Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (23)

mies rupee lausumaan ns. rumia. meillä ne on yleensä, et anna tulla...laukee kaunis pimppi=) voi luoja et se saa mut tuntemaan itseni törkeen kauniiks ja entistä enemmän kiimaseks.

Sitäpaitsi ajattele tytön kannalta. Eka kalu minkä näkee. Hän EI ole kasvanut sellainen jalkovälissä, eikä ole tottunut kaluja näkemään juhlakunnossa minkään kokoista, niin onhan se aika iso näky!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis yleensä puhuttiin englantia keskenämme, joten päättelin, että nyt varmaan tuntui aika hyvältä.... ;-) Mitään en ymmärtänyt, mutta kivalta sekin tuntui, aidolta reaktiolta.

Ehkä se on juuri se aitous mitä haluaisinkin kuulla, myös suomeksi ;-) Ei mitään fraaseja, vaan oikeasti miltä tuntuu ja tietysti jos miehellä on tunteita mua kohtaan, myös niitä.

Tuli muuten mieleen toinen tapaus, exä tämäkin, britti. Ekalla kerralla sängyssä ollessamme ja hänen saadessa orkun, hän alkoi HUUTAA suureen ääneen OH MY GOD, I AM COMING, ja toisteli sitä KARJUEN vaikka kuinka pitkään. Se tuntui tosi epäuskottavalta ja mua alkoi lähinnä naurattaa.... Sittemmin mun kanssa mies oppi, että parasta on olla ihan oma itsensä vaan. Ja kyllä häneltä silloinkin ääntä tullessa tuli, muttei ihan tohon malliin onneksi enää, vaan luonnollisesti. Tämän kanssa oli tapana kertoa ja kuvailla mahdollisimman tarkasti miltä tuntuu. Meillä olikin ihana seksielämä.

en ainoastaan kuulla asioita.

Itse haaveilen eläimellisestä, himon täyttämästä ja rajusta seksistä.

Jossa mieheni nappaa välillä hiuksista ja puree kaulasta. Nännejä myös saa " pureskella" , mielellään ja kouria rintojani (C-kuppi).

Ja se mitä haluan kuulla on ihana litinä joka kuuluu tämän session aikana. Silmät pyörii tällöin päässä ja ajan ja paikan taju häviää...

Oih...Tiedättehän tunteen ?

Vielä jos mies takaapäin tullessa ottaa tiukan otteen lantioluista, niin tunne on mahtava...vau !

Kateeksi käy tuon 21:n naista. Onnea hänelle.

Taidat olla itsekin nainen kun noin hyvin osaat naisia käsitellä ?

t. 20 (N33)

Eikä naista sen takia vaihdeta 10 vuoden välein nuorempaan.

Vierailija:

Lainaus:

Onko joku mies sitten naisen kanssa joka ei ole kaunis tämän miehen mielestä? Eiks oma nainen ole aina kaunis?

tarvi sanoa. tuo on ihan hyvä " vittu ku tuntuu hyvältä" " miten tämä nyt näin hyvältä tuntuu" " Sä oot saatanan seksikäs" " Sun perse on inana" yms. Ja Seksin jälkeen voi sanoa " mä rakastan sua" "

mutta välttämättä ei mitään. Jos mies osaa hommansa; hyväilee juuri sopivasti poskesta kaulalta korvilta niskasta, on sopivan raju, puree kaulaan rintaan, raastaa loppuvaiheessa kynsillään alavatsasta (kokeilkaas muuten miehet tätä!!).. eipä tuossa tarvitse itse pahemmin puhua. Ei ole muija oikein enää tuossa vaiheessa kuuntelemassa vaikka sanoisi " pöö" .

Tämä on muuten joidenkin naisten kohdalla toiminut poikkeuksellisen hyvin: seksin loppuvaiheessa kun naiselta alkaa olla tuloillaan kannattaa käsillä hyväillä hieman rajummin reisien sisäpintaa sekä vatsaa. Ja sitten kun on jo tulossa niin raastaa hellästi kynsillään naisen alavatsaa kohden jalkoväliä. Ja jos haluaa että nainen tulee niin että taju lähtee, niin samalla kun nainen tulossa hipaisee pari kertaa klitorista.

Huono puoli tuossa vain on se, että joutuu naapureilta pyytelemään anteeksi meluhaittaa ;)

.. Olet kaunis/ kiihottava /ihana/seksikäs jne

.. Sinulla on kaunis xxxx

.. Kukaan muu ei ole ikinä tehnyt tuota noin hyvin..

..Tehdään lapsi..

..Mennään naimisiin..

:)

Sulla on ihana pillu

Vitsit että sä tunnut hyvältä

Voi Luoja...

Ihanat rinnat sulla (hivelee a-kuppisen itsetuntoa;)

Sä oot niin tiukka

" Mä rakastan sua" on kyllä parasta :-)

...ei välttämättä tarvii puhetta, huokailut, ym. tosi jees. ehkä joku rakkauden tunnustus olisi kiva, sillein hiljaa vaikka kuiskata korvaan :) *tää haaveilee vaan*

Ensimmäisiä kertoja kun sekstailtiin muijan kanssa(olin hänen ensimmäisensä, hän oli 17v) niin muija laukoi nollakokemuksella että " ihanan iso" .

Onpa iso: 15-16 cm ja 4,5 cm paksu. Vieläkin vituttaa.

Olis pitäny tokaista että et oo kuule isoa nähnytkään.

Vierailija:

Lainaus:

Et varmaan itsekään haluaisi että nainen sanoisi " ooo kun sulla on ISO!" jos kalusi ei oikeasti ole iso...?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat