Vierailija

Mitä helvetin järkeä on tehdä tuotteista sokerittomia, kun niissä on sitten keinomakeutusaineita, nekö sitten muka on terveellisiä?

Nyt raskaana ollessa olen triplasti väsyneempi kuin normaalisti, työpäivän jälkeen tulee sorruttua einesruokiin ja niitä ei todellakaan näköjään saisi syödä! :´(

Kun minä olen niin väsynyt, etten jaksa alkaa ruokaa laittamaan, vaan se on oltava tosi nopeasti valmistuvaa.

Tyyliin: makaroni ja lihapulla, lihapihvit, kanasuikaleet, kanapuikot...

Lisäksi lapsikin joutuu moisia moskia syömään äidin väsyneisyyden takia.

Kotiruokaa oli pakastimessa kilokaupalla, mutta pakastin otti ja sulasi itsestään jostain kumman syystä.

:´(

Kommentit (14)

Haluaisin antaa lapselle, ja juoda itsekin, vähäsokerisia/sokeroimattomia mehuja, mutta on kaikki makeutusaineella makeutettuja. Toinen mikä ärsyttää on hinku tunkea kaikkeen lisää vitamiineja yms. =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

tuo tolkuton kiroileminen. Se antaa sinusta hyvin rahvaanomaisen vaikutelman. Sitä paitsi: ei alkaa tekemään vaan alkaa tehdä.

Raskaus EI ole sairaus ja raskaana ollessa voi syödä kohtuudella ihan mitä vaan (paitsi tiettyjä vakuumipakattuja kalatuotteita ja sinihomejuustoja bakteerivaaran vuoksi kannattaa välttää muutenkin).

Ei pidä hysteeriseksi heittäytyä.

Vierailija:

Lainaus:

löytymään yhteyksiä kehitysvammaisuuteen, syöpään jne. Älkää syöttäkö lapsillenne!!!

Ne kokeet mitä rotilla tehdään on ihan eri asia kuin se että keskivertoihminen silloin tällöin käyttää makeutusaineella varustettua ruoka-ainetta. Eihän KUKAAN käytä niitä aineita sellaisia määriä että riski olisi lähelläkään. Ottakaa jurvelot selvää asioista.

Ei kai makeaa kuulu kilokaupalla syödä tai lipittää mehuja tai limuja litratolkulla.

Aito sokeri piristääkin.

Taas " iik mä lihoon jos syön sokerilla makeutetun jugurtin" -mammoja liikenteessä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat