Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jarkko Nieminen, Naveen Andrews, Jimmy Jansson, Mika Häkkinen, Patrick Dempsey, Taran Noah Smith, Zachary Hanson, Teemu Selänne jne.

Sivut

Kommentit (68)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos nämä parit ovat menneet yhteen n. parikymppisinä, niin miten he olisivat voineet ottaa itseään 10 vuotta nuoremman vaimon, kymmenvuotiaan?

mies on vain muutaman kuukauden vanhempi. Ja kun ottaa huomioon ton miehen ja naisen välisen kypsyys eron, niin mummovaimo oon väkisin.

Ihan hirveetä!

Eikä Erjakaan varmaan Mikan mummo voisi olla. Onko se joku normi että naisen pitää olla huomattavasti nuorempi (esim. Kurrit?) Oma mieheni on vuoden minua nuorempi, olen kai sitten tällainen mummovaimo.

En kyllä ihmettele yhtään miksi nykyajan nuoret miehet katselevat vanhempia naisia, onko kukaan vähään aikaan kattonut noita alle 20v. naikkosia.. huh huh. Pissiksiä siis lähestulkoon kaikki.

Itse rakastuin 5vuotta nuorempaa mieheen/poikaan ja nyt jo yli vuosi oltu yhdessä. Hän ei koskaan ole pitänyt omanikäisistään naisista, kuulema niin tyhmät jutut ettei niitä kestä(yhdenillan juttuina menee, muttei seurustelu mielessä). Miestäni kun katsoo niin luulisi todellakin että hänen rinnallaan kulkisi tälläinen hoikka vaalea " pissis" , mutta niin vaan siitä kävelee kömpelö kotiäiti. ;) Muutaman kerran olen näitä mieheni kavereita tavannut ja kyllä hekin aika pahaan sävyyn puhuvat nykyajan nuorista naisista, heidän kanssaan kyllä kuulema leikkii muttei mitään vakavampaa voisi kuvitellakaan.

Yhdessä ollaan oltu jo 10 vuotta. Totuus on, että kukaan ulkopuolinen ei ikinä usko, että olen miestäni vanhempi, päinvastoin, nuoremmaksi useimmat veikkaavat.

Eihän sillä iällä ole mitään merkitystä, enemmän sillä tyylillä. Joku kauhistelee sitä, että kolmikymppiset naiset pukeutuu kireisiin farkkuihin. Minä lähentelen jo viittäkymmentä ja pillifarkut on jalassa, tottakai. Kroppa on ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin 20 vuotta sitten eikä naamakaan pahalta näytä. Miksi en voisi olla trendikäs, kun en kuitenkaan mitään teinimuotia käytä?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat