Vierailija

jutuista päätellen kukaan ei juo, ei pane, lukee kirjaa, siemailee hiukan viiniä, ei kiroile jne jne.. aivoleikkaukseen jos on lähipubissa kaljalla?? aika tiukkaa menoa.

Kommentit (13)

lasten kuulleen mitään perkeleitä, vaan esim voi hunajapampi), kyllä mun mies on paidatta kaljalla lähipubin terassilla, mutta ei huutele asiattomuuksia ohikulkeville naisille. Mielestäni mieheni ei ole lainkaan nyhverö.

Vierailija:

Lainaus:

jutuista päätellen kukaan ei juo, ei pane, lukee kirjaa, siemailee hiukan viiniä, ei kiroile jne jne.. aivoleikkaukseen jos on lähipubissa kaljalla?? aika tiukkaa menoa.

Mä en rakastais mitään " vässykkää" . Miehessä pitää olla tiettyä särmää ja räväkkyyttä. Rivoja puheita, mutta myös lempeyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mies juo olutta, viiniä ja siideriä, panee kuin pupujussi kukkaniityllä, lukee kirjoja, ei kiroile eikä joudu aivoleikkaukseen terassilla istumisesta. en tiedä onko tuo jonkun mielestä nyhverö, minusta ei. ja vaikka olisi niin pois en vaihtaisi.

isesti perhettään.

Minun mieheni käyttää kaiken vapaa-aikansa meidän kanssa. Kaveritkin on meillä yhteisiä, joten heitäkin tavataan porukalla.

Mies ei polta, ei juo enempää kuin 1-2 olutta muutaman kerran kuussa, hellii ja kehuu lapsiaan (ja vaimoaan), näyttää rakkauttaa perhettään kohtaan oltiin missä vaan, puhuu aina totta, tekee puolet kotitöistä, jne.

Joskus kiroilee, mutta ei koskaan lasten kuullen.

Nyhverö sopii kyllä erittäin huonosti kuvaamaan tätä lähes kaksi metristä miehenkörilästä, joka nostaisi helposti seinälle jokaisen renttu-roopen, jos tahtoisi. Ryyppäämisen ja riehumisen sijaan mieheni on harjoitellut käyttökelpoisempia " äijätaitoja" ja se näkyykin kodissamme, jossa miehen kädenjälki näkyy joka puolella. Ainoastaan sähkömies on tehnyt luvanvaraiset sähkötyöt, lähes kaikki muu on mieheni käsialaa.

Oikein tulee tippa linsiin tätä kirjoittaessa, kun taas kerran huomaan, miten onnekas olenkaan noin ihanan miehen vaimona. Taidankin taas keksiä jotain kivaa yllätystä miehelle illaksi... :)

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä pannaan (ihan omiksi tarpeiksi :)), mies ei lue kirjoja (ei lue edes lehtiä, meillä minä luen kirjoja ja lehtiä), mies siemaili viiniä jos minä sitä itselleni ostin ennen raskautta mutta muuten pysyttelee kaljassa ja väkevissä, kiroilee kuten myös minäkin (hermon mennessä tai jos johonkin sattuu esim. löi varpaan oveen tms.) mutta nyt olllaan molemmat yritetty vähentää kiroilua kun ei ole kiva että muksun eka sana on vittu. Mutta lähipubissa hän ei käy ikinä, juo vain kalsarikännejä.

Minulla on AMK-koulutus ja mieheni on merkantinplanttu (ei tosin niissä hommissa), tavallinen keskiluokkainen perhe joka elää hyvämaineisella asuinalueella ja molemmat ovat töissä.

* Ei juo (tai yhtä ja kahta ei lasketa, yleensä selvin päin, pari kertaa vuodessa enemmän eli ehkä 4 annosta)

* Panee kyllä. AV-mammat kateellisena?

* EI lue kirjaa

* Ei siemaile viiniä, sylkee lasiin, ja juo mieluummin vaikka kaljaa

* ei kiroile

* aivoleikkaukseen jos on lähipubissa kaljalla? Kyllä. Trendibaarit ja oikeat olutkuppilat asia erikseen. Tai joku lomareissun lähipubi. Mutta oman asuinalueen lähipubi? Ei todella.

* Nyhverö? Ehdottomasti.

...kaikenlainen rällääminen ja mouhkaaminen on sellaista keskenkasvuista pelleilyä.

En kestäisi hetkeäkään kiroilevaa ja lähiöbaarissa viihtyvää duunaria. Miehelläni on miehekkäitä, mutta älyä vaativia harrastuksia. Hän ei juo juomisen vuoksi vaan nautiskellakseen.

Duunareita tarvitaan, en minä sitä. Minun miehekseni sellaisista ei vain ole.

Miettikää kuinka paljon täällä on noita uskovaisia noista suviseura ym. viesteistä päätellen. Nehän täällä silmiään pyöritellen ja suu vaahdossa vauhkoaa jos isi on juhannuksena lasillisen kaljaa juonut ja lapsi vielä ollut näkemässä! Toiset varoittelee jo alkoholismista ja käskee eroamaan vielä kun voi...

Voi hellanlettas!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat