittää mutta se ei vielä oikeen onnistu.. :) Koirat on käteviä houkuttimia liikkumiseen.

Hieno juttu [b]Tinuri[/b] että teidän esikoisen vehnäkokeilut on niin hyvin onnistuneet!

Mutta nyt painelen suihkuun ennenku neiti herää :)

-nesselia & Venla 14.12.

Tänään ollaan oltu neidin kanssa kaverin luona kylässä ja mukavaa oli! Huomenna olis taas tarkoitus käydä uimassa meidän neidin kanssa, jos mies tulee mukaan. Ainakin hän kovasti haluais tulla katsomaan neidin polskuttelua. Hän niin viihty vedessä viimeksi.

Täällähän on moni oppinu tekemään jo vaikka mitä! [color=limegreen][b]Mikki [/b][/color] jo nousee seisomaan, eikö [color=limegreen][b]Lumi [/b][/color] oppinu saman jokin päivä sitten. Meidän neiti ei ihan kunnolla vielä ryömi eteen eikä taakse. Pyörii ympyrää ja kääntyy selältä mahalle ja taas selälle niin vaihtaa paikkaa ja pääsee sinne minne haluaa. Äsken koira makas tossa neidin vieressä ja nuoli tämän käsiä ja neiti nauro oikein kunnolla. Päätettiin että käytäis korkeasaaren eläintarhassa loppukesästä kun hän noin tykkää eläimistä jos löytyy aikaa rempan jälkeen. Äitini kissaa on myös mukava katsella. =)

[color=limegreen][b]Nefili [/b][/color] Kiitos kisymästä, remontti sujuu ihan hyvin. Mun mielestä hitaasti, mutta kai ihan hyvää vauhtia kuitenki. =) Paranemista myös sinne suuntaan! Kesäflunssa ei ole mitään kivaa.

[color=limegreen][b]Pimmi [/b][/color]Olen ihan samaa mieltä muitten kanssa että lähde ihmeessä niille synttäreille jos teillä on lapsenvahti. Kyllä Lassi sielää pärjää. On se äidille varmaan kovempi paikka kuin lapselle. Itsekin haluaisin lähteä viihteelle, mutta kun neiti ei edelleenkään juo maitoa tuttipullosta tai nokkamukista ja syö kerran yössä, niin ihan vielä ei onnistu. Kahden viikon kuluttua meillä olis tiedossa juhlat joten toiv. silloin pääsisin. Toivossa on hyvä elää!!

[color=limegreen][b]Mrs Cruiser [/b][/color] Onnea työhaastatteluun!! Itse sain myös tiedon että pääsen syksyllä kouluun jos haluan, mutta en ole ihan vielä päättäny mitä tehdä. Ens viikoksi pitää päättää.

[color=limegreen][b]Saaraks [/b][/color] Tsemppiä teille ja pikaista paranemista neidille!!

[color=limegreen][b]Kotisynnytyksistä [/b][/color] vielä, mäkin kuulin niistä kaksosista juuri uutisissa. Aika kauheeta! Olen samaa mieltä kirsikan kanssa siitä, miks synnyttää kotona kun aika nopsaan pääsee sairaalasta kotiin synnytyksen jälkeen. Mutta kukin tekee niin kuin haluaa. Ja jokainen saa olla mitä mieltä haluaa. =)

Nyt neiti haiskahtaa siltä että olis isompaa tavaraa vaipassa. Pyllypyykille siis.. =)

rusina & M

Meillä oli tänään fysioterapia ja taas neiti näytti oman luonteensa - juttua ja komentelua tulee, mut liikkeelle ei ole mikään kiire ;) Valmiudet kyllä jo on, kun tekee treeni-liikkeitä, mut siihen se sit jääkin...

Meillä istutaan jo nätisti ilman tukeakin - tosin sivuille vielä saatetaan horjahdella, mut edestäpäin voidaan jo nostaa selkä takas suoraksi. Pimu haluiskin istua mielellään lelujen seassa, mut eihän sitä silloin opita itse liikkumaan.. Tosin taitaa nuo isot siskotkin vaikuttaa osaltaan - jotenkin ne lelut aina tulevat lähemmäksi neitoa...

Meillä syödään jo niiden 8 kuisten soseita karkeudeltaan, eli neiti mussuttaa ihan mielissään niitä vähän rakeisempia. Ja kaikki muukin itse syötävä on " in" - rinkelit yms.

Meillä hieman nuhaa tuntuu olevan. Nostin jo valmiiksi sängyn päätyäkin, et sais paremmin nukuttua. Tuhinaa huoneestä äsken kuuluikin, kun kävin tarkastamassa nukahtiko neito. VÄhän väsyneemmältäkin pimu on tänään tuntunut - mut kukapa ei olis näillä keleillä. TÄnään käytiin liikennekaupungissa, et sai edes hetken oltua ulkona isojen tyttöjen kanssa. Siellä ei sadekaan haitannut.

Paranemisia M-M teille sinne, ja ikävää, et jälkitaudin saitte. Huonoa tuuria sanoisin.

Pieni kyssäri-- viihdytäänkö teillä kylvyssä?? Meillä on nyt opittu nauttimaan läiskyttelystä. Rannassakin siis viihdytään, ja sitä myötä varmaan oma ammekin kelpaa... En ole kovin usein varsinaisesti kylpyyn pimua vienyt, kun joka ilta ja aamu peseydytään lavuaarilla...

Nyt taidan mennä nauttimaan hiljaisesta illasta - isäntä riennoillansa ja neidot kaikki unilla - vain koiran luun kaluaminen kuuluu tuossa jalkojen juuressa.....

--Mirpa ja neidot--

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat