Vierailija

Suoraanhan se ei sitä sano. Veikkaan 80kg.. Onhan se sievä naamasta, reitevä ja masua on..

Sivut

Kommentit (39)

Lolakin harrastaa liikuntaa niinkun minäkin aikoinani.. Lola on minua pitempi joten kyllä hän yli 80kg painaa ihan varmasti.

Veikkaus 85kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aivan äimänkäkenä seuraan tätä keskustelua - olemmeko naiset näin vieraantuneet oikeasta elämästä. Upea ihana onnellinen nainen (työpaikkani miesten kommentti) poseraa ilmaisten hyvää oloaan kahdesta lapsestaan ja hyvästä parisuhteestaan ja täällä mietitään, onko hän pulska vai ei??!! Älkäät vaan hyvät äidit puhuko tai kommentoiko tällaisia juttuja pienten tyttöjenne korvien kuullen tai ei ihme että Suomen syömishäiriöisten keskukseen on jo nykyään jonotuslista. Häpeän puolestanne.

Mutta ei se Lola kyllä mielestäni mitenkään kummoisen hyvässä kunnossa ollut. Kiinteytettävää riittää, tosin Iltsarin kuvat oli paremmin fotoshopattu kuin Seiskan (joita ei kai sensuroitu mitenkään).

Oma vauva on nyt 4 kk ja vatsani on kiinteämpi kuin Lolan. Mutta se on vaan tuuria, yhtään vatsalihasliikettä en ole vielä tehnyt.

Kuinka moni meistä tavallisista mölliäisistä olisi valokuvauskelpoinen? Kuinka moni meistä omaa yhtä hyvän kropan, kuin Lolalla (oli se paino sitten mitä tahansa)?

Kuten joku jo sanoikin, niin upeaa, että kuvissa esiintyy joku, joka on " normaalipainoinen" , eikä luuviulu.

Lolalla on oikea asenne ja kyllä hänen kelpaa esitelläkin itseänsä!

Olen nimittäin realisti enkä haahuile 20-vuotiaan bikinimallin vartaloa!

Kivaa, että Lolalla on rohkeutta mennä bikinikuviin eikä aina vaan näytetä niitä alle parikymppisiä " tähtityttöjä" !!!

Itse veikkaan tuota 70 kiloa tai vähän alle.

Kuinka pitkä Lola on, siitäkinhän se paljon riippuu.

Itse painan nyt 78 kg (laihdutus kesken) ja voin vain haaveilla Lolan linjoista, sillä itselläni on enemmän jenkkakahvaa ja selkäläskiä yms.

Katsos kun vartalomalleja on erillaisia. Minä olen xl-malli ja Lola on varmasti XL malli. Ei xl mallit paina yleensä alle 70kiloa. Osaan kyllä työnikin takia arvioida ihmisten painoja.

Lola on upea nainen ja hän on lihaksikas joten aivan tuulesta temmattua että hän painaisi vain jotain 60-70kg. :)

Läskiä ei minusta löydy vaikka painoa onkin, olen muodokas ja kiinteä.

-17-

Vierailija:

Lainaus:

Mutta sinähän oletkin vain lihaksikas:-)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat