Vierailija

Mulla on ihan mahottoman hidas ja laiska suoli. Oltiin mökillä koko juhannus enkä käynyt siellä ollenkaan kakilla (en ole ikinä kakkinut siellä). Ennen sinne lähtöä kävin tiistaina. Eilen sitten kotiintultua tuli ihan normikakka, mutta ei sieltä kaikki vielä ulos ole tullut....

Ällöä kun tietää miten paljon voi olla omassa kropassa kuonaa!!

Miten saisin ne liikkeelle?

Kommentit (18)

Käynkin hakemassa samantien.

Microlaxin, vai mikä se nyt olikaan, jouduin ottamaan kun pääsin synnytysreissulta kotiin. Siellä sain ennen synnytystä oikein kunnon tyhjennyksen, ihan " jees" kokemus, ja ennen kotiinpääsyä kriteerinä oli, että kakka täytyy tehdä. Olin VIISI yötä sairaalassa eikä kakkaa tullut! Sovittiin sitten hoitohenkilökunnan kanssa, että ostan kotiin microlaxin ja rusautan siellä. Kai halusivat nähdä ettei suoli ole vaurioitunut synnytyksessä. Ei ollut ei...

Pellavansiemenrouhetta minulla on kotona, mutta en ole ihan säännöllisesti viime aikoina käyttänyt. Pitäisi ottaa taas käyttöön.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun perse raikaa!

Mua pierettää ihan kauheasti koko ajan ja mahassa möyryää...

Olen syönyt luumurahkaa pellavansiemenruoheen kanssa, syönyt kaurapuuroa saman rouheen kanssa ja syönyt lakuakin...

Vai onkohan tämä vain tekosyy jäädä kotiin lorvimaan?

:-(

- syön vain kuitupitoista leipää

- aloitan joka aamun kaurapuurolla/ jugurtilla jossa 1-2 rkl pellavansiemeniä

- juon vettä runsaasti

- paljon kasviksia

- liikunta auttaa (siis ihan vaan kävelykin)

Oli poikani yksivuotispäivä ja olin ostanut irtokarkkeja. Valkkasin osan sokerittomia ettei tulisi niin huono omatunto kun olen aika karkkihirmu (nyt tosin jo kohta 2kk lakossa)...Nooh...vieraat tulivat vasta iltapäivällä ja minä hääräsin leipomusten kanssa. Siinä ohessa söin niitä herkkukarkkeja. Tottakai!

Apua mikä kauhea kipu ja turvotus niistä karkeista tuli, siis niistä sokerittomista! Jouduin vaihtamaan vartalonmyötäisen pitkän farkkuhameen kahta numeroa suurempaan!! Sattui olla koko 34 ja saman kaltainen kokoa 38...Maha siis turposi niin paljon!

Kun vieraat olivat lähdössä, en pystynyt seistä ihan selkä suorana kun sattui...Ihan ihmetouhua...

Ap

popsi pussi luumuja.

Vierailija:

Lainaus:

Mulla on ihan mahottoman hidas ja laiska suoli. Oltiin mökillä koko juhannus enkä käynyt siellä ollenkaan kakilla (en ole ikinä kakkinut siellä). Ennen sinne lähtöä kävin tiistaina. Eilen sitten kotiintultua tuli ihan normikakka, mutta ei sieltä kaikki vielä ulos ole tullut....

Ällöä kun tietää miten paljon voi olla omassa kropassa kuonaa!!

Miten saisin ne liikkeelle?

suolen toiminnan vakinaistamiseksi kaurahiutaleista ja kauraleseistä keitettyä puuroa kulhollinen joka aamua - tällä olen oman tosi hankalan vatsani saanut nyt aivan ihanan hyvään kuntoon.

Joskus monta vuotta sitten otin Duphalacia eikä tullut mitään ulos. Kauhea möyrintä siellä mahasta kuului, ja tuntuikin, mutta mitään ei tosiaan muuta tapahtunut.

Luumuja söin kerran, siis kuivatettuja, vahingossa ajattelematta puoli pussia illalla kun olivat niin hyviä...ja voi sitä möyrintää! En nukkunut ennen klo 2 yöllä!! Mutta mitään ei tullut ulos.

Ap

- ruispuuro tms.

- vahva kahvi aamulla tyhjään mahaan

- paljon vettä

- täysjyväleipää (hyvät esim. jälkiuunileipä, Real)

- iltaisin omena ja kiivi (molemmat siis. ne tekee jonkun reaktion yön aikana :D)

Info sulle että

Hei, voit jäädä kotiin lorvimaan jos TES on kunnossa ja ilmoitat etukäteen poissaolostasi, eikä työpanostasi välttämättä tarvita. Palkkaa et välttämättä saa eikä sinun pidäkään.

Yst. terv. EK

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat