Vierailija

Itse odottelen vielä diagnoosin varmistumista, mutta tältä nyt vaikuttaisi. Olen toisaalta hirvittävän helpottunut, koska kyllä nämä tempaukseni ovat olleet hirmuinen rasite perheelleni.. Ja että tämä ei olekaan mun perusluonteessa, vaan tämä on sairaus..

Kaikki tarinat otan kiitollisuudella vastaan.. Olisi kiva kuulla, miten muut on tän kanssa selvinneet.

Kommentit (4)

Mutta siis mulla on itse asiassa jo useiden vuosien ajan vaihdellut nämä masennus/mania -jaksot, mutta olleet verrattain lieviä. Välissä on ollut joskus ihan "normaaliakin" elämää. Masennuksen aikaan en jaksa mitään, eli en siivoa, tiskaa, nouse vkloppuisin ylös sängystä, jaksa leikkiä lasten kanssa.. Ennen masennukset oli lievempiä. Tuossa kesällä oli jakso, jonka aikana aika huoleti tuhlasin rahani turhuuteen ja petin miestäni ties kenen kanssa ja olin hirvittävän ylienerginen ja omasta mielestäni erittäin pätevä töissä. En nukkunut juurikaan ja saatoin siivota koko talon keskellä yötä. Paino on seilannut semmosessa 10 kilon haarukassa, aina kun masentaa niin paino nousee (energisempänä en kertakaikkiaan muista syödä!). Kyllähän tämä on syönyt parisuhdetta ja perhe-elämää muutenkin..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siellä varmistuu vielä diagnoosikin.

Tässä odotellessa vaan koitan selventää itselleni näitä kuvioita. En tunne (ainakaan tietääkseni) ketään, jolla vastaava sairaus olisi..

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat