Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eikö muka kummankaan tee mieli?

Kommentit (12)

ja syitä voiolla useita. Perhe voi kuitenkin toimia ok ja lapsilla hyvä olla. Mutta tosiasia, että ei loputtomiin tyydytä tervettä aikuista, mitä sitten, toinen juttu.

naimissa 13 vuotta, lapsia 2

ei erota ainakaan vielä. eletään mykkäkoulua.

toisiaamme emme vielä vihaa.

siis ei ainakaan vielä.

mieheni ei halua erota ja en ole vielä valmis häntä siihen pakottaa.

kuten sanoin, emme me toisiaamme vielä vihata

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Minun ei tee sitten yhtään mieli miestäni. Jo pelkkä lähelle tuleminenkin ällöttää. En muista edes koska olisimme halanneet saati suudelleet. Seksiä viimeksi kolmisen vuotta sitten.

Joka päivä mietin pitäisikö vaan lähteä. Meneekö elämäni täysin hukkaan seksittömässä ja rakkaudettomassa liitossa? Lapsia 2 kpl.

mutta useita kuukausia kumminkin.

Ja syy on tämä sama. Suoraan sanottuna, voisin ihan hyvin olla ilman sen kolme vuotta, tai vaikka viisi. Oikeastaan haluaisin, mutta en miestäni.

Miksi et sitten lähde? Mäkin olen alkanut miettiä lähtemistä, nykyään ajattelen sitä ihan päivittäin.

Meilläkin on 2 lasta.

Lapset hoitoon, edes pariksi tunniksi. Hotelliviikonloppu, lapsilla hoitaja kotona. Kello soittamaan keskellä yötä :), kello soittamaan aikaisin aamusta jne.

Ei lapsiluku ole este seksille, eihän?

t. viiden lapsen äiti, seksiä säännöllisesti

Minun ei tee sitten yhtään mieli miestäni. Jo pelkkä lähelle tuleminenkin ällöttää. En muista edes koska olisimme halanneet saati suudelleet. Seksiä viimeksi kolmisen vuotta sitten.

Joka päivä mietin pitäisikö vaan lähteä. Meneekö elämäni täysin hukkaan seksittömässä ja rakkaudettomassa liitossa? Lapsia 2 kpl.

... meillä siis. Seksiä ei ole ollut yli vuoteen, tosin syynä oma lääkitykseni, joka on vienyt halut aivan täysin. Kumppanini on myös tämän hyväksynyt, ja on ollut ihana huomata, ettei seksi ole suhteemme pääasia.

Taloudellisesti tulisi romahdus, jos lähtisin lasten kanssa. Enkä tiedä miten muutenkaan heidän kanssaan pärjäisin (minulla melko epäsäännöllinen työ toisella paikkakunnalla, joutuisin siis muuttamaan kaupunkiin, jossa minulla ei olisi ketään tuttuja)

Ehkäpä tätä tarpeeksi kauan mietittyäni lähden, mutta vielä en ole siihen valmis.

Nro 2

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat