Vierailija

Imetyksen jälkeen alkoi taas menkat, mutta nyt ne tulee tosiaan

noin usein ja kestävät sen viitisen päivää. Vain joka toisella kerralla on olut kipuja. Kiva tässä suunnitella uintireissuja jne. Jotain hormonihäikkää?

Kommentit (7)

mutta johan tuo on niin häiritsevää ettei lienee olisi mielenrauhalle pahaksi käväistä gynellä? Kun se ois vaan " käväisy" , jonoja jonojen perään jos ei halua yksityiselle maksaa... Toivottavasti menee ohi kohdallasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuo hormooni siis säätelee kuukautisia.

Minulla tuli joskus kauan sitten menkat viikon välein, vuosin viikon, viikon tauko, vuosin viikon jne. Olin silloin 17v aloin syömään sitten e-pillereitä ja se tasoitti sen. Olin 19v kun alettiin sitten miehen kanssa yrittämään esikoista. Kierto oli silloin 28päivää mutta tuhruvuotoa tuli aina viikko ennen kuukautisia.

Kun sitten alettiin kakkosta yrittämään tuli koko kierron tuhruvuotoa + menkat viikon. Mitään syytä tähän ei löytynyt. Clomien avulla lopulta raskauduin.

Nyt vauva on 11kk ja mielenkiinnolla odotan miten jatkossa menee. Menkat eivät siis vielä ole synnytyksen jälkeen alkaneet. Nyt on pari kertaa tullut pientä tuhrua ja mielenkiinnilla odotan että miten tässä käy.

olin kuitenkin väärässä. Toinen lapsi tuli ja sen jälkeen olen tasoittanut kierron e-pillereillä. En viitsi valua ihan koko aikaa. Johan siinä mieskin hermostui.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat