Vierailija

Olen miesvaltaisella alalla töissä ja työkaverit kertoo toisilleen ihan suht avoimesti että " kävin painamassa sitä ja sitä muijaa" ja vaimot ja pienet lapset kotona! Eräs kertoili juuri että häntä piirittää kaunis nuori nainen joka on ehdotellut perheen jättämistä jne.

Ja vaimot joita olen tavannut, ovat luottavaisia ja tyytyväisen oloisia kaikki.

Kommentit (18)

Lapin reissuilla, etelänreissuilla, mökkireissuilla, risteilyreissuilla, työreissuilla... Kauppareissuillakin ihan taatusti!

Kyllä on ankeeta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onneksi on paljon heitä, jotka sentään tulevat testeihin. Osa tietysti vasta sitten, kun oireet ovat jo selvät...

Sormukset sormessa ja näkyyhän se siviilisääty vissiin niistä papereistakin.

Jos minä menisin testeihin petettyäni, niin näin pienellä paikkakunnalla menisin kyllä yksityiselle lähimpään kaupunkiin. En niin paljon siihen vaitiolovelvollisuuteen luottaisi.

Miehet vaikenevat yhdessä ja antavat kaverilleen toimintarauhan ja toimintatilaisuudet. Naiset vastaavassa tilanteessa eivät pysty pitämään suitaan kiinni vaan juoruilujen takia naiset jäävät kiinni.

en ole lukenut kyseistä tutkimusta, mutta siinä kiinnostaisi se, tarkoittiko prosenttiluvut vastaajan tämän hetkistä suhdetta, vai ylipäänsä koko elämän varrella tapahtunutta pettämistä. Itse en ainakaan miestäni petä, enkä ole pettänyt, mutta lukeudunko itse kuitenkin tuohon 40 prosenttiin naisista, koska olen kyllä edellisessä suhteessa pettänyt.

Ja kuten tässäkin ketjussa on kirjoitettu, naiset pettää miehiään ihan yhtä reippaasti. Lähes puolet omista kavereistani on vähintään ihastunut johonkuhun muuhun kuin omaan mieheensä ja harvoin se jää siihen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat