Seuraa 

Huhuu..miten meni juhannus? Oliko mukavaa? Joko pinot hiljentyneet ihan tyystin kesälomalle..

Sivut

Kommentit (19)

Eli tämän kesän kun olen vielä kotiäitinä (siis hoitovapaalla), niin minullahan on koko kesä lomaa! On jotenkin tultu tehtyä yhtä sun toista ja oltu ulkona ja rannalla, niin ei ole netissä tullut pyörittyä. Mutta nyt on sateista ja aikaakin, joten lueskelin kuulumisianne.

Telille hyvää lomaa! Ja Tuulialle oikeastaan myös hyvää miehen lomaa!

Nasulinalle tuosta lasten pituudesta: Seisoen mitattuna se on aina useita senttejä vähemmän kuin makuultaan. Ja meillä muuten maaliskuiselta puuttuu yksi poskihammas, hoitaja jo mietti onko hammaspuutos: No se maaliskuiseltamme vielä puuttuisikin, kun on muuten se meidän " kosmeettisten vikojen lapsi" kuumekouristuksineen, kireine kielijänteineen ja mansikkaluomensa kanssa.

Lapulle piristystä:) Jos yhtään lohduttaa niin meillä ekaa kertaa päästään tänä kesänä miehen kanssa kaksin ydeksi illaksi ulos, kun anoppi lupasi tulla hoitamaan lapsiamme- kun kysyimme ensin. Sitten onkin vierähtänyt 8v siitä että ollaan kaksin missään käyty! Esikoinen siis täyttää loppuvuodesta 8v... Tuota yhteistä iltaa siis tässä odotellen: No on siihen vielä pari viikkoa.

Marjusta oli kiva kuulla että adoptio etenee. Ja Vuokolle jaksamiset odotuksen viime metreille.

Suohomppelille rentouttavia fiiliksiä häiden suhteen.

Juhannuksesta: Se meni meillä tuttavaperheen kanssa syöden ja rannalla ollen: Taidettiin olla yli 5h ja jäätiin samaan putkeen katsomaan kokkoa. Ilta saunottiin ja syötiin. Heillä jäi lapset meille yökyläänkin, kun itse hipsivät 100m päähän kotiinsa yöllä. Muutenkin juhannus jatkettiin uimarannalla tämän tuttavaperheen kanssa ja illalla pistettiin lapsille lettupirskeet rannalle vielä pystyyn. Ja yksi päivä veneiltiin ja käytiin Suomenlinnassa: Siitä jäikin meille venekuume. Mies on iltaisin katsonut myytäviä veneitä, mutta taitaa jäädä tuleville vuosille veneen hankinta.

Nyt minäkin odottelen hyviä säitä ja hieman on tylsältä tuntunut nämä vesisateet. No viimeksi maanantai meni vielä uimarannalla ollessa ja eiköhän sinne vielä pääse. Kyläilyjä olen sopinut tähän väliin ja eilen tuli käytyä anopillakin. Minun äitini tulee ensi viikolla ja anoppi vielä siihen päälle, joten mummoaikaakin lapsille on tulossa.

Miehen loma alkaa reilun parin viikon päästä ja sitten suunnataan Pyhätunturille viikoksi: Saimme tuetun loman sinne, joten tiedossa täysihoitoa ja ohjelmaa. Matkat autolla sinne vaan mietityttää, vaikka takaisintullessa olisi tarkoitus käydä Vaasalandiassa. Sitten vielä käydään loma-aikana asuntomessuilla ja Puuhamaassa. Siinä miehen loma sitten meneekin.

Elokuussa aloitetaan sitten hoitoon tutustuminen. Eskarissa kävimme tutustumassa tällä viikolla. Koulut ja eskari alkavat 13päivä ja sitten aloitamme hoitoon tutustumisen vielä tosissaan. Tosin elokuussa on vielä korkeasaaren reissu edessä ja Hämeenlinnassa ajattelin lasten kanssa käydä Hippaloissakin ja ehkä lasten ulkoteatteria katsomassa.

Kesälomamenot meillä siis painottuvat heinäkuun loppuun ja elokuun alkuun. Ja tämä alkukesä on kotona lepäilyä ja ranta-aikaa. Kavereita myös nähdään, sen mukaan kuka ehtii, mutta paljon on ihmisillä kiireitä. Joku ei ehdi nähdä koko kesänä, valitettavasti.

Alemyyntejä en kiertele, vaikka mieli tekisi. Alkaa rahavarat olla kortilla (siis elokuussa ainakin Visalla kun eka palkka tulee vasta syyskuussa ja hoito alkaa jo elokuussa, joten kotihoidotukikin loppuu). Joten siis ilman rahakuvioita elämä olisi vielä aika leppoisaa ja mallillaan.

Arki on sitten taas alkanut juhannuksen jälkeen. Me vietettiin juhannusta mun vanhempien mökillä kera veljen perheen ja kummipoikamme vanhempineen. Menoa ja meininkiä piisasi!

Oikein iloista lomaa kaikille, joilla loma on parhaillaan tai juuri alkamassa! Me ollaan vielä ensi viikko töissä ja sitten kolme viikkoa lomalla. Syyskuussa pidetään sitten vielä pari viikkoa, jotka lomaillaan Kreikassa.

TUULA kyseli meidän adoption edistymisestä. Hissukseen tässä mennään. Seuraava adneuvonta on elokuussa. Siihen mennessä pitäisi tehdä vähän kotitehtäviä. Sossu soitti reilu viikko sitten, että mun ylipainon takia tarvitaan lääkärin lausunto maksa- ja sokeriarvoista. No ne nyt oli onneksi ihan kunnossa, joten homma jatkuu. Maavalintaa me kovasti pohditaan. Venäjä tuntuisi musta parhaalta vaihtoehdolta, mutta mies vähän toppuuttelee. Jää siis nähtäväksi mistä maasta meidän murunen aikanaan tulee. Afrikan maat vetää tällä hetkellä todella hyvin, mutta tilanne voi olla täysin toinen sitten kun meidän on aika lähettää paperit kohdemaahan.

Jenna on ollut nyt pari päivää hurjan hyvällä tuulella. Voisiko olla että kahden vuoden uhma poistuisi jo??? On niin ihmeellistä, kun lapsi ei kiukuttele ja karju koko ajan =) Jotenkin sitä tottui siihen huutoon ja nyt kun puhe on normaaleissa desipeleissä ja naurua on enemmän kuin itkua, niin perhe-elämä tuntuu uskomattoman hienolta. Mutta kyllä tässä olikin muutama kuukausi sellaista kiukkua, että huh huh.

Sateen keskeltä toivotan kaikille iloista tiistaipäivää!

t. Marju

PS: MAINOS: oletteko maistaneet kotijäätelön salmiakkijätskiä? Hurrrjan hyvää. Kandee kokeilla, jos on suolaisen salmiakin ystävä. Yksi puikko 3,5 painonvartijat pistetttä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nostellaas ylöspäin.

Sain itselleni juhla sandaalit, ihanat piikkarit ja farkut. Mimmille vaatteita, mutta kumma kyllä Moonalle ei löytynyt mitään.

Ei tässä ihmeitä, joten oottelen josko joku muukin kirjoittaisi =)

tuulia

meillä nukutaan, siis kaikki nukuttiiin. Mie nousuin jo ylös ja muut heräilee varmaan pian.Viime yö oli taas kovin yskäistä..jännä että jossain kohtaan yötä tulee kummallekin se yskäkohtaus ja sitten ollaankin koko poppoo hereillä.

Sataa täälläkin..kurjaa.

Lapulle iloisempia säteitä!!

Marjulle ja Nasulinalle Moi!! kiva kuulla teistä taas.

Terhille loppurutistukseen jaksuja!!

Miten Kalamamin alku pienen vaavin kanssa? Oliko juhannusviikon pinossa jo kuulumisia? En huomannut katsoa.

Miun pitäisi mennä vielä kapungille etsimään niitä sandaaleja. Tai jotain kenkiä sinne reissuun. Miulla on ihan tasan niin onneton tuo kenkätilanne. En omista edes lenkkareita vaikka lenkkeilenkin ;) vaan sellaset seppälän halppis tennarit, mitkä on jo kovin rikki.

Naapurikaupungin alessa ostin itselleni vielä parit tosi minimekot ja caprit sinne alle, sekä vyön. Moonakin sai tänään uusia vaatteita.

Huh, mitä ihmettä kaikkea pitää risteilylle varata, entä mitenköhän Moonan maidon juonnit..paljon on vielä pähkäiltävää.Varmasti ollaan kaikki aika väsyneitä tuolta reissultamme palattaessamme.

Nyt joku ääntelee..joten kerkesinpäs jotain näppäillä ennenkuin alkaa show pyörimään. Marju kiva että teillä muutes elo uhmakkaan kanssa helpottunut. Niin kyllä täälläkin, välillä sitä ihmettelee että ooh, tällästäkö voisi olla =) Lapulle toivon sitä rauhottumista ja yhtenäistä yöunta!

T

Onpa ulkona synkkä ja kylmä ilma :/ Vettä on satanut koko eilisen ja näköjään tänäänkin.

Loppurutistuksia Telille ennen lomaa!

Tuulia&perhe pikaista paranemista! Johan teillä on tauti sitkeässä. Alennusmyynneissä piipahdin su ja eilen, kaikille muille tarttui jotain mukaan mutta ei itselleni :) Miehelle ostin ihan t-paitoja kun niitä kuluu tuolla töissä, samoiten ostin kalsonkeja ja sukkia...Likalle löysin pitkään etsimäni verkkapuvun ja hinnaksi jäi huimat 10 euroa! Maha-asukki sai bodyn ja puolipotkarit.

Meillä on vielä huomisen hoitaja kotona (tytön kummi), ihana kun ei tarvitse aamulla rahdata äkäistä tyttöä hoitoon..To-pe sitten sekin lysti edessä. Neidillä kun on tuo lomarytmi vielä päällä ja illat on yhtä taistelua. Likka pomppii sängystä ainakin 10 kertaa pois, huoh.

Käytiin eilen hammashoitajalla ja kaikki oli ok. Taaimmaiset hampaat vielä puuttuu eli nyt niitä on se 16. Onko muilla jo kaikki hampaat? Oli kyllä mukava täti, siellä tuolissa pötkötti iso nallepuh jonka viereen oli kiva mennä istumaan :) Sit saatiin tikru-hammasharja ja lasten elmex tahnaa ja läjä xylitol purkkaa. Koko käynti oli Noorasta pelkästään hauska ja innoissaan näytti meille illallakin vielä purukalustoaan :) Hyvä ettei jäänyt vielä hammaslääkärikauhua.

Miul on oma neuvola 6.7 ja sillon vien tytön taas pituusmittaukseen. Epäilen kyllä vahvasti sitä viimekertaista mittaa. Se kun otettiin seisaalleen ja Nooran serkkupoika mitattiin selälleen ja molemmille saatiin 84cm...pituuseron huomaa kuitenkin ihan jo silmillä. Täytyypä olla nyt tarkkana ettei taas saada turhaan noottia.

Jaahans, täytynee jatkaa töitä. Mieluiten menisin kotiin ja asettuisin sänkyyn hyvän kirjan kanssa :) Sadepäivän iloja.

Heipat!

siinäpä tärkeimmät kuulumiset eli loma alkoi. Elokuussa vasta takas töihin.

Huomenna aamulla lähdetään mökille n. viikoksi. Tämä ilta menee pakkaillessa.

Vaipattomuudesta meillä ei edes vielä haaveilla:(

Voimia niitä tarvitseville ja kaikille Hauskaa Kesää!!!!!!!!!!

Kylläpä on taas niin sateinen ja harmaa päivä.Ja tuuleekin aikas kovasti.

Jep,kiirettä on nyt tällä viikolla piisannut ja muistamista niin paljon,et tuntuu ettei aivokapasiteetti pysy mukana.Onneksi eilen ja tänään on vapaata töistä ni saa suht rauhassa hoitaa asioita.Nyt kyl täytyy jo myöntää et on alkanut jänskättää naimisiinmeno.Ja huomaa et iltaisin kun asettuu nukkumaan,ni rupee miettiin onkohan se ja se jo hoidettu yms....

Täältäkin suurensuuret onnittelut Kalamamille!!!

Juhannus sujui rauhallisesti.Minulla piti olla koko juhannus töitä,mut toi mun olkapää äityi torstaina niin pahaksi,et jouduin hakeen kipupiikin ja sain sit sairaslomaa.Ihan tässä kotosalla oltiin,grillailtiin,Juuso polski omassa pikku uima-altaasaan ja pääsipä Juuso papan kanssa veneilemäänkin ja oli todella nauttinut järvellä olosta.

Mitenkäs Tuulia teillä sujuu vaipattomuus Mimmin kans??Kun taisit kirjoitella aikaisemmin et on ilman vaippaa päikkäreilläkin,sujuuko siis edelleen hyvin??Meillä ollaan päivisin ilman vaippaa,päikkäreillä ja yöksi on vielä vaippa.Tosin päikkäreiden jälkeen vaippa on ollut kuiva.

Nyt hakemaan lisää kahvia.

Suohomppeli81 ja Juuso

Sateinen päivä täälläkin. Henri haluaisi kovin ulos leikkimään mutta ei tee mieli mennä seisomaan tonne vesisateeseen. Nyt leikkivät onneksi miehen kanssa tuolla legoilla niin minäkin saan hetken olla yksinäni. Tuntuu, että koko ajan jompi kumpi lapsista tarvitsee jotain. Hyvä kun muistaa itse syödä välillä.

Hyvin on alku vauvan kanssa mennyt. Tosi tyytyväinen olen. Osasin kyllä varautua siihen, et ei se alkuun helppoa ole mutta onneksi olen yllättynyt positiivisesti. Vauva nukkuu ja syö hyvin. Sairaalasta lähtiessä paino oli laskenut 180g syntymäpainosta (3800g) mutta 6 pv ikäisenä käytiin neuvolassa ja syntymäpaino oli jo saavutettu. Maitoa tulee todellakin enemmän kuin tarpeeksi. Kävin jo tekemässä Tyksissä sopimuksen, että luovutan maitoa ja sain sen ihanan sähköpumpun kotiin. Eilenkin pumppasin melekin 800 ml pulloon kun ei vauva jaksa kaikkea syödä.

Vauva herää öisin kerran tai kaksi syömään, muuten nukkuu hyvin. Henri on jonkinverran mustasukkainen mutta paljon yritetään olla hänen kanssa ja ottaa syliin yms. niin eiköhän se jotain auta. On kovin huolissaan aina kun vauva itkee ja sanoo, et vauvalle pitää antaa tutti. Ressukkaa käy ihan sääliksi kun itsekin haluaisi vielä tuttia syödä (Henrillä on yötutti vielä käytössä ja ei siitä malttaisi aamulla millään luoopua).

Itse olen muuten toipunut synnytyksestä hyvin mutta tuo alakerta on kipeä. Mulle laitettiin kaksi tikkiä ja toinen jouduttiin ompelemaan tosi kireälle ja se on yhä kipeä. Sitten on seistessä ja kävellessä sellanen ilkeä painontunne koko ajan. Suunnilleen samanlainen ktunne kun sillon kun alkaa synnytyksessä ponnistuttamaan. Johtuu vissiin siitä, että noi lantionpohjanlihakset on niin venyneet ja löystyneet. Aloin eilen jumppaamaan niitä ja jumpatessa ei sitä kipua tunnu eli eiköhän siihen liity.

Sorry, tuli nyt omaa napaa paljon mutta Tuulia se taisi kysellä, miten meillä on lähtenyt vauvan kanssa sujumaan : )

Suohomppelille rentouttavia päiviä ennen häitä. Hyvin ne häät menee!

Vuokolle jaksamista raskauden loppumetreille! Tiedän, mitä se on. Tossa vaiheessa alkaa jo toivomaan, et tulis vauva jo ulos...

Tuulialle hyvää " lomaa" . Mulla ainakin tuntuu lomalta kun mies on kotona auttamassa. Harmi vaan, et menee maanantaina kahdeksi viikoksi töihin. Sit on onneksi taas melkein 4 viikkoa kotona mun apuna.

Telille jaksamista muuttoon!

Nyt täytyy mennä tekemään ruokaa.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Kalamami, Henri ja pikkupoitsu 1 vko 3 pv

Mielikin vähän " harmaa" . Tänään kuitenkin sateesta huolimatta pirteämpi: oli illalla syömässä ja hetkisen iltaa istumassa työkavereiden kanssa. Mukavaa olikin! Ruokakin ihan ok, punkku hyvää ja seura mitä parhainta.

Alkuviikosta mulla nimittäin oli jo pieni ahdistus päällä. Terhi kirjoittikin, että olisi hienoa jos äiti pystyisi olemaan joskus komentelematta... Voi miten olen tätä asiaa pohtinut! Vaikka meillä ei edes ole mitään muuttoa edessä, mitä lapset stressaisivat, niin äippä on ollut kuin takamuksille ammuttu karhu. Piti eilen ihan pysähtyä miettimään, miten itse pystyisi omalla käytöksellään rauhoittamaan tilanteita - ei niinkään lisäämään vauhtia ärjymällä ja olemalla vihainen... :(

Ehkäpä oma hetki eilen helpotti. Tai sitten jotain kliksahti päässä, mutta tänään meillä on ollut oikein leppoisa päivä ja vaikka välillä on vauhtia ja vaarallisia tilanteita, niin en ole menettänyt malttiani.

Meillä nimittäin kaksi pojanvekaraa saa välillä koko huushollin sekaisin. Pitää vain ajatella aina positiivisen kautta: kivaa että ovat toisilleen seuraa, onneksi eivät riitele tuon enempää jne.

Mies on töissä, joten koneelle en oikein ehdi. Lähden nytkin tuohon odottelemaan, josko maalispoika pissaisi pottaan eikä sohvalle. Välillä on nimittäin ilman vaippaa kotosalla, mutta ei oikein ymmärrä, mihin pitäisi mennä... Potta on jotain muuta kuin houkutteleva kapistus.

Kaikille kivaa loppuviikkoa! Anteeksi omanapaisuuteni! Oli mukava lukea kuulumisianne, vaikka en niitä nyt ehdikään kommentoida. Vuokolle jaksamisia loppuraskauteen!!!

Pippandii ja pojat

En viitsi täällä niin tarkasti selostaa mutta 2 ns kafveri suhdetta on jäänyt. En yhtään tykkää semmoisista selän takana puhuvista ihmisistä ja juuri tän kaupungin kateellisuudesta!

T. Minä joka voi vaihtaa nimi merkkiä tässä

Olen toista viikkoa äitiyslomalla, mutta se on alkanut niin haipakkaa, etten ole juuri palstailemaan kerennyt. Maha on jo todella iso ja selkäkivut alkavat vaivata. Muuten olen voinut mainiosti ja päivät Ässän kanssa sujuvat hyvin. Ihanaa, että täällä Helsingissä on puistoruokailu, en millään jaksaisi väsätä kahta lämmintä ateriaa päivässä. Ainoa asia, mikä on pojan kanssa hankalaa, on se, että hän ei suostu tekemään kakkaa muualle kuin vaippaan ja nostelu alkaa olla hieman vaivalloista...Ässä painaa jo huimat 13 kg.

Juhannus sujui hyvin mieheni perheen mökillä kavereiden kanssa. Saimme mökin koko juhannukseksi itsellemme, niimpä kutsuimme kaksi kaveriperhettä kylään ja oli todella mukava jussi.

Alennusmyynteihin en ole kerennyt, enkä taida sieltä nyt tänä kesänä ,itselleni ainakaan, ostella mitään, kun vielä normivaatteet eivät mahdu, enkä tiedä minkäkokoiset vaatteet mahtuvat raskauden jälkeen.

Kesälomasuunnitelmia ei sen enempää ole, koska vauva saattaa syntyä jo vaikka kahden viikon päästä. Kotosalla ollaan ja laitellaan kotia kuntoon jahka mies jää lomille. kaksi makuuhuonetta pitäisi maalata ennen kuin vauva syntyy ja vähän muitakin kotihommia tehdä.

Hauskaa kesää kaikille ja yritän aina välillä tulla kurkkimaan teidän kuulumisia ja kertomaan sitten, kun vauva syntyy, että kumpi tuli :)

Vuokko, Ässä ja Pömpylä rv 36+1

Mukavaa että emppa kävit pitkästä aikaan kirjoittamassa. Harmillista vaan, että olit niin mieli painuksissa. On ikävää, kun puhutaan selän takana ja vielä kurjempaa kun ystävät niin tekevät.

Muistathan, että voit sitä mieltä purkaa meille kirjoittamalla.

Aurinkoisia päiviä kuitenkin teille koko perheelle!

tuulia

Meilläkin sitten alkoi loma. No, loma ja loma..isä on siis kotona, hieman helpottaa tätä arjen pyöritystä.

SAIRAStetaan vieläkin. Tytöillä nuha ja yskä jatkuu. Huonosti nukutaan yöt. Nyt jo 2viikkoa herätty öisin kovin monta kertaa.Väsyneenä se menee siihen, että Mimmi nukkunut meijän välissä ja Moona saanut yöllä pullosta maitoa tai mehua..huoh. Mikä takapakki.

JUHANNUS oltiin pappalassa. eipä erottunut normaali viikonlopusta mitenkään. No, tuli syötyä herkkuja enemmin. Lapset ei ollut kumpanakaan päivänä yötä, joten ei pääsyt rötväilemään ;) kateellisena vähän tässä kuunneltu naapurimökkien (sukulaisten) hauskoja juhlia..Mekin sitten kun lapset isompia.

LOMalla meille ei ihmeellisempiä suunnitelmia. Silloinkaan päästään tuskin kertaakaan miehen kanssa kaksin minnekään. Mummo vaihtaa työpaikkaa 2-vuorotyöhön, joten ei ole lastenvahtia. Tässä kotosalla ollaan ja siellä pappalassa. Tulisi vaan nuo helteet..Keskiviikkona lähdetään sinne ruotsin risteilylle. Nyt vaan mie olen tulossa tähän flunssaan..ärsyttävää. Sekä lupasi vettä koko reissun ajaksi, itku sentään.

ALEmyynnit alkoi. Joko olette käyneet? Mie lähen tässä iltapäivällä yksin kaupoille. Likoille saatava muutama vaatekerta siistejä, puhtaita vaatteita reissuun. Itselleni tarviin juhlakengät ja ihan normi sandaalit.

Vaatteita en niinkään taida tarvita, mutta olishan se kiva itsellenki löytää jostain jotain .=)

Nyt pitää mennä syömään, taitaa olla tuo kanapizza valmis.

Kirjoitelkaas!!

Tuulia ja likat

Hirrrrrrmuinen kiire... Yritän saada hommat siihen malliin, että pääsisin viimeistään torstaina kesälomalle eli pakkaamaan tavaroita... Onneksi veljen vaimo lupasi tulla perjantaipäiväksi minun kanssani pakkaamaan. Ja onneksi anoppi tuli täksi ja huomiseksi päiväksi hoitamaan lapsia, niin saan nämä työhommat kivuttomasti tehtyä. Ihanaa, kun on avuliaita ihmisiä!

Juhannus meni oikein kivasti. syötyä tuli paaaaallllljon. Meillä oli siis muutama lapsiperhe kokoontuneena yhteen, joten meno oli aika rauhallista. Menin heti puolen yön jälkeen nukkumaan joka ilta, myöhäisimmät kyllä valvoivat parhaimmillaan jonnekin kolmeen-neljään. Tuli sitten käytyä pelaamassa vähän golfiakin, se oli kyllä kivaa, kipinä syttyi taas (minähän kävin viime kesänä kurssin, mutta green card on vielä suorittamatta)... Muuten sitten pelailtiin (olin mm. sulkapalloturnauksen vihoviimeinen...), laitettiin ruokaa, otettiin aurinkoa ja oleiltiin. Oikein rentouttavaa. Ja lapset leikkivät hyvin yhdessä, joten aikuisetkin saivat keskustella välillä ihan keskenään...

Nyt on tosiaan viimeiset työhommat menossa, saan suurimman osan tehtyä huomenna, vähän jää vielä keskiviikolle. Mutta jospa sitten tosiaan pääsisi lomalle. 6 viikon lomani näyttää nyt vain supistuvan pahan kerran, eli n. 4 viikoksi. Mutta täytyy katsoa, jos saisi alkusyksystä pidettyä ainakin viikon gradunkirjoituslomaa...

Jahas. Jospa lopettaisi tämän jaarittelun ja jatkaisi vielä hetken työntekoa. Anoppi laittaa ruokaa, joten pääsen siltäkin osin helpolla ;-)

Terhi&kullannuput

Kerkesinkin näin nopeesti uudestaan koneelle. Kiitos kaikille jaksamista toivottaneille. Oli mukava lukea niitä toivotuksia ;) ja tietenkin myös muita juttuja.

Meillä ei olla vielä vaipattomia, vaikka asia edistyy pikku hiljaa. Kotona ollessa ei vaippaa enää käytetä ja aina vähemmän ja vähemmän tulee vahinkoja. Kuin ihmeen kaupalla tällä viikolla on kahdet kakat tulleet pottaan. Tähän mennessä Ässä ei ole suostunut tekemään kakkaa muualle kuin vaippaan. Toivoa siis vielä on. Toivottavasti tämä lupaava alku ei kaadu siihen kun vauva syntyy...

Tänään olimme mun vanhempien kanssa ja siskoni pojan kanssa veneilemässä Espoon saaristossa. Oli todella mukava ja aurinkoinen päivä. Ässäkin nautti olostaan täysillä, eikä olisi halunnut millään pois papan veneestä, kun rantauduimme kotisatamaan. Onneksi sitten pääsimme autoon ilman suurempia raivareita.

Koko päivän ulkoilu väsyttää kummasti, joten kohta on aika painua pehkuihin. Hauskaa viikonloppua kaikille.

vuokko

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat