Seuraa 

Mitä suomalaista mittaa mahtaa vastata koot VI ja VII?

Kommentit (4)

www.taikapilvi.com -osoitteesta löytyy ainakin jonkunlaista tietoa. Itselläni on kahdet, ja ainakin kokoa isommat on pitänyt ottaa kuin normaalisti. Mulla kokoa III, vaikka kuppikoko A. Kaupassa muistaakseni tuon III-koon sanottiin vastaavan B:tä.

sähköpostillakin ja ainahan tuotteen voi vaihtaa. mut minä sinuna soittaisin sinne, selviäisi varmaan oikea koko varmimmin ku kertoisit mittasi tai mitä kokoa yleensä käytät! hyvä liiviostoksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minäkin olen ajatellut tilata ja kokotaulukkoakin olen silmäillyt.. Olin ajatellut tilata sähköpostitse ja siinähän pitäisi se kokokin mainita. Aiemmin olen imetysaikana joutunut käyttämään Anitan liiveistä kuppikokoa F ja pohdin, että mikäköhän noista Carriwellin mitoista vastaisi samaa...

ite tilasin carriwellin mamma-alushousut ja imetysliivit babyidealta ni soittamalla tilasin ni sain varmistettua koon. suosittelen siis et soitat sinne ja kysyt vaikket sieltä tilaiskaan (tai jollekin muulle jälleenmyyjälle). babyidean sivuilla tais olla joku kokotaulukkokin...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat