Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

melkein fiksulta tässä kuvassa: http: //www. city. fi/artikkeli/Johanna+Tukiainen/2789/

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Järkky tuo video.

Tukiaisen sisko oli ainoa tanssija, joka osasi edes jotenkin hommansa. Muut oli ihan hanurista. Se siskon takana tanssinut tyttö vaikutti aralta hiirulaiselta, joka on eilen puhuttu ympäri hommaan ja sitten yön ajan jumpannut peilin edessä yrittäen näyttää seksikkäältä eikä yhtään jännittyneeltä.

Lainaus:

.

tossa videolla Tukiainen saattoi ollakin ihan hyvin 160 cm ja 57 kg mutta on lihonut PALJON. Paljon hoikempi tossa videolla, näytti paljon nuoremmalle ja kauniimmalle. Koskakohan tuo video on kuvattu?

Siis tuon Tukiaisen mielipiteet.

"Monet feministit otti yhteyttä, että tosi mahtavan teon teit kun ulkoministeri sai potkut! En ole feministi ja tiettyn rajaan asti olen sitä mieltä, että on selkeitä miesten ja naisten asioita. Kunhan naisen ei pidä olla kotona siivoamassa ja mies vain käy töissä. Treffit loppuu siihen paikkaan, ellei mies maksa laskua. En elättäisi työkykyistä miestä, mutta mies voisi elättää mua. Toi voi olla vähän kaksinaismoralistista, mutta täytyy tunnustaa, että olen vähän materialisti. Lisäksi haluisin miehen olevan perheen pää ja niin on ollut pitkälti nykyisessä suhteessakin."

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat