Vierailija

Nukuttaminen kestää 5 min. - tunti, toisinaan torkahdan itsekin kun pitkään kestää lapsen nukahtaminen. Lääkäri kirjoitti epkriisiin että viittaa väsymykseen. En kuitenkaan nuku sen pitempään, nousen pian kotiaskareilleni.

Kommentit (14)

Me nukutaan lasten kanssa melkein kolmen tunnin päikkärit joka päivä. Lapset 1 ja 3 vee ja minä raskaana. Kyllä mä ainakin koen, että saan ihan rauhassa nukkua silloin kun väsyttää..

OMASTA mielestäni en ole väsynyt, eikä torkahtaminen ole merkki väsymyksestä vaan ihan normaalia, hyviä unenlahjoja korkeintaan. Kummastuttaa vaan tuo että lääkäri veti sellaiset johtopäätökset.

Ja minä en ole se joka tuossa kirjoitteli ettei lapsi saa hereille.

Vierailija:

Lainaus:

ihan oikeasti mietitte että olette sairaita jos torkahdatte viideksi minuutiksi? ja ihan lääkärille jaarittelette asiasta?

johan tuolle nyt harakatkin nauraa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Myös minä nukahtelen milloin minnekin, ja syy on siinä että yöunet ovat niin rikkonaisia.. Ei siis mitään vakavaa, mutta pitemmän päälle siitä voi tulla vakavaa..

ihan oikeasti mietitte että olette sairaita jos torkahdatte viideksi minuutiksi? ja ihan lääkärille jaarittelette asiasta?

johan tuolle nyt harakatkin nauraa...

olotilana aikuisen ihmisen lepoa, loikoilua, joutenoloa, päiväunia. Koko ajan pitäisi vaan olla tehokas ja toimelias. Kai sitä nyt saa nukkua jos väsyttää? Ei kai sen heti pidä olla oire jostain vakavasta? Mulle ainakin nukkuminen on myös ihana NAUTINTO.

enkä kyllä oo ajatellu et se olis merkki jostain vakavasta. Oon tottunu siihen et pikkutirsat jokapäivä on saatava joskus nukun kokko päiväunien ajan 2-3tuntia. nautin ku saan päivästä hetken itelleni jolloin saan olla vaan. Nukun hetken, oon tietokoneella, luen jne.. en tee ainuttakaan kotityötä päiväunien aikaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat