Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miehellä on ällöttävä kynsisieni, joka on jo käsissä. Siis ensin jaloissa ja nyt käsissä. Oksettava.

Olen koettanut saada lääkäriin, sillä käsittääkseni tarvitsee siitä näytteen ja kunnon reseptilääkkeen.

Pelkään, että leviää muhun, kun olen raskaana. Tai viimeistään vauvaan, kun sitä pestään ja hoidetaan.

Miehen mielestä olen niuho, vauhko ja muutenkin hankala.

Joo ei mene meillä hyvin, ja tuo ällöttää tosi paljon.

Kommentit (4)

Äidilläni oli koko lapsuuteni kynsisieni jaloissa, ei tarttunut meille muille perheenjäsenille vaikka samoja suihkutiloja yms käytettiin. Tarttuminen on osin kiinni ihmisen ihon " happamuudesta" tms, näin selitti ainakin apteekin henkilö kerran minulle, ei tarttu siis läheskään kaikille ollenkaan.

itsekin olen nyt aikuisiässä saanut vaivan omiin 3 varpaankynteen. Inhottava vaiva, mutta minulla ei lääkekuurikaan ole auttanut (olen syönyt kaksi kertaa ja on niin kovaa myrkkyä etten ihan heti uskalla uudestaa yrittääkään, maksaa sitä paitsi melkein 200 euroa!).

Talven hoidin Vocca luontaistuotteella ja parani jonkinverran. Kesällä haluan kuitenkin käyttää sandaaleja ja siksi peitän ikävän näköiset kynet lakalla ja jatkan hoitoa taas syksyllä (vocca hoito pitää tehdä JOKA päivä useita kuukausia ja laitetaan 20 minuutiksi aineeseen kasteltu vanu kynnen päälle).

Sinä sitten et voi niitä lääkkeitä ottaa jos olet raskaana tai imetät (jos se siis tarttuu sinuunkin). Kynsisieneen tarvitaan usein pitkä lääkekuuri (jotain 3 kk) eikä lääkkeet ihan aina tehoa. Kannattaa siis yrittää taltuttaa se nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat