Vierailija

Ärsyttää nämä laiskat ja itsekurittomat ihmiset jotka kutsuvat masennustaa sairaudeksi ja jäävät sen vuoksi sairaslomalle! Nykyään näitä on enemmän ja enemmän kun ihmiset on niin piloille lellittyjä kermaperseitä. Meillä oli töissä yksi tällainen joka oli amsennusken takia vuoden poissa töistä ja tuli nyt sitten takaisin ja odottaa kaikilta kauheasti sympatiaa ja ymmärrystä. Paskat sanon minä! Masennus ei ole mitään muuta kun omaa flegmaattisuutta ja saamattomuutta, johon erityisesti ylipainoiset sairastuvat siinä vaiheessa kun ovat niin lihavia etteivät vaatteisiinsa mahdu ja oma peilikuva alkaa ahdistaa liikaa. Hoitakaa ihmiset päänne kuntoon omin avuin ilman pillereitä ja sairaslomia, kyllä te siihen pystytte!!!

Sivut

Kommentit (52)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oikeesti vituttaa masentuneiden puolesta sinun kaltaiset ihmiset. Sitten kun itse koet sen tule uudestaan kertomaan jos et ole vetänyt itseäsi jojoon sitä ennen.

miksiköhän he ovat sitten niin itsemurha-alttiita, jos eivät edes ole kipeitä. Varmaankin ymmärrät heitä paremmin, kun tulet hieman vanhemmaksi ja ymmärtämyksesi ja kokemuksesi kasvavat.

Olet itse ollut masentunut ja selvinnyt siitä omin avuin. Masennus on sellainen muoti-ilmiö, ettei näitä ajatuksia uskaltaisi koskaan sanoa ääneen, mutta noin minäkin oikeasti ajattelen.

Hän ei syö juuri mitään, ei kuulemma maistu, ei edes ne ruuat, jotka ennen olivat hänen suurinta herkkua. Voi kun saisin hänet edes syömään. Ja todellakin, pelkkä sängystä ylös nouseminen ja vaatteiden laittaminen päälle vaatii suuria ponnisteluja. Ulos lähteminen on jo ihan liikaa vaadittu. Poika ei edes saa mistään mitään rahaa, joten ei hän ainakaan päivärahojen toivossa ole masentunut. Kyllä hän on mitä suurimmassa määrin sairas, paljon sairaampi kuin moni fyysisesti sairas.

Vierailija:

Lainaus:

Olet itse ollut masentunut ja selvinnyt siitä omin avuin. Masennus on sellainen muoti-ilmiö, ettei näitä ajatuksia uskaltaisi koskaan sanoa ääneen, mutta noin minäkin oikeasti ajattelen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat