Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen itse 176cm pitkä nainen enkä todellakaan tunne vetoa itseäni lyhyempiin miehiin.

Onneksi suurin osa naisista on minua lyhyempiä ;)

Kommentit (17)

oon 160 ja mies on 188.

Ihanaa kun on oma korsto!

Pidän pitkistä mutta lihaksikkaista, rotevista miehistä. Olen pieni ja hintelä, siro. Mutta lähes kaikki miehet vaikuttaa musta pitkiltä, kun olen itse lyhyt. En siis välttämättä " tarvitsisi" noin pitkää miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aika huvittavaa sanoa että yli 170cm nainen ei ole naisellinen..eihän naisellisuudella ole mitään tekemistä pituuden kanssa. Enempi kai siihen vaikuttaa vartalon muoto, pukeutumis ja hiustyyli jne. :)

Itselläni ainakin on aina seuraa riittänyt vaikka olenkin pitkä ;)

mies alle 180 senttiä on lyhyt. Usein se käy itsetunnolle ja mies pyrkii jotenkin korvaamaan pituutensa tehostamalla jotain puolta itsestään. Esimerkiks lihaksia tai hiuksia tmv. Lyhyet miehet eivät ole seksikkäitä.

Me ollaan koko perhe pikkuisia.

Minä 160 cm, mieheni 172 cm. Lapsetkin pieniä... ja tosi nättejä ;) Poikaa luullaan usein paljon nuoremmaksi kuin mitä hän on kokonsa vuoksi mutta toisaalta sanotaan että on kyllä harvinaisen kaunis poika.

Eihän se aina mene niin että pikkuisilla kauniit piirteet mutta meillä näin.

nykyinen mieheni on 191-senttinen.

Lyhemmätkään miehet eivät ole mielestäni ollenkaan vastenmielisiä, esim. Al Pacino nuorempana kelpaisi mulle ihan hyvin ;)

Sen sijaan nämä kaksi pitkää miestä ovat kommentoineet minulle, että heistä on ihanaa että olen pieni, " kainaloon sopiva" . Kummallista, mutta molemmilla (toisiaan tuntematta) on ollut se mielipide että yli 170-senttiset naiset ovat jotenkin kolhoja, luotaantyöntäviä, epänaisellisia.

mutta minä 10 cm lyhyempänä (keskimäärin suomalaiset naiset ovat 165cm) pidän 170cm miehistä. Mitä samankokoisempi, sitä paremmin vartalot sopivat yhteen. ;) 190cm mies, ei kiitos ikinä! 180cm ja ylikin on jo liikaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat