Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Odotin tätä miehen kesälomaa että itsekin voisin joskus nukkua vaikka kasiin puoli seiskan sijaan. edes pari kertaa että voisin ladata akkuja ja välttää 2 vee uhmiksen kanssa aamutaistot. mut ei, miehen pitää saada levätä kun hänellä on loma! olen niin väsy ja uupunut mutta en saa kai levätä ikinä, joskus 15 vuoden päästä varmaan :(

Kommentit (14)

Mä olen aina ihmtelly, kun kaverin mies alko käymään kaupassa raskausaikana -ettei naisen tarvi rasittaa itteensä! Sama siivouksen kanssa. Yms. Omalle miehelle moinen ei tullu mieleenkään! Enkä itse havainnut pyytää. " Raskaus ei ole sairaus" -periaatteella mentiin puolin ja toisin, vaikka toki apu olisi ollut mieluista. Olen havainnut, että tuolle käytökselle on vankat sukuperinteet; mieheni suvussa on hyvin voimakkaasti työt mihille ja naisille ja " koska ennenkin on tehty ja jaksettu" , niin nytkin jne. Vähemmällä on päässyt, kun ei ole alkanut sukutapoja romuttaan... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikö voi vähän vuorotella??? Miksi miehillä on aina joku etuoikeus lepäämiseen, naisen vaan täytyy jaksaa ja jaksaa?

Meillä mies vähän hoksasi, kun oikein kunnolla kysyin häneltä, että MIKSI hänen väsymyksensä menee AINA minun väsymykseni edelle?

Tiukka linja ap, tarvitset leposi. Ota se!

Pitäähän kotiäidinkin, erityisesti raskaanaolevan, saada välillä levätä ja nukkua.

Ap, meillä auttoi kovasti kun vein miehen mukaan gynelle, joka sitten hieman valisti siitä mitä raskaus naiselle aiheuttaa. Aikaisemmin mm. mies oli todennut, että on se kumma kun on hänelläkin kiloja tullut vatsaan, mutta ei silti tarvitse hidastella kävelyllä ollessa ym....

Tsemppiä, lyö nyrkkiä pöytään jos mies ei muuten usko. Kysy häneltä milloin sinulla on loma.

kanssasisarilta tosi tylyjä vastauksia. Näyttäisi tosiaan olevan totta se, että naisten välistä solidaarisuutta ei ole olemassa? Kakkonen ja kutonen, enpä haluaisi teitä anopeikseni ;)

sinä heräät joka toinen päivä lapsen kanssa ja samoin miehesi. raskausaikana voi nukahtaa vaikka pysytyyn, unta on saatava normaalia enemmän.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat