Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei vaan, en huomannut pinoa, joten aloitin sen.

Koetetaan pitää vielä tämä viikko lippua korkealla jäljellä olevat leidit!

Ei muuta kuin raapusteluja, meitä on niin vähän enää, että ollaan ahkeria, ja laitetaan pienimmätkin fiilikset pinoon!

Sivut

Kommentit (53)

Niin siis eilinen meni mulla reissatessa Helsingistä Jyväskylään ja taikaisn. Kokoajan tuntui että menkat alkaa ja tunsin muka jotain märkääkin jossain vaiheessa, mutta ei ei näy vieläkään tätiä. Kohdunsuu on pehmeä mutta kiinni kuitenkin, eikä kovin korkealla tänä aamuna. Uusia testejä odotellessa, toivotaan että ne tänään tulis postissa :) Tulen sitten kertomaan jos jotain tapahtuu. Plussatuulia siskot ++++++

Lastwish kp 46/33

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

minäkin. Nyt kp 47, kuulostaa muuten samoilta mietteiltä Lastwish mitä minä mietin, että jos ei ala pian jotain kuulumaan ni äkkiä terolutit kehiin..

Testin ajattelin tehdä nyt loppuviikosta, ehkä jo huomenna mikäli apteekkiin asti tänään eksyn. Mutta kyllä ihmettelen, jos kierto näin äkisti pitenee terojen jälkeen. Tosi ärsyttävää junnaamista, hermot menee...Mutta hyvältä Lastwish sulla kuulostaa, jos olet jo punertavan viivanpaikan saanut, uskon että se siitä vahvistuu:)

Sinuville kans tsempit tähän ootteluun...

Johanniina kp47/???

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt kohtua nippailee kovastikin, välillä keskeltä välillä sivuilta...omituista :E ja sieltä tulee sellaista ÄLLÖVAROITUS!! Ovisliman tapaista kirkasta ja valkoista hyytelöä ja limaa :EE olo on märkä koko ajan :F Nyt voi sanoa että tämä täti on sekaisin totaalisesti ja hormonaalisesti xD

Vatsaa alkoi nippailemaan siihen malliin, että täti lienee tulossa. Kurjan pitkäksi vain venähti tämäkin kierto, veikaten menen suoraan huhtikuisiin :(( Nyt vaan odotan että alkaisi tulemaan verta tuon kirkkaan ja venyvän liman tilalle :( Rintojakin nipistelee :((

(väliaikatietoja vain kertoilen, pakko munkin on jollekin puhua ;)

Täällä olisi vielä yksi kalastava Helmi, joka on vaan pitkään lukenut teidän juttuja ja haluaisi myös kuulua joukkoon.

Siis olen 23 vuotias ja mieheni on 26 vuotias ja nyt on hirvee vauvakuume ollut jo pitemmän aikaa, mutta emme ole kunnolla edes yrittäneet paitsi nyt odotan että kumpi tulee plussa vai täti, niinku täällä päin sanotaan. kp 31 ja aina vaan näyttää testi negaa eikä mitään tapahdu.

-Helmi-

Tuollainen samanlainen punertava viivan paikka, polskii minulla nyt masussa rv 22+5:) Toivon todella paljon, että sinunkin viivan paikka vielä tummuu.

Olen seurannut sinun tilannetta mielen kiinnolla ja oikein isot peukutukset sinne,plussan puolesta.

Sepäs olisikin mukavaa jos saisi odotuspuolelle siirtyä, tosin negatiiviset testit ei kyllä anna sellaista kuvaa :( Noh odotellaan vielä :)

Taitaa olla vain megalomaaninen hormonihäiriö, taidan terolutit hakea ensi viikolla avuksi.

Lastwish kp 41/33

Olen Lastwish aika vakuuttunut että sinä et enää sinne maaliskuisiin mene! Pian testi näyttää sulle sen plussan, mistä nuo oireet on jo kauan kertonu!

Ittellä kaikki ennallaan, ei menkkoja.. Yritän olla pitämättä liikoja toivoja yllä, sillä menkkamaisia kipujahan minulla on ollut - mutta jos ne oliski vaan raskausoireita tälläkertaa:)

Noo, odotellaan.

Kuulumisiin! kp 35

Lastwish, CalZal, johanniina - oliko muitakin.. kuulostaa tosi lupaavalta!!

Millon meinaatte testata?

Kertokaa, niin päivystän koneen ääressä ja pidän peukkuja!

Mulla on yhä alaselkä kipee, mies sanoikin että johan olis paukku jos näin eka kierrosta olisin raskautunut, kun kerroin et taitaa olla menkat tulossa selkäkivusta päätellen. Meillä kun noita lapsia on jokaista tekemällä tehty, ja joku jäänyt saamattakin, kun en henkisesti ole jaksanut tuota kuukausi-pätkässä elämää..eli reilun vuoden yrityksen jälkeen rupesin käyttään ehkäisyä... olis varmaan ollut viisaampaa silloin painua lääkärin pakeille, mut se oli mun tapa reagoida asiaan..

Toivottaan, että nyt tulis aiemmin, meille kaikille:)

Kuulumisiin,

sinuvi

ps. helmiiii tervetuloa jännäämään mukaan! meniköhän nimimerkki oikein- sorry jos ei!

Nyt nimittäin särkee alaselkää, yritän vakuuttaa itselleni että se johtuu eilisestä reilusta 20 km pyöräilylenkistä, mikä koko perheellä tehtiin. Mutta luulen että täti siellä kolkuttelee. Tekis mieli ottaa se testi käyttöön, mutta turhaahan se on, joten en ota!!!

Miten teillä johanniina, lastwish, calzal? millasella fiiliksellä menette eteenpäin? Totuushan on ett niinkauan kuin tätiä ei näy, on toivoa, vai kuinka?? minäkin siis vielä yritän..

ei muuta kuin mukavaa sateista maanantaita! ja kuulumisiin,

sinuvi

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat