Vierailija

siskon lapsesta. mihen sisko vetää joka päivä pöhniä ja lapsen hoiaminen on mitä on. mieskään ei välitä lapsesta. lapsi on todella useasti aina jossain hoidossa, että vanhemmat pääsee vähän ulos. nytkin juhannuksena lapsen äiti aloitti jo aamusta juomisen ja isä siinä päivemmällä. poika oli ihan kipeenä, ei syönyt - no eipä jaksnut miehen sisko edes koittanut syömistä kun teki jo juotavaa mieli. lapsi laitettiin seitsemältö illalla sänkyyn ja itse tarttuivat juomaan. poika huusi sängyssä kun hyeena, mutta kumpikaan ei korviaan loksauttanut.. siis kumpikaan ei todellakaan välitä lapsestaan, juominen on tärkeämpää. tuntuu pojan olevan heille vain joku lemmikki, vastuuta eivät kanna pätkääkään. että sitten vituttaa tollaset ihmiset!! miehelle sanoin soittavani siitä, mutta sanoi etten saa soittaa, ei kuulemma kuulu meille enkä saa polttaa " siltojaan" siskoonsa. siitä lapsesta EI todellakaan voi tulla normaali..

Kommentit (7)

tyhmää uhkailla perhettä ilmoituksella, vaan pitää toimia. tämä on muuten ensimmäinen kerta, kun tällä palstalla kehotan tekemään lastensuojelu ilmoituksen.

lapsen perustarpeista pitää huolehtia.

Ilmoituksen voi tehdä myös nimettömänä. Pääasia, että lapsen olosuhteet selvitetään ja hän saa apua. Vanhemmat myös, tuo juominen kuulostaa pahalta ongelmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ne ovat lapsen vanhemmat ketkä kuuluiosivat pitää huolta eikä muiden. lapsi itki 4 tuntia enne kuin nukahti, 2 tuntia huudettuaan yrittivät antaa sille ruokaa. ja parasta tässä on, että lapsi oli yksin asuntoautossa eikä missään " silmien alla" , ikää lapsella ei ole edes 1,5vuotta. tekisinkin nimettömän ilmoituksen, mutta ihan varmasti arvattaisiin että se olen minä. kerran on jo neuvolaan soittanut miehen toinen sisko asiasta ja silloin tän lapsen isä soitti vihaisen puhelun soittajalle. sinäänsä ei ole mitään väliä vaikka mun välit menis miehen siskoon ja sen mieheen, pinna palo niin totaalisesti niihin juhannuksena etten halua kinään olla heidän kanssa missään tekemisissä! ja muutenkin tuntu että lapsi itki koko ajan.. sori jos teksi ion sekavaa, vieläkin vituttaa ja saa veranpaineen nouseen niitten touhu..

Lapsi kiittää sua vielä aikuisena!

Miten sä pystyit kuuntelemaan sitä huutoa? Mikset mennyt hoitamaan tai sanonut sille siskolle, että jollei itse hoida niin soitat heti sossulle?

tööttäili asuntoautonsa törvea kun lapseni ( ja muut ihmiset) nukkuivat sisällä. asiasta sille vihaisena huusin muttei se sen k+++pään päähän mahtunut. jos sitä vaikka mun naama hatutti niin paljon niin tarviiko sitä lasta kiusata. tööttäili vielä aiankin 2 kertaa sanomiseni jälkeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat