Vierailija

Johtuukohan se vaan siitä, että siellä tulee tarkkailtua ihmisiä. Ihmettelen. Olimme juuri huvipuistossa ja siellä oli kumman paljon esim runsaasti ylipainoisia lapsia ja aikuisia, ulkomaalaisia Suomessa asuvia ihmisiä, paljon tatuointeja omaavia, romaneja, vammaisia.

Näitä oli jotenkin paljon enemmän kuin normaalissa katukuvassa. Missään leikkipuistossa ei ole tullut vastaan esim. Täysin mustia perheitä. Tuskin nämä tänne kaupunkiin ovat maaltakaan tulleet?

Ihmettelen, mutta en siis ole sitä mieltä, etteivät saisi huvipuistossa käydä.

Sivut

Kommentit (97)

somaliperheitä tms huivipäitä ja monilapsisia lössejä... siellä sai kaksi ranneketta yhden hinnalla...

me ei edes tiedetty moisesta tarjouksesta ja oltiin positiivisesti yllättyneitä. ei tarvinnu kuitenkaan jonotella mihinkään jussin alla :).

mutta siis niitä somaleja oli törkeen paljon liikenteessä - eihän niillä ois varaa kuuden lapsen kanssa muuten huvitella... :D ihan kuin ois ollut somaliassa.

Vierailija:

Lainaus:

Huomasin vaan, että huvipuistossa oli huomattavan paljon vähempiosaisia. Enemmän, mihin olin missään tottunut. Sitten (kai 33) valaisi minua sillä, että mökittömät yms valtaavat paikan juhannuksena, mikä varmaankin oli selitys. Eli tavallisena viikonloppuna siellä on enemmän tavisporukkaa.

Eli mökittömien (ja niiden, joiden suvulla ei ole mökkejä, kuten ulkomaalaisten) on mentävä yleisiin paikkoihin, jos meinaavat juhannusta jotenkin juhlistaa. ap

Kuvitteletko todella, että joku ulkomaalainen, muslimi, tai muuten vaan juhannustaan kaupungissa viettävä on VÄHEMPIOSAINEN? Moni voi olla paljon rikkaampi kuin sinä, ja tyytyväisempi elämäänsä.

Ei millään pahalla, mutta vaikutat hieman yksinkertaiselta näiden päätelmiesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jessus sentään, mitä mammanlylleröitä oli juhannuksena Särkänniemessä lyllerölastensa kanssa, kivan virttyneissä trikoopaidoissaan ja trikoosortseissan Normaalipainoinen isukki vilkuili kaihoisasti ympärilleen... Mikä ei mua hämmästyttänyt vähääkään.

Ei kai se, että on Äiti tarkoita sitä, että voi täydellisesti laiminlyödä ulkonäkönsä, ja syödä itsensä ryhävalaan kokoiseksi?

T. sopusuhtainen ja kivan näköinen kahden lapsen äiti

ehkä syrjityiksi, muodostavat alakulttuureita ja alkavat mellakoida. Näinhän käy ulkomailla. Ei ole hyvä, että jatkavat täällä tiukkaa oman kulttuurinsa vaalimista. Joka tänne tulee, muuttakoon tapansa suomalaisiksi. Muuten porttikielto.

ja Suomesta yritetään tehdä monikansallista valtiota kysymättä mitenkään kansanäänestyksellä, haluaako kansakin näin, vai vaan eliitti päättäjäporras, joka hyötyy ulkomaalaisesta työvoimasta yrtyskytkentöjensä kautta.

Siksi ehkä huomaan ulkomaalaiset tapahtumissa, kun minua harmittaa, että heitä on täällä kohta ihan liikaa. Mitään rajaa ei ole kukaan kertonut, miten paljon heitä tänne otetaan loppujen lopuksi.

Vierailija:

Lainaus:

keskenään ja samoin suominaiset ja miehet tuovat ulkomaan tuliaisina muunmaalaisia suomeen asumaan, niin vääjämättäkin suomalaiset jäävät vuosien saatossa jalkoihin ja kuolevat sukupuuttoon. Mikäs suomi sitten on ja minkämaalaisia täällä asuu?????

Ehkä haluaa olla kotona, juuri siksi että kaikki muut on mökeillä. Ei ole naapureita möykkäämässä, ei tarvitse istua autossa ruuhkassa, jne.

Normaalina viikonloppuna voikin sitten mennä mökille.

Vierailija:

Lainaus:

(Tai sitten mökki on jossain niin kaukana, ettei sinne ole varaa matkustaa kolmen vapaapäivän vuoksi.)

Tuntui muuten kummalliselta, että heillä muutoin oli ihan tavalliset vaatteet . Eikös huivin kanssa kuulu olla kaapukin? Onko pelkässä huivissa paljonkaan ideaa. Siis, jos peittää aikoo ja olla piilossa miesten katseilta.

erityisperheitä. Mielestäni enemmän kuin missään muualla. Esimerkiksi Korkeasaaressa ei ollut ainuttakaan mainitsemistani ryhmistä. Minä siis tässä ihmettelen, että miksiköhän näin. Liekö sattumaa sitten vaan juuri minun käynnilläni.

Noin juuri tarkoitin. Suotta loukkaannuitte siitä yhteiskunnan huonommasta aineksesta. En vaan keksinyt sanoa sitä noin hienosti. Tarkoitin kumminkin, että erilaista porukkaa, kuin olisin odottanut. ap

Tilanne ehtii pahoin riistäytyä käsistä ennen kuin ihmiset havahtuvat siihen todellisuuteen, että täällä on liikaa ulkomaalaisia. Sitten on myöhäistä tehdä yhtään mitään. Järkyttävää. Nykysukupolvi pilaa esi-isiemme rakentaman, puolustaman ja rakastaman Suomen parissa kymmenessä vuodessa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat