Vierailija

En luultavasti osaa käyttää lantionpohjanlihaksiani oikein. Minulla on pienet kuulat joilla harjoittelen vähintään viikottain. Saan ne hyvin sisään ilman liukuvoiteita, ne pysyvät pitämättäkin, mutta poissaanti onkin sitten toinen juttu. Kaikki neuvovat minua rentouttamaan lihakset ja koko kroppa ja niin ne vain pulpahtavat ulos. Mutta kun ei minulla! Toinen kuula tulee ulos kun vähän ponnistan, toista kuulaa pitää auttaa tulemaan ulos sormella. Ponnistan ja samalla otan sormella kiinni kuulasta ja se vierähtää ulos. Mielestäni en ole kovin tiukka, joten ei pitäisi siitä olla kiinni. Olen yrittänyt rentoutua, mutta kuulat vain ei tule ulos. Miten oppisin rentoutumaan? Pitääkö hankkia pienemmät/painavammat kuulat? Osaako joku neuvoa mitä tehdä?

Kommentit (10)

Minullakin hieman hankalaa oli silloin alussa. Muutamassa kuukaudessa opin sen tehokkaan rentoutus ja supistusliikkeen. Pidän kuulia melkein joka päivä, paitsi en menkkojen aikana.

pystysuorassa ja minulla lähes vaakasuorassa. En saa kuulia ulos kuin tuskallisella kaivamisella ja tonkimisella ja ponnistamisella. Ei niistä ole mitään harjoitushyötyäkään. Emättimen aukko ikäänkuin ei ole kohtisuoraan emätinputken alapuolella jatkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hyviä kuin Aquaflex-kuulat. Niissä saa painoa säätää ja voi valita kahdesta eri halkaisijasta. Ovat malliltaan suipot, pienempään kun laittaa täydet painot, niin alkaa olla jo aika työ pitää sisällä, ainakin aluksi. Hinta n. 60 euroa. Saa Instrusta. Ei ole mitkään kiinalaiset lelut, vaan kunnon välineet.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat