Seuraa 

Hei, nimimerkkisi sattui huhtikuisten pinosta silmään! Ootkohan sama Inkkarityttö, joka oli vauvakuumepalstalla viime kesänä? Teillä ilmeisesti tärppäs? Onnea!! Meillä on kans huhtikuussa syntyny vauva! En oo tuohon huhtisten pinoon perehtyny muuten ku ihan ajankuluks lueskelin mitä miulle samanikäisten äideille kuuluu...

Kommentit (3)

Moikka, juu kyllä olen samainen Inkkarityttö, muista kyllä sut myös:).

Olen kirjoitellut Huhtisten odotus-puolella talven ja nyt tietty ehtimisen mukaan vauvoissa. Koska teille syntyi tyttö? Meidän tyttö syntyi 6.4.

Miten menee muuten vauvelin kanssa?

Mälsä päivä kun vaan sataa......

Inkkarityttö ja typy ens vkolla 3kk

Hyvin oletettu :) Syntyi 18.4. Esikoinen on 2v ja tykkää siskosta. Ihan hyvin menny, vähän mahavaivaa ollu mut nyt vähemmän, hyvin yöt nukkuu ja päivissä alkaa olla rytmiä. Välillä raskasta jos päivällä pätkäunta nukkuu ja esikoinen uhmaa eikä jää aina aikaa olla esikoisen kaa ja huono omatunto siitä ja tekemättömistä kotitöistä... Onneks isi on nyt lomalla, välillä olin helisemässä ku lasten kaa yksin olin... Onhan tää opettelua ja sopeutumista kasvaa 2 lapsen äidiksi ku oli tottunu jo melko helppoon elämään esikoisen kanssa ja omaa aikaakin oli... Aurinkoista kesää sinulle ja kenties palstalla kuullaan!

- towand@

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat