Vierailija

Olen alle kolmekymppinen kahden lapsen äiti. sain unelma työn kesällä. Kouluni on kesken, opinnäytetyö puuttuu.

Työni on esimiestehtävä. Pidän työstäni, mutta se vie voimat ja haittaa perhe-elämääni..työssäni joudun olemaan ns. aina saatavilla, joitakin viikonloppuja lukuunotamatta.

Tänäänkin jouduin siirtämään lapselleni tärkeän terapian asiakkaan viimehetken muutoksen vuoksi.

En ole saanut nukuttua kunnolla kesästä asti kuin ehkä muutamana yönä. Olen väsynyt ja kiukkuinen kotona kaiken aikaa.

Tänään se sitten iski, ITKU.

purin hammasta ja kävin välillä varastossa itkemässä, en saanut mitään aikaiseksi... Muut ihmettelivät että mikä on.

Yleensä olen vahva ihminen enkä näytä tunteitani kenellekkään "vieraalle".

Soitin työterveyteen, sain ajan Torstain iltapäivälle. siis ylihuomiseksi...

Haluaisin kuulla/lukea muiden kohtaloita, löydänkö täältä kohtalotoverin tai neuvoja miten eteenpäin?

kiitos

Kommentit (8)

laita gsm kiinni illalla klo 17 aamuun klo 8 asti

älä vastaa myöskään työ-e-maileihin illalla ja vkl

lasten terapia-aikoja eikannata jatkossa muuttaa, koska sinun yksityiselämäsi tulee olla 100% kunnossa tai ainakin asiat hoidossa

VOIMIA!

T, työelämän burn outin rajaamisen avulla ennaltaehkäissyt

ps. uupumis sairaslomakin 2 viikoa tai jo viikkokin auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Myönnän olevani suoriutuja joka ei turhia marise. ts. aina on ollut monta rautaa tulessa... Samanaikaisesti olemme tehneet remonttia, minä olen opiskellut ja ollut töissä sekä toiminut kahden yhdistyksen hallituksessa, paineensietokykyni on mielestäni kova, mutta silti oloni tällä hetkellä kaikkea muuta kuin "kova"..

Huomiseksi päätin pitää vapaapäivän, itseasiassa työtoveri totesi että on parempi jättää puhelin hänelle ja olla tavoittamattomissa ainakin päivä. tunne on siltä osin outo... korvissa soi puhelimen tuttu melodia vaikka tiedän ettei se ole edes samassa kaupungissa tällä hetkellä... Olisipa kiva nähdä unta muista kuin työasioista välillä, vaan taitaa olla liikaa toivottu?

ap

En osaa neuvoa, mutta varasin myös tänään torstaiksi työterveyslääkärille ajan. Oikeastaan tilanteesi kuulosti ihan samalta kuin omani. Tiedän, missä itselläni viiraa:) mutta en osaa/pysty/uskalla rajata asioita. Aina joku kärsii. Jos siis vain lohduttaa, et ole yksin.

tehtävistäni on tehty hyvinkin selkeä. Puhelinta ei periaatteessa voi laittaa kiinni, sitä juuri tarkoitin että olen aina tavoitettavissa. eilenkin soitti asiakas klo 18.30...

Olen alalla jota ei juurikaan arvosteta ja jossa on suuret paineet suoriutua, asiakas on herkkä vaihtamaan palvelun tuottajaa ellemme miellytä heitä 100 %sti.

Työntekijöille olen jo alussa esittänyt toivomuksen etteivät "häiritsisi" minua pikkuasioilla työaikani ulkopuolella, mutta siitä huolimatta jollakin on tarve saada kerrottua työhön liittyvä asia kellonaikaan katsomatta.

Eniten minua stressaa se että joka päivä jää liian paljon asioita tekemättä, koskaan en lähde töistä niin että voisin tyytyväisenä ajatella "tulipa kaikki asiat tehtyä kunnolla". liian vähän aikaa liian moneen asiaan.

Kaiken lisäksi en tiedä uskallanko olla kovin kauaa poissa sillä työni on niin hketinen etten "tipahda kärryiltä".

Torstaina sitten saa "purkaa" lääkärille, vaan en tiedä uskallanko työterveydessä kaikkea suoraan sanoa...

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat