Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Uusi pino

Sivut

Kommentit (31)

Huomenta vaan kaikille! Onpas vähän tullu tekstejä näin Jussin jälkeen, tulkaas kirjottelemaan! =)

Mami0203: Kiitti kannustuksesta, vaikka jotenkin on sellanen olo ettei kuitenkaan ole tärpänny tälläkään kertaa. Ei passaa toivoa liikoja. No, mut heitä tukeva ja kestävä köysi niin tarraan siihen kiinni! Jokos olette ystäville/sukulaisille kertonu raskaudesta?

peetu.t: Tervetuloa joukkoon!! Kiva kun uusia tulee mukaan!!! Tärppionnea teille!!!

On: Ei kerrottavaa sitten eilisen....

mp73, yk7, kp 38/30 ???????

Kokoajan on sellainen tunne että menkat alkaa, mutta ei ei ja ei. Tulis sit jos on tullakseen...vatsa kipeä, selkä kipeä...mutta myös toisessa rinnassa arkuutta, jota ei mulla yleensä ole menkkojen aikaan..?

Odotan myös sen takia, että alkaisivat, kun mulla ei ollut mitään käsitystä että koska mulla on menkat ollu viimeksi...vissiin joskus touko-kesäkuun vaihteessa...kai...kun tulis niin tietäs sit ainakin mihin tähtäis toi la jos tulis raskaaksi.

Mp73: Toi oli hienosti sanottu! Ja täysin totta. Kiitti. Toivottavasti sulla meni haastattelu hienosti!!! Kysyttiinkö kriittistä kysymystä??? Jos niin mitä sanoit, ja mikä oli reaktio? Tsemppiä! Mä hain pankkiin palveluneuvojaksi ja ne on kans aika harvinaisia paikkoja, varsinkin täällä...kyllähän jotain kesätöitä vois saada siltä alalta, mutta tää on vakituinen paikka ja kaiken lisäksi ne kouluttaa ihan valtavasti lisää!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja koitetaan nyt saada tuloksia aikaan kaikki =)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tarald: Kiitti kannustuksesta! Sä oot jo noin pitkällä odotuksessa! Näin se aika mennee! Välillä kyllä on toivo menny tähän koko puuhaan, mutta vaavia niin toivoo kovasti..

Defeis: Minusta tuntuu että plussa se on jos siihen viiva tulee. Voihan olla että on niin alussa että tulokset vaihtelee. Jaksuja!!!

Äiti1983: Mulla sama juttu! Eilen soittivat haastatteluun ja tänää se on klo 9. Kyllä vähän mietityttää kans koko asia, mutta toimistosihteerin paikkoja ei kasva puissa täälläpäin! Joten ei muuta ku täysillä haastatteluun! Raskaus ei ole sairaus, vaan etuoikeus!

Eppu2: VOI PAS...!!!! Mulla taitaa kans täti tulla joskus, tuntuu että tää onki vaan yllättävän pitkä kierto!!! Jaksuja ja isohali sinulle!!!

On: Testi tehty, tulos nega....... Tein apteekin omalla. Kontrolliviiva oli aika haalea, selvä viiva mutta haalean punertava. Kyllä se taitaa olla vaan pitkä kierto, tulis ny täti jos on tullakseen. Huomena lähden juhlimaan ystäväni kanssa ja taidan ottaa pari olutta.

mp73, yk7, kp 41/30

2pojanäiti74: Harmi että se asunto meni, varmaan välittäjä yritti teiltä saada vielä korkeampaa tarjousta tai jotain. Jospa te olettekin liikaa yhdessä, tulee niitä riitoja silloin helpommin? Meillä ainakin on niin että jos mies on pitkään tässä jaloissa pyörimässä ja itsekään ei ole päässyt tuulettumaan vähään aikaan alkaa pinna kiristyä.

Defeis: mites siellä, joko alettu pinnasänkyä kokoamaan tai jotain vastaavaa ;)

Kysymys: onko kukaan kokeillut kuukuppia? Mulle on sellainen tulossa nyt. Olen jo sitä pitkään harkinnut ja nyt sain aikaiseksi sen hommata.

Tilasin myös 10 kpl raskaustestejä. Nyt sitten tietysti olen raskaana kun menin tilaamaan ison nipun testejä ja ton kuukupinkin (toiveajattelua).

mp73: Toivotaan että täti pysyy poissa, ja jos sulla hormonimäärät on vaan niin heikkoja vielä ettei näy testissä. Lääkäri on mulle sanonu että toisilla se hormoni nousee niin hitaasta että testit alkaa näyttää plussaa vasta kun menkat on yli pari viikkoa myöhässä..

Toivotaan parasta.. Yritän vetää sua mukaani tuonne odotuspuolelle=)

mami rv 5+5

mp73: Ihanaa että jännäät mun puolesta/mun kanssa.

Näytin eilenä miehelle illalla testiä (tai siis hän hyökkäs ovesta sisään ja kysy että " missäseon?" ) ja ensin mies sano, että eihän tässä.... Ai Tossa Se On!!! Eli siis en nähnyt omiani. =) Äskenkin vilkaisin siihen eiliseen testiin ja edelleen se hailu viiva kyllä siinä nököttää.

Mä sitten olen fiksu: pissin aamulla purkkiin, joka nyt on jääkaapissa odottamassa että tänään postin mukana tipahtaa herkempiä testejä. Katsokaas kun fiksuna ajattelin, että kun ClearBluen herkkyys on 20 ja siihen tuoli tuo tosi hailu viiva, niin tottahan toki testiin jonka herkkyys on 10 tulisi näkyvämpi viiva.... Ja sitten jos herkempi on nega niin tuo ClearBluen on viivanpaikka. Onkohan tää mun teoria ihan päin mäntyjä?

En tosin vielä uskalla tuulettaa ihan täpöllä... etenkin kun tänään on ollut tuota selkäsärkyä ja siloin alkukesästä 2005 tuo selkäsärky oli keskenmenon alkuoire. Mutta hiljaa hyvä tulee jne.

Ja juu' u, jos viiva vahvistuu ja matkalainen pysyy kyydissä laskettu aika menee maaliskuulle.

Plussa säteitä kaikille! =) Ja onnittelut plussanneille!

mp73: toivotaan ettei täti tulekaan.

ON: mulla menkat kesti vain 5 päivää kun yleensä on se viikko ainkakin. Outoa... Oon kyllä stressannut aika paljon. Johtuiskohan siitä? Kun viimeksi menkat oli todella runsaat ja kivuliaat. Ja nyt vaan jomotti vasemmalle puolelle, tosi oudosti sekin. Ihan kun ois särkenyt ovaria. Onkohan se tukossa? Täältä luin joku aika sitten, että jos on esim. kovat ovulaatiokivut, niin voi olla, että noi mitä ne nyt on... ovarit on tukossa. Pitääköhän paikkansa?? Sitten mulla on kyllä ne varmasti tukossa, sen verran kovat oviskivut on yleensä.

Taitaa mennä pieleen toi että jos saisin miehen suostumaan vauvan yritykseen nyt hänen lomallaan. Ei nimittäin edes kosketa tällä hetkellä toisiimme, eikä edes huvitakaan. Meillä oli juhannuksena aika kireät välit. Ja lähdin sitten sunnuntaina minun vanhempien kämpille, kun en jaksanut enää tätä meininkiä täällä. Mun vanhemmat oli matkoilla sopivasti. Ja mies käyttäytyi ilkeästi: huusi mulle ilman syytä. Ja se oli mulle siis viimeinen pisara. No, siellä mä olin sitten eiliseen asti tuon juniorin kanssa. Mutta vieläkin tuntuu, etta pinna on kireällä. Ja väsynyt... :-/

Taas asunnon välittäjä soitti siitä talosta jota käytiin katsomassa. Kaupat on kuulemma auki. Eli vaan odotellaan... Hermothan tässä menee. Meinasin lähteä pienten kanssa muualle asumaan. Mutta siinä ei varmaan ole järkeä.

Ja mies on myös väsynyt ja sillä on verenpaine ylhäällä ja sitä turvottaa pohkeita ja sanoi, että iltaisin tuntuu kuin ne räjähtäisi. Pitäis varmaan mennä lääkäriin. Epäilee että ois sydamen toimintahäiriö. :(

Ohoh, tulipas tota tekstiä... :)

Mutta nyt täytyy mennä laittamaan pienemmät päikkäreille.

Mp73 ja Viola-71:

Se asunto myytiin toiselle.. Että se siitä. Minkähän takia välittäjä sitten soitti miehelle,e ttä kaupat on auki ym. ? Luulenpa, että halusi varmistaa ,e ttä talolle löytyy uusi ostaja nopeasti jos nuo toiset eivät sitä osta. Soitti kaksi kertaa siitä talsota ennen kun tuli uutinen ,e ttä kaupat on jo tehty. No, se ei ollut sitten kait tarkoitettu meille.

Olen yksin pienten kanssa kotona ja miehen vanhin poika on myös, kun muut ovat Lahdessa kun siellä on Jalkapalloturnaus. Miehen on 10v poika siis harrastaa jalkapalloa (vaikka valittikin, että pitääkö mun kesälläkin käydä harkoissa..). Oli ihan outua mennä eilen nukkumaan kun miehen paikka oli tyhjä. Hän tulee yleensä vasta myöhemmin nukkumaan, mutta silti. Ei meinannut uni mulle tulla. Lapset (pienemmät) nukahtivat kyllä aika pian. Mutta näin sitä huomaa,e ttä vaikka välillä on rankkaa ja tapellaan, niin sitten kun toinen on pois, niin unta ei meinaa saada.

Ja malttamattomana odotan milloin serkkuni vauva syntyy. La on 4.7. Mutta on jo supistellut kipeästi, mutta sitten ne ovat loppuneet kesken.

mp73: Pidä hauskaa! =)

Eipä tässä sen erikoisempaa. Hyvää viikonloppua!! =)

Tein toisen ClearBluen kun olin vaivon onnistunut pidättelemään 2,5 tuntia ja siihen taas tuli himmeä plus-viiva. Siis MITVIT kysyy epätietoinen...?

mp73: Se köysi on nyt viritelty, yritä saada ote siihen.. Olikos sulla aiemmin että kierrot veny, vai muistelenko jotakin toista?

Raskaudesta on kerrottu vaan lähimmille ystäville ja mun äippä tietää..

Yritetään pitää salassa sinne ultraan asti joko alkuraskauden ultraan tai np-ultraan..

DeFeis: Onnea rutkasti, toivotaan että viiva vahvistuu.. Mullakin oli aluks tosi haaleita viivoja, mut nopeesti ne alko vahvistua=)

mami rv 6+0

Tulin tuolta odotuspuolelta kattomaan onko tääl viel tuttuja nikkejä! Tsemiä teille yritykseen ja toivottavasti saatte sen kauan kaipaamanne plussan pian! Te ootte sen ansainnu!!!

Muistan miltä itestäki tuntu ku meillä onnisti yk7 ja tuntu et kaikki käy vaan pikaseen kuumeilemassa ja ainaki yk4-5 antaa jo muille sen ihanan plussan. Ja ku omat kaveritki tuntuu tulevan raskaaks niin pian...

Paljon tsemi ja voimahaleja teille, jaksakaa vaan yrittää kyllä se plussa sieltä teille tulee uskon minä!

Halein Tarald joka nyt puolessa välissä raskautta

Eli kuten jo sanoin, kun en ole nyt varma mikä se kp olisi niin ihan pokkana tein eilenä ja tänään myös ovistestin: kumpanakin päivänä vahvat viivat. Aiemmin mulla on ovistestit näyttäneet kerran positiivista ja muulloin hailakkaa viivaa. Ennemmin siis ei ole näyttänyt kahta päivää putkeen vahvoja viivoja.

Jessus, miten mä pysyn nahoissani perjantaille? Testaan silloin uudestaan kun tuo Tuska on viikonloppuna.

Onnea Mp73 työpaikasta! Äiti1983: toivottavasti sinullakin tärppää työpaikan suhteen. Tietysti molemmille toivotan onnea myös vauvarintamalla!

2pojanäiti74: toivottavasti saatte sen haluamanne asunnon!

ON: Mulla kp27, eilen testasin negan. Ekaa kertaa tilasin netistä testejä, kun näyttää siltä etten malta aina odottaa ja testailen " himona" jo ennen aikojani.

Muuten, missä on Uusi, vai hävisikö jo odotajiin. Multa on mennyt nyt varmaan joku juttu ohi??!!

Viola

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat