Seuraa 

Keräsin tietoja aikaisemmista ketjuista (jos virheitä, niin huutakaa hep :). Kaikki jotka ilmoittautui on nyt listattu ja lisää laihduttajia otetaan mukaan, joten kaikki ovat tervetulleita. Aloittaa voi milloin vaan...punnituspäivä on maanantai ja höpistä saa kaikesta maan ja taivaan väliltä :)

ANGELINAKO

Alkupaino 4.6 80.6kg

13.6 78.8kg

17.6 79.2kg

Eka tavoite 70kg

Toinen 60kg

HAMPSTERI

Alkupaino 4.6 88,7kg

12.6 89.7kg

19.6 88,4kg

Eka tavoite 80kg

Toinen 70kg

HYPPYPOMPPU

Alkupaino 5.6 78kg

11.6 +-0

Tavoite 70kg

HENNIINA-

Aloituspaino 20.3.07: 83,3kg

Paino 5.6: 77,6kg

Välitavoite: 65kg (vuoden loppuun mennessä- ei kyllä taida onnistua)

Lopullinen tavoite: 60kg

BMI:27,5

Kokonaispudotus: -5,6kg

MATMILLI

Alkupaino 6.6 78kg

11.6 77.6kg

18.6 77.1kg

Eka tavote 4 kk päästä 71-72kg

Toinen tavoite 68-69kg

ROTMEE

Alkupaino 6.6 noin 70kg

11.6 69.5kg

Eka tavoite -5kg

Toinen tavoite lisää -5kg (yhteensä kymmenen)

PIPSA72

Alkupaino (huhtikuun puolivälissä) 75,2kg

10.6 paino 69,5kg

12.6 68.8kg

19.6 67,8kg

Tavoitepaino on n. 62kg

NOJANDA

Alkupaino 12.6 85.2kg

Tavoite alle 80kg

JUPELIUS

Alkupaino 17.6 64kg

25.6 64kg

Tavoite: heinäkuun loppuun 62 kg ja syyskuun loppuun mennessä 60 kg. Tämän jälkeen olisin sopivissa mitoissa painoindeksi noin 22

MINAMI

Alkupaino 18.6 71.9kg BMI 28,8

Tavoite 62kg eli normaalipaino

MIUH

Alkupaino 19.6 79.6kg

23.6 78kg

Tavoite -10kg lokakuuhun mennessä

SYYSTAMMI07

Alkupaino 24.6 73kg

Tavoite -10kg lokakuun loppuun mennessä

SUSSUNA

Alkupaino 24.6 90kg

Tavoite alle 70kg

Kommentit (13)

Haluan mukaan! Minulla on tullut lisäkiloja raskauden jälkeen enemmän kuin raskauden aikana, jolloin tuli vain 3 kg lisää, mikä ei ollut ihme, kun en oikein päässyt liikkumaan ollenkaan raskauden aikana. Nyt poika on 2,5v ja minä haluan päästä ylimääräisestä 8-10 kg:sta eroon.

Alkupaino 65,4kg

Ensimmäinen tavoite 60kg (lokakuun alkuun mennessä)

Toinen tavoite 57 -55kg (jouluun mennessä)

Pulmani on se, etten jaksa olla kovin pitkäjänteinen tässä projektissa. Jaksan joskus kaksi päivää, joskus kuukauden. Iltasyöminen on ongelmani, kuten jollakulla muullakin. Syön stressiin, väsymykseen.. Ehdin jo kertaalleen laihduttamaan 60kg, ja sitten lihoin takaisin. Ihan masentavaa. Nyt täytyy vain miettiä, että makean syömisestä pitää päästä eroon ja tehdä jotain muuta silloin kun tekee mieli makeaa. Jotenkin pitäisi saada järjestettyä lisää liikunta-aikaa itselle nyt kun en enää pysty kulkemaan pyörällä töihin (ennen siten tuli n 1h pyöräilyä päivässä).. me muutimme liian kauas, että olisi mahdollista kulkea. Sitten minulla on vielä paljon kipua aiheuttava sairaus, joka tekee olemisen välillä mahdottomaksi.. ja silloin on vaikeaa pitää mistään dietistä kiinni, mutta yritetään nyt.

Ei kun tsemppaamaan! Pääsenhän mukaan?

Itse juuri vetäsin tunnin lenkin ja kylläpä tuntuu hyvältä :) Tohon monen ongelmaan, jota kutsutaan iltasyömiseksi ja myös repsahtamiseksi. Yritätteköhän laihduttaa onnettoman vähällä ruualla ja kaloreilla? Säännöllinen syöminen kun on se kaiken perusta...Aineenvaihdunta ja elimistö toimii päin peetä kun syö epäsäännöllisesti. Verensokeri heittelee ja olo on saamaton, kiukkuinen ja tulee kaikkia mielitekoja :P Ruokapäiväkirjan pitäminen on aika hyvä keino selvitellä epäkohtia...ja varsinkin jos joku asiantuntija tulkitsee sitä. (tai sitten täällä kaikki ei niin asiantuntijat lyömme päämme yhteen ja ratkomme ongelmia :)

Elokuun alussa pitäisi mennä häihin...apua...millä maajoukkueteltalla mä tän ruhoni sinne verhoan?!? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onneksi tuosta kilosta miltei puolet söi mies :) Mutta silti :) Tänään ryhdistäydyin ja vetäsin juuri tunnin lenkin...saa nähdä mitä puntari huomenna sanoo! Aurinko paistaa, joten eikun kaikki ulkoilemaan ja nauttimaan kesästä!

Moi!

Olen kahden pienen (?) pojan äiti, esikoinen 3,5-v ja nuorempi tällä viikolla tulee 8 kk. Onnellisesti osa odotusajan turhasta läskistä on sulanut, mutta nämä mitä jäi, ovat istuneet tiukasti tässä lantion ja kainaloitten välissä (äidissä on ylimääräiset kantokahvat). Kotiimme tuli viime viikolla uusi peili ja siitä asti on ahdistanut:o(

Eli ei tässä ole enää vaihtoehtoja, listaa tietoni..

Painoa oli tänä aamuna 66,3 kg (tavoite oli 62 kg), pituutta on 165 cm.

Mexx

Viimeksi kova aloitusinto päättyi positiiviseen raskaustestiin. Kolmas poika on nyt 3kk ja inspiraatio huipussaan. Lähtöpaino 83kg pituus 152cm joten paljon on pudotettavaa. (tavallisella vaakalla punnittuna, pitäis hommata digitaalivaaka) Iltasyöminen on mun heikkous ja päivällä ei tee tiukkaakaan olla syömättä joten siinä olis petrattavaa. Kahvia olen kova juomaan ilman sokeria ja pullaa.

Heipä hei vain... enpä ole ollut kovin ahkera kirjoittaja, vaikka lomalla olenkin ollut. Ei vaan ole saanut aikaiseksi...

No mutta laihiksen kannalta sujuukin oikein hyvin... ehkä omasta mielestä liian hitaasti, mutta olenkin vähän sellainen " kaikki heti mulle nyt" -tyyppi ;D Paino oli tänä aamuna 77.4kg, joten onhan se suuntaus alaspäin, niinkuin pitääkin. Senttejäkin olen mittaillut ja niitä on toukokuun puolesta välistä lähtenyt 15 yhteensä, mulla tosin monta mitattavaa kohdetta (pohje, reisi, lantio, pepa, maha, vyötärö, tissit ja käsi) oikean puolen jalka ja käsi... en siis molempia puolia mittaile noiden raajojen osalta.

Olen myös koittanut liikkua ahkerasti, mutta ulkoilut ovat olleet noiden tyhmien sadekelian takia vähän huononlaisia, mutta kyllä minä lenkillekkin lähden, heti kun aurinko paistelee taikka että ei kuitenkaan sada. Olen jumppaillut himassa ja kuntopyöräillyt.

Nyt pitää jatkaa suursiivousurakkaa, joten saahan siitäkin sitä ns. hyötyliikuntaa :D

Mukavaa kesäistä viikonloppua... Huomenna ollaan sitten jo heinäkuuussa. Ai niin muuten korjus siihen mun tavoitteeseen: eli se on lokakuun loppuun mennessä -10 kiloa, ei siis lokakuuhun mennessä.

Terkuin Miuh

Juhannusmässäilyn seurauksena puntari näytti aamulla 68,4kg eli plussaa viime viikosta 600g. Nyt on tosi vaikee saada itseään taas niskasta kiinni. Onko teillä muilla hyviä vinkkejä, miten sais itseään tsempattua taas aloittamaan kevyemmän elämän? Mulle on tullut jostain syystä punnituspäiväksi tiistai, mut ei kai se haittaa. Olisko jollakin hyviä herkuttelureseptejä makeannälkään, sellaisia makoisia ja keveitä?

Olen ollut lomailemassa. Tulos -500 g, mihin olen ihan tyytyväinen ottaen huomioon, että PMS-aika nyt menossa ja ollut pois kotoa. Toivottavasti menkkojen jälkeen vielä vähän alemmat luvut. Jos en ole päässyt alemmaksi ensi maanantaina, en kehtaa tulosta tänne kirjoittaa. ;)

Joku puheli, että päivällä pysyy syömiset kurissa, mutta illalla sortuu. Mahtaisikohan syynä olla " nälkäkuuri" ? Elimistö kuitenkin kuluttaa tietyn määrän päivässä, vaikka ei tekisi mitään...ja laihdutus on aika hullua jos ei syö? Ainakin itse huomaan laihtuvani ja voivani paremmin, kun unohdan kuurit. Syön säännöllisesti aamupalan, kaks kunnon ruokaa ja välipalat. Silloin ei edes tee mieli herkkuja, mutta jos olen päivän menossa ja huonolla ruualla, niin illalla vedän kaksin käsin kaikkea mitä eteen tulee (ja mielellään vielä kurvaan kaupassa ostamassa herkkuja). Minä olen nyt yrittänyt karsia kaikki herkut pois ja liikkua mahdollisimman paljon (lasten kanssa kaikki ei vaan ole aina niin helppoa :)

En sitten saanut aikaiseksi ottaa niitä ENNEN kuvia edestä, takaa ja sivulta. Sain kuitenkin eilen illalla liikuttua kivasti, joten jos tänä iltana sitten kuvaisi. (haluankohan edes nähdä totuutta kuvista?) No noista jos mistä luulisi näkevän tulokset hyvin :) Sateisen päivän kunniaksi täällä tartutaan tänään imuriin ja puunataan muutenkin koti puhtaaksi :) Sisua vaan kaikille painonpudotukseen!

uhkaa täälläkin päivittäin. Vaikka olen nyt pyrkinyt syömään tasaisemmin pitkin päivää, illalla iskee aina mussuttelun himo. Laiharilla syö kuitenkin kulutustaan vähemmän ja se tuntuu illalla henkisenä tärinänä ja pohjattomana ketutuksena " Miksi pitää rääkätä itseää, en tahdoooo!"

Yhtenä ratkaisuna mulla on ollut pitää pussillista pakastemansikoita pakkasessa. Niitä sitten popsin makeutusaineen kanssa vaikka pussillisen.

Harmi vaan, että mansikatkin alkaa tulla jossain vaiheessa ulos korvista.

Ikä 26-v

Ammatti: kotiäiti

Pituus: 173cm

Paino: 90kg

Huh huh, pitää pudottaa siis ainakin 15kg, tavoite on 75-80kg. Laitetaan suosiolla se 75... Muutamassa kuukaudessa on tippunut kuutisen kiloa, lähtöpaino oli 96. Listalle voidaan laittaa tuo 26.6. ja 90kg.

Käyn kävelylenkeillä rattaiden kanssa, ratsastan ja välillä käyn kiertämässä läheisen kuntopolun lapsenkantorinkan kanssa, selässä 10kg tyttönen. Polulla on paljon jyrkähköjä nousuja, pitkiä portaita, tyypilliseen kulkusuuntaani ylöspäin, ja syke on varmaan 1000...

Löytyykö muita orimattilalaisia painonpudottajia? Olisi kiva saada kaveri lenkille yms.

Entäpä Klaukkalasta? Muutan sinne taas takaisin tytön kanssa elokuussa.

Vastailla voi myös s-postiin mj_salo@jippii.fi

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat