Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itsellä todella kiusallinen tilanne koska minulla on hyvä perhe mutta nyt minun " all time love" on taas kiinnostunut minusta ja kaipuu hänen syliinsä on todella kova. Tekisi mieli. Ihan vähän vaan. Mutta luultavasti en sitä tee vaan moraalini vie voiton.

Kommentit (4)

En suosittele.

Tosin, silloinen kumppani sai jäädä ja olen naimisissa & perheellinen tämän " pettämiskumppanin" kanssa.

Mutta toisinkin olisin voinut asiat hoitaa, jotta olisin tämän nykyisen mieheni saanut.

ja kaduin koska mies sai tietää ja kertoi ja vatvoi asiaa puolen suvun kanssa! Uhkasi jättää ja ottaa lapset mukaansa ym " pientä" .

Itse yö oli kyllä ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei kannata! Pettäminen tekee kauniistakin tunteista ja hetkistä rumia. Lisäksi en tiedä yhtäkään pettämissuhdetta joka olisi pidempään jatkunut vakaana vaan yleensä on syntynyt hirveä soppa ja useampikin parisuhde joutunut koitokselle.

tuli NIIN huono omatunto. Nyt oma vanha pettämiseni kostautuu uudessa suhteessani typerillä turhilla epäilyillä. (oliko tämä omien tekojen siirto toiselle nyt nimeltään mitä projisointia.. tai jotain vastaavaa, kertokoon kuka muistaa)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat