Vierailija

vinkkejä?

Kommentit (17)

Musta on kiva viedä aina äidillekin jotain tuliaista/lahjaa. Hänhän on kovan työn tehnyt lapsen maailmaan saattamiseksi ja siksi häntäkin tulee juhlia. Vaikka jotain syötävää. Musta oli ihanaa itse saada ruokia tuomisiksi, kun ei itse jaksanut heti synnytyksen jälkeen tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

johonkin lastentarvikkeiden pikkuliikkeeseen + leivonnaisia? Riippuu tietty siitä minkä hintaista viemistä olit ajatellut. 5 ¿ lahjakortti on vähän hassu, mutta 15 ¿ jo ihan " sopiva" . Isommille uudet hienot tussit tai joku kesäjuttu esim. saippuakuplapakkaus tms. ovat varmaan sopivat.

Eli mielestäni lahjan ei tarvitse olla nimenomaan vauvalle. Olen kyllä yleensä vienyt vauvallekkin jotain pientä mutta joskus muistan isompia lapsia isommalla lahajlla kuin vauvaa ja onnittelen isosiskoksi tai -veljeksi tulemisesta.

Tai vien äidille jonkun hemmottelupaketin. Kuorintavoiteita, suihkugeeliä, vartalosuihketta tms.

Monesti on äiti sanonut että kiva kun joku muistaa häntäkin tai isompia lapsia.

Itellä on monta lasta ja sinänsä kivat uudet vaatteet ahistaa -joku toki varmasti ilahtuis. Joka paikka täynnä vaatteita! Eihän niitä ehdi pitää kaikkia. Ja ite sitten tietää, jos jotain vaatetta tarviski. MOni arastelee selvän rahan antamista -monen lapsen perheessä se ainakin on ihan ok! Esim pankin säästölippaaseen kourallinen kolikoita! Ja oikea, tavallinen pyyhe on aina parempi kuin jo äitiypakkauksessakin tuleva huppupyyhe; se on melkein ikuinen lahja (kuluuhan sekin, mutta verrattuna vaikka bodyyn tms!) ja kasvaessaan lapselle tuntuu olevan tärkeää, että on oma!

Vierailija:

Lainaus:

johonkin lastentarvikkeiden pikkuliikkeeseen + leivonnaisia? Riippuu tietty siitä minkä hintaista viemistä olit ajatellut. 5 ¿ lahjakortti on vähän hassu, mutta 15 ¿ jo ihan " sopiva" . Isommille uudet hienot tussit tai joku kesäjuttu esim. saippuakuplapakkaus tms. ovat varmaan sopivat.

kiitos vinkeistänne, lisääkin saa laittaa

oli aivan ihanaa kun kaveri toi pizzan ja nuoremmalle lapselle suklaapatukan. Sit viihdytti lapsia, että sain syödä rauhassa. (mies oli yllätys yllätys reissussa ja itse niin sippi etten jaksanut ruokaa tehdä)

Toinen mikä lämmitti mieltä oli kaikki itse tehdyt leivonnaiset joita pysty pakastamaankin. Sai sitten vain ottaa pakkasesta vieraille tarjottavaa kun itsestä ei ollut leipomaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat