Mikä siinä on niin väärin, että sairas äiti on kotona ja lapset hoidossa?

Vierailija

Oli sairaus fyysinen tai psyykkinen, sitä ei aina näe päällepäin.

Kommentit (5)

Vierailija

mä olin 6 viikkoa sairaslomalla kun jalka oli kipeä ja lapset (3 kpl) oli joka arkipäivä hoidossa, tietenkin, niillä on kivaa siellä, saavat hyvää terveellistä ruokaa ja ennen kaikkea saavat leikkiä ikätovereidensa kanssa ja ulkoilla paljon.

Vierailija

menköön tyylillään.

Itse hoidin lapsia kotona 5,5v olin terve tai sairas, nyt työläisenä vien lapset kyllä hoitoon jos itse olen veto pois ja kuumeessa. Paremmin ne sil viihtyvät kun nukkuvan äidin kanssa kotona !

Vierailija

Meillä saavat sekä aikuiset että lapset sairastaa ihan rauhassa. Olin viime syksynä reilun kuukauden stressin takia saikulla ja lapsi oli koko ajan ihan normaalisti päiväkodissa. Jos olen flunssassa tai muuten kipeänä, menee lapsi myös silloin hoitoon. Toisaalta en vie myöskään kipeän oloista lasta hoitoon, vaikka hänellä ei olisikaan kuumetta ja annan toipua sairauden jälkeen kunnolla, ennen kuin vien takaisin tarhaan.

Olen myös sellainen äiti, että käyn kaupassa, ennen kuin haen lapsen tarhasta, koska lapsi on toivonut, että teen näin. Saatan myös surutta käydä kampaajalla ja pitää lasta tarhassa, jos pääsen töistä vaikka yhdeltä töistä.

Vierailija

meillä vaan on toivottavaa että lapset on kotona jos toinen vanhempikin on (oli syys mikä tahansa). Siis kunnasta tälläinen toive. Mä kyllä silti vien lapsen hoitoon jos olen kipeä. Välillä olen päässyt töistä aiemmin ja rauhassa käynyt kaupoissa, tietty on syynä sekin että lapsi nukkuu silloin päikkäreitä. Parturissakin käyn työaikana jolloin lapsi siis hoidossa. Varmasti suurin osa valittajista on niitä joilla ei itsellä ole tuollaiseen mahdolisuutta.

Vierailija

Sairausloma on minun toipumistani varten, ja tietenkin toivun nopeammin, jos saan levätä rauhassa.

Viiden kotiäitivuoteni aikana sain aivan tarpeekseni lasten hoitamisesta sairaana - onneksi nykyään on sentään mahdollisuus valita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat