Vierailija

Kommentit (8)

Kroppa on kiinteä, mutta heti, jos en tarkkaile ruokavaliotani, niin tunnen itseni lihavaksi norsuksi :(. Jostain suklaasta tulee käsittämätön morkkis. Nuorena oksentelin satunnaisesti, bulimiasta kärsin ehkä puolisen vuotta. Ikinä en ole saanut tähän ulkopuolista apua vaan jotenkin vaan päätin lopettaa oksentamisen, tuolloin tuli liikunta korvaavana kuvaan...

169 cm ja 57 kiloo, pitäis olla kohdallaan. Mutta ihan löysä ja selluliittinen ja läski. Ja naamakin on ihan viallinen. Bulimia oli nuorempana, nyt vaan muuten ahdistaa ja masentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kannattaisi hakeutua johonkin keskusteluryhmään tai vastaavaan. Kela ei tuollaisia maksele, mutta elämä jatkuvassa itsevihassa on kurjaa ja voi altistaa masennukselle ja muillekin sairauksille. Ehkä jokin itsehoito-opaskin voisi toimia, kunhan sitoudut ajatukseen, että olet arvokas ihminen pelkän olemassaolosi perusteella.

Minullakin on ollut syömishäiriö, joten tiedän mistä puhuin. Minä olin kuitenkin niin kipeä, että kävin intensiiviterapiassakin 3 vuotta ja söin lääkkeitä koko sen ajan. Aikaa siitä on noin 10 vuotta ja vähitellen alkaa helpottaa.

olen 178cm pitkä ja paino on siinä 65kg:n paikkeilla, joten lihava en järjellä ajatellen ole, mutta omasta mielestäni olen armoton läski ja näytän kamalalta!

Kaikki aika menee syömisten tarkkailuun ja suoranaiseen paastoamiseen, jos olen syönyt vähänkään epäterveellisesti.

Sen jälkeen suot itsellesi vain parasta, myös ruokavaliossa, jonka jälkeen laihdut omaan ihannepainoosi. Kaikki lähtee omien korvien välistä, myös muiden asenne sinua kohtaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat