Vierailija

Juotko lasin tai pullon, kun imetät?

Ei siis kännejä, vaan esim. ruuan kanssa viiniä tai saunaoluen?

Miksi, mikset?

Äidinmaidon promillet on sun veresi promillen verran eli esim. 0,5 promillen humalassa vauva saa maitoa, joka sisältää 0,5 promillen verran alkoholia eli siis maito on " 0,05-prosenttista alkoholia" , eli ei paljon mitään siis.

Kommentit (8)

Mulla on se periaate, että voin juoda annoksen tai pari, mutta ei enempää. Käytän niin vähän alkoholia, että enempi menis päähän ja sitä en halua. Imetän vaikka samalla kun juon sitä viiniä, jos on tarpeen. Olen sen verran sivistänyt itseäni, että tiedän miten häviävän vähän maidossani on alkoholia yhden-kahden alkoholiannoksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voin hyvin juoda lasin tai pari viinia taikka muutaman oluen iltaa istuessa / ruuan kanssa.

En sen enempaa ihan senkaan takia etten halua olla yhtaan humalassa.

Pullollinen viinia tuntuisi meikalaiselle ytassa tilanteessa aika paljolle, vaikka hyvan valkoviinin ystava olenkin :-)

juuri johtuen siitä että yhden drinkin jälkeen maidon alkoholimäärä on aivan häviävän pieni, eli siis jos vauva imee 100 ml maitoa on siitä puoli promillea alkoholia eli aivan kirppuinen määrä.

Mutta jostain syystä mulle ei vaan ole alkoholi maistunut ollenkaan vauvan tulon jälkeen, eikä sitä tullut juotua edes yhtä lasillista raskausaikanakaan.

Miehen kanssa aiemmin juotiin usein viikonloppuisin ruuan kanssa lasit viiniä, nyt maistan miehen lasista ehkä vähän tai juon pelkkää vettä. Eikä ole edes vaikeaa!

Se että joskus kaipaan terassi-iltoja tyttöjen kanssa on pikemminkin vanhan huolettoman elämän nostalgista kaipuuta kuin alkoholin himoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat