Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ulkomaalaisella isällä väliaikaismääräyksessä valvotut tapaamiset, jotka viranomaisten toimesta lopetettiin. Isä vaatii tapaamisten uudelleen aloittamista lopullisessa oikeudenkäynnissä, hän on uhannut haastaa kaikki oikeuteen rasismista jos ei saa uudestaan valvottuja tapaamisia, vaikka ne jo kertaalleen lopetettiin. Mitä mieltä olette? Äiti vastustaa tapaamisoikeutta juuri sen takia että ne jo kerran lopetettiin ja isä sabotoi niiden kautta äidin ja lapsen elämää (mm aiheettomalla rikosilmoituksella että lapsi on kadonnut ja piilotettu kun valvottu tapaaminen peruuuntui). Isä on narisisti joka manipuloi ja puhuu pyörryksiin sosiaaliviranomaiset.

Kommentit (2)

kirjaa kaikki ja kun hän yrittää käyttää jotain tietoa sinua vastaan luettele faktat ja näytä todisteet. Näin ainakin sain ex:n " nalkkiin" . Nyt ei enää häiritse minua ja lapsia...

Hän aikoo myös haastaa mut oikeuteen koska mulla on kuulemma mielenterveysongelmia. Ja saada lapsen minulta pois. Olen varannut jo ajan kallonkutistajalle hankkiakseni lausunnon mielenterveyteni tilasta, jossa ei oikeasti ole mitään vikaa. Se pöytään sitten vaan kun syytöksiä alkaa tulemaan. Onnellisia ovat ne jotka eivät koskaan narsistin kanssa ole joutuneet tekemisiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat