Vierailija

Miehen suvussa on kääpiö. Oli sen isoisän sisko.

Ja nyt se tuli sitten ilmi kun olen raskaana aaargh, perkele.

Katoin eilen sen kääiönaisista kertovan dokun ja tulin siihen johtopäätökseen että en ikinä halua kääpiölasta tai muutakaan downia tai vastaavaa.

Ei ollut ikinä ajatuksissani ees miettinyt että tommoista voisi kohdalleni osua, siis kääpiötä.

Mutta nyt oon miettinyt että se voi siis todella periytyä.

Näkeekö sen jossakin, jos näkyy niin missä vaiheessa?

nyt oon raskaana 6 +3 ja ihan hermona. Vielä ehtisi tehdä abortin.

Apua kiitos ja asiaa.

Sivut

Kommentit (28)

Olihan raskaus toivottu ja kaikki muutkin tutut käyneet neuvolassa heti alkujaan.

Siellä neuvolassa sitten määriteltiin raskausviikot menkoista laskettuna.

Seuraava neuvola mulla oisikin vasta viikolla 9. Muuta en tiedä voinko odottaa niin pitkään enää.

Eikö täällä kukaan muka tiedä näkyykö sikiön kääpiöisyys jostakin kokeesta, ennekuin on liian myöhä tehdä abortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei mutta ihan tosissaan ap, jos sitten lapsi olisikin vaikka vammainen synnyttyään, kuinka häntä rakastaisit jos noin vimmalla haluat eroon jo raskausaikana?

Mitäs sitten meinaat jos vauva kasvaa masussa normaalisti ja vasta synnyttyä kasvu alkaa poiketa?Kun sitä ei välttämättä näe vielä raskausaikana...Olet nyt liikaa takertunut tohon lyhytkasvuisuuteen ap.

Itse olen ollut aborttia tekemässä vain siksi, että halusin vielä bailata. Onneksi annettiin muutama päivä hautoa asiaa ja päädyin toisiin ajatuksiin.

Rakastan lastani eniten maailmassa! <3

Älä huoli ap, kyllä asiat järjestyy!

eikä alku-ultrassa mitään näkynyt kummallista. Ihan oli oikean mittainen. Loppuraskaudessa tavallisessa ultrassa katsottiin vaan asentoa, mutta lääkäri oli kiinnittänyt huomiota reisiluiden lyhyyteen. Sit vasta syntymän jälkee alettiin tutkimaan epäsuhtaa.

Lyhytkasvuisuus ei ole mikään hirveä asia. Lapsi on ihan samanlainen kuin isommat sisaruksensa, vain pienempi.

Ja niiiin Rakas ja ihana!

Hänen äitinsä tiesi tytön lyhytkasvuisuudesta vasta lapsen synnyttyä. Ei sitä nyt ainakaan alkuraskaudessa voi tietää. En kyllä ollenkaan tajua, miksei lyhytkasvuista lasta voisi synnyttää, jos sen etukäteen tietäisi. Eihän se sentään mikään kuolemaan johtava sairaus ole tai edes kehitysvammaisuutta.

Muistan joskus lukeneeni, että ainakin osa kääpiöistä ovat olleet vauvoina täysin normaaleja.

Ymmärrän tunteesi todella hyvin. Minunkin miehen suvussa kamalaa sairautta, jota pelkäsin aivan hysteerisesti koko raskausajan.

Miksi muut eivät tajua, että kyse on minusta ja raskaudestani. Olen todella huolesta sekaisin.

Tervettä lasta en halua abortoida mutta jos jotakin näkyisi ultrassa tai muussa kokeessa, tekisin varmasti abortin.

Turha mua on tuomita. Parempi tehdä abortti kuin synnyttää lapsi mitä ei sitten pysty rakastamaan. Se ei ole lastakaan kohti oikein.

Miksi mies kertoi mulle vasta eilen, kun tuli se ohjelma?

neuvolassakin kysyttiin kun siellä ekan kerran 2 viikkoa sitten kävin onko suvuisssa jotakin vammaisuutta tai muuta mainittavaa kehitysvammaa tiedossa?

Ja mies oli mukana ja oli vaan että ei mitään ihmeempää.

Eilen se kyllä sitten kertoi asiasta, kun katsottiin se doku.

Ei mulla sinänsä muiden kääpiölapsia ja aikuisia kohtaan ole mitään.

itse vaan en halua kääpiötä omaksi lapsekseni.

Onko sulla sitten itselläs kääpi lapsi?

JOS ON, EI SE TARKOTA ETTÄ MUUT HALUAA SAMAA.

miehen sukulaisella on ollut. Sitten se voitaisiin selvittää lapsivesipunktiolla, että onko sun vauvalla se. Ei ultrassa sitä näe, ainakaan noin alkuvaiheessa. ja niitä oireyhtymiä on niin monta, että se on siis tiedettävä, jos meinaa seuloa juuri sitä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat