Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis kun aika harvalla miehellä mitään laukkua on mukana esim. kauppareissulla, niin lompakko, kännykkä ja avaimet on aina taskuissa? Vai miten? Entä jos miehellä on vaikka sellaiset housut, missä ei ole taskuja??

Onneksi olen nainen niin saa huoletta pitää laukkua mukana; paljon helpompaa! :)

Kommentit (8)

Mun mies käyttää vapaa-aikana yleensä Marimekon olkalaukkua. Töissä hänellä on Samsoniten läppärisalkku, jossa sitten kuljettaa lompakon jne.

Mun mielestä on tosi hassun näköistä, kun jollain pursuaa taskut kamaa niin että housut ei kunnolla päälle mahdu. Pahimmilla on sitten vielä ne monitaskuiset liivit, joita pidetään paidan päällä. Mä en tiedä miksi niitä kutsutaan, mutta sellainen metsästäjän liivi.

Vierailija:

Lainaus:

meillä miehen kamat on aina taskuissa. ostaa housutkin sitä silmällä pitäen, että on tarpeeksi taskuja. töissä joutuu kantamaan isoa opettajankalenteria mukanaan ja koska se ei mahdu taskuun kantaa sitä s-marketin muovikassissa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja just oltiin tilanteessa jossa oli useampikin mies varustautunut sillä vyölaukulla... Vaikka kuinka muistuttelen siitä homolaukusta se silti sitä pitää.

Nämä ovat siis miehiä, jotka kuvittelevat olkalaukun olevan se homosymboli...

meillä miehen kamat on aina taskuissa. ostaa housutkin sitä silmällä pitäen, että on tarpeeksi taskuja. töissä joutuu kantamaan isoa opettajankalenteria mukanaan ja koska se ei mahdu taskuun kantaa sitä s-marketin muovikassissa. :)

Ei onneksi ota ihan joka paikkaan... mutta on se vähän hassun näköinen. Aina heitän siitä jotain mutta ukko vaan joka kerta ottaa sen kun on niin päättänyt.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat