Seuraa 

Nyt pelottaa jo oikeasti, kun kaikki kyselly että joko kovasti potkii ja ihmeissään olleet kun mitään en ole vielä tuntenut... Neuvola oli yli viikko sitten ja sillon sydänäänet kyllä kuului ihan normaalisti.. Onko kenelläkään vastaavanlaista?? Iltasin oon yrittäny imelää syödä ja pötköttää vasemmalla kyljellä mutta ei..

T:Ensimmäisen huolestunut odottaja!

Kommentit (4)

Minulla on istukka edessä sekä esikoisesta että nyt tästä kakkosesta. Esikoisesta liikkeet tuntuivat tosi myöhään, itsekin silloin aina mietin onko jotain vikaa, mutta aina neuvolassa kaikki oli hyvin. Samoin olen vasta nyt viimeisen parin viikon aikana tuntenut liikkeitä (nyt rv 21) tästä toisesta, ja nekin aika vaimeita. Kaikki silti näyttäisi olevan hyvin.

Ultrassa sanoivat, että istukan paikka vaikuttaa liikkeiden tuntemiseen.

Eli ole huoleti, kyllä ne liikkeet vielä tuntuvat.

Mulle tulossa nyt kuudes ja menossa on rv 23+6. Liikeet tuntuivat ensimmäistä kertaa vastaa kun rv22 oli menossa sillä mulla on istukka edessä. Samoin oli nelosen kohdalla, joten olihan tämä odotettavissa. Eipä silti viitosen kohdallakin liikkeet tuntuivat vasta 20 viikon jälkeen vaikka istukka oli takaseinässä joten aika yksilöllistä taitaa olla.Toisaalta ymmärrän huolesi sillä odottavan aika on pitkä myös liikkeitä odotellessa.

Tsemppiä odotukseen ja toivottavasti saat pian tuntea niitä ihania hipaisuja ja töytäisyjä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tunsin ensimmäiset liikkeet vasta viikolla 21. Joten mielestäni ei syytä huoleen jos neuvolassa kaikki hyvin. Tämäkin on yksilöllistä ja istukan paikkakin (kait) vaikuttaa.

t: sininenkirsikka

vastanneille! Ihana kuulla ettei ne liikkeet sentään kaikilla hirmu aikasin tunnu! Mies on myös kovasti koittanu rauhotella , mutta niinkuin joku kirjoittikin;odottava aika on todella pitkä! Hiljaa hyvä tulee, toivon ja rukoilen niin! Jaksamista myös teidän odotuksiin! =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat