Vierailija

Mieheni sulloo farkkujen takataskuun lompsan ja muuta tavaraa ja perse näyttää isolta ja on juntin näköistä.

Matkoille hän laittaa aina puvun, vaikka farkut olisivat käytännöllisemmät.

Hänen täytyy aina saada joka aterialla perunaa ja hän arvostelee pukeutumistani, samoin minä arvostelen hänen, ei silti.

Hän nukahtaa joka ilta sohvalle ja TV jää päälle. Siitä hän sitten kömpii sänkyyn sitten puolen yön jälkeen.

Hän laskee mielellään minun kustannuksella leikkiä ihmisten kuullen ja esim. sanoi tässä että meidän äiti se on pomoainesta, vaikka näin ei ole. Kun söimme kalaa kerran vierailulla niin hän työnsi kaikka kalaruodot minun lautaselleni muka vitsinä. Olin itse silloin jo lopettanut syömisen.

Hän pitää kuvaamisesta ja viedoinnista ja kuvaa siis minua kokoa ajan, mitä minä inhoan!

Joka aamu hän tulee pusimaan ja halaileen vaikka ois kuinka kiire. Sinänsä se pusiminen ei ole paha asia mutta kuitenkin..

Olenko jotenkin nipo kun minua ärsyttää tollaset seikat?

Sivut

Kommentit (26)

miehesi ei siis loukkaa tai arvostele sinua, ei käytä henkistä eikä fyysistä väkivaltaa, ilmeisesti rakastaa sinua ja haluaa ilmaista sen. juu, kyllä tuossa minusta on jo paljonkin syytä vetää palot nokkaan ja mies kiertoon. pihalle vaan tuommoinen juntti.

Vierailija:

Lainaus:

Meillä on tavallista laittaa roskia astiaan, josta ei enää syödä ja joka on jo valmiiksi likainen. Pöydällekö olisi pitänyt? Tai nousta ottaan puhdas astia kaapista niitä varten? Mistä ihmeestä otat pulttia?

Kuvaaminen sama juttu, minusta olisi imartelevaa jos mies haluaa kuvata, ilmeisesti hänestä sinussa on jotain katsottavaa.

Ja jos olet isorintainen niin ehkä minäkin sanoisin että ihan kaikkea ei tarvitse näyttää.

Mutta eihän niitä kalanruotoja vaimon lautaselle tungeta! Pitää omallaan vaan herra juntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siis jos sä kerran olit jo lopettanu syömisen, niin miksei olis saanu sun lautaselle laittaa niitä ruotoja siitä omaa vielä syömätöntä ruokaa sotkemasta??

Siiinä otit ittees kyllä ihan todella turhesta!

Tuskin se sun lautanen on sun miehelle sama kuin sä itse, eli hiiteen tollaset jäteastia-ym löpinät.

Minun mielestäni koskaan ei ole liian kiire vähän halia ja pusia ja osoittaa hellyyttä, ja jos on, pitää vähän tarkistaa tärkeysjärjestyksiään. Ikävä kyllä suuri osa ihmisistä, ja varsinkin miehistä, ei ajattele näin. Olisit onnellinen, että miehesi pitää hellyyden osoittamista tärkeänä arjenkin keskellä!

Sitten se, että mies laittaa lompakon takataskuun on kyllä ihan normaalia, ja sitä näkee kyllä ihan täällä stadissakin. Mihinkä muualle hän sen laittaisi? Käsilaukkuunko? Anna nyt miehesi laittaa lompakko juuri sinne mihin haluaa, ja pitää juuri sellaisia vaatteita matkoilla kun haluaa. Ihan uskomattoman pikkusieluista syynätä toisen pukeutumisvalintoja, ottaa niistä kipinää ja arvostella toista hänen habituksestaan. Minä ainakin rakastaisin miestäni, vaikka hänellä olisi säkki päällänsä!

Sitäkään en ymmärrä, miksi se sinua rasittaa, jos miehesi nukahtaa sohvalle. Itsehän hän sen telkkarin sitten kuitenkin aikanaan sammuttaa ja kömpii vuoteeseen. Ja kai hän saa syödä lisukkeena perunaa, jos kerran perunasta pitää (eri asia sitten, jos tyyliin vaatii sinua aina keittämään ne perunat, ja tekemään AINA " perunallista" ruokaa).

Sen ymmärrän ärsyttävän, jos hän haukkuu sinun pukeutumistasi. Minusta seei ole kenenkään muun asia, mitä toinen ylleen laittaa. Mielipiteen voi tietysti, etenkin kysyttäessä, sanoa, mutta toisen ulkonäön arvostelu ei ole aikuisen ihmisen käytöstä. Ja jos ei voi rehellisesti sanoa jotain hyvää, voi sitten olla hiljaa. Mutta toisaalta, sanoit itse tekeväsi samaa, joten pata kattilaa soimaa. Ehkä sinun pitäisi ensin lopettaa ukkosi pukeutumisen arvostelu, ja sitten kehottaa häntä tekemään samoin.

Ainoa asia, mikä ei minusta ole oikein, on se, jos miehesi tekee sinusta pilaa muiden kuullen. Toisaalta siinäkin voi olla kyse hänen erilaisesta (vähän juntista) huumorintajusta, eivätkä nuo antamasi esimerkit mielestäni kovin pahasti loukkaavilta tai avoimesti halventavilta kuulostaneet. Miehesi ei varmasti tajua pahoittavansa sinun mieltä näillä " vitseillä" , ja silloin ei auta muu kuin keskustella asiasta, ja kertoa, ettet pidä hänen tavastaan tehdä pilaa.

Mutta joo, olet turhan valittaja, jos nämä asiat ovat niitä, mistä miehellesi valitat. Valittamien ei muutenkaan paranna parisuhdetta mitenkään.

Tuo jatkuva videokuvailu ja muu zoomailu olisi todella rasittavaa, etenkin kun et pidä siitä. Tuo on tavallaan inhottavaa kajoamista yli intimiteettirajan. Kuka oikeasti ei ärsyynny tuollaisesta, jos kokee sen ikäväksi? Pitäiskö ap:n vain sietää jatkuva kuvattavana oleminen?

Toinen on tuo pusiminen ja halailu kiireessä. Inhottaa kyllä myöhästyä junasta/bussista jos se johtuu siitä, että mies on tavallaan roikkunut kiinni. Jos itsekin antaumuksella " unohtuu" pusimaan ja halimaan aamutohinoissa, niin silloin se ei tietenkään ole miehen syy. Mutta jos sinä olet jo ulko-ovella ja toinen siinä " Yksi suukko, anna hali vielä, olet ihana, yksi suukko vielä..." niin on se himpun verran rasittavaa, vaikka toki omalla tavallaan hellyyttävää.

Vierailija:

Lainaus:

Minä olen isorintainen ja lähes kaikki paidat ovat aika paljastavia, en halua hikoilla kesällä varsinkaan isoissa ja peittävissä vaatteissa, en siis halua tissejä näytellä. Mutta mieheni mielestä se on mautonta ja paidat pitäs olla lähes leukaan asti kiinni.

ap.

mutta aion ottaa puheeksi tänään tosissani tuon videoinnin ja kuvaamisen. Se saa nmiskavillani pystyyn todellakin ja alan pikku hiljaa inhoon hänen kaikki tapojaan, jakuvaa pusimisiaankin jos se ei lopu oikeesti. Luulen että hänen on vaan vaikea tajuta asiaa koska hän itse on aina ollut oikea linssilude, että joku ei kertakaikkiaan pidä sellaisesta.

jotenkin tuli likanen olo. Ihan niinkuin minä oisin joku roskakori, jäteastia, toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan.

Samaten se videointi inhottaa kun hän tsuumaailee minua välillä vaikka tietää kuinka inhoan sellasta tunkeilua. Minsta se tuntuu lähes raiskaukselta, hän itse taas nauttii kuvattavana olemisesta ja poseeraa mielelään.

ap.

Ainoastaan siihen, puuttuisin jos minun kustannuksella mies tekisi pilaa. Riittää varmaan, jos sanot, että se loukkasi sinua. Kaiken kertoman perusteella miehelläsi on varmasti hyvä sydän :)

Meillä on tavallista laittaa roskia astiaan, josta ei enää syödä ja joka on jo valmiiksi likainen. Pöydällekö olisi pitänyt? Tai nousta ottaan puhdas astia kaapista niitä varten? Mistä ihmeestä otat pulttia?

Kuvaaminen sama juttu, minusta olisi imartelevaa jos mies haluaa kuvata, ilmeisesti hänestä sinussa on jotain katsottavaa.

Ja jos olet isorintainen niin ehkä minäkin sanoisin että ihan kaikkea ei tarvitse näyttää.

hän saoo aina että sopiva peittäminen on parasta ja on kauniin, ei niinkään seksikkään pukeutumisen kannalla muutenkin.

Pitää mekoista, jakuista jne.

ap.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat